nieznanskid Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam Was, od dłuższego czasu walczę z moim autem, tzn A4 B6 1.6 ALZ. Problem dotyczy odpalania na zimno za pierwszym razem, tzn kręci ok 5-15s, załapie i gasząc go od razu i na nowo zapalając łapie "na dotyk". Dodatkowo jeśli go nie zgaszę po pierwszym uruchomieniu (tym długim) to silnik jest mułowaty, jakby brakowało mu z 40 koni mocy, ale gasząc go i odpalając (wystarczy np podczas jazdy wyłączyć zapłon na pół sekundy) dostaje wigoru i jedzie jak należy.Auto ma zamontowany gaz sekwencję AGC Zenit (regulowaną z 3 razy i wykluczam ją jako winowajcę bo jeżdżę ostatnio tylko na benzynie)założone funkiel nówka przewody, świece, głowicę po remoncie (uszczelniacze, zawory, planowanie i nowa uszczelka)kompresja okVag pokazał błąd >016706p0322- obieg wejściowej prędkości silnika dla rozdzielacza zapłonu (G28) - brak sygnału.I teraz nasuwa się moje pytanie- czy kończący się czujnik położenia wału nie powodowałby problemów z odpalaniem na ciepłym zamiast na zimnym? I kasując ten błąd podczas pracy silnika wskakuje on od razu (ale silnikiem nie telepie itp).Prosiłbym o jakąś podpowiedź bo naprawdę nie wiem co czynić- czy rzeczywiście może paść czujnik położenia wału korbowego i mimo to odpalać normalnie na ciepłym i pracować równo oraz mając takie problemy z mocą po pierwszym starcie.Kończę ten przydługi pos i z góry dzięki za ew sugestie
Grzesiek72 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Cześć, ja miałem problem z rozruchem,to była winna przepływa. Co do tego ze zamulony , miałem podobnie, wymiana filtra paliwa pomogło.
nieznanskid Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) Dziekował bardzo za pomysły- w sobotę najpóźniej ogarnę temat G28. Co do przepływa to VAG pokazuje prawie idealnie parametry żądane w odniesieniu do rzeczywistych ale filtr paliwa spróbuję ogarnąć też i na pewno napiszę co i jakEdit: Z czujnikiem zrobię wyjazd dopiero po świętach bo dostałem nówkę która okazała się zdupiona..... (nie, nie chinol, Delphi..)Edit2: Znaczącą poprawę jakości odpalania przyniosła..... wymiana filtra paliwa i zaworka membranowego na końcu listwy wtryskowej.... Perfekcyjnie jeszcze nie jest ale już startuje po 5 obrotach rozrusznika Co do odpalania to temat zamknięty- cały brud robił czujnik położenia wału korbowego G28- miał gdzieś delikatne przebicie i przy wilgotnej pogodzie podał się całkowicie. Polecam kupić taki sam jaki był w aucie (w moim przypadku Bosh) bo zamiennik Delphi dawał sygnały poza zakresem dla sterownika. Problemów jest jeszcze wiele przy moim aucie ale szczerze nie wiem czy jeszcze będę z nimi walczył, bo nie mam siły. Proszę o zamknięcie tematu przez moderatora Edytowane 16 Grudnia 2015 przez nieznanskid
czarlo Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Po co zamykać temat? Jeśli uda ci się ogarnąć auto to podziel się z nami w tym temacie. Wątków jest tu niewiele i każda uwaga odnośnie rozwiązań różnych problemów się przyda.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się