marcinoa4b5 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) U mnie co prawda w B5 miałem zalany MotulMotylgear 75w90 i zimą przy niskich temp była porażka 1 ciezko wchodziła a dwójka to już z bardzo duzym oporem. Poczytałem trochę i przeszedłem na Fuchs-a 75w80, turzol dobrze pisze Lepkość kinematyczna w 100°C [mm²/s]: 9,4 Edytowane 11 Grudnia 2018 przez marcinoa4b5
Maciek1588 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Kamil-vag Nie wiem ;( ale dzwoniłem do serwisu i mi powiedzieli ze problem możne być w złym dobranym sprzęgle musi byc te które zaleca producent na pierwszy montaż
kamil-vag Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 Kod czy numer skrzyni znajdziesz wybity na skrzyni Szukać od góry, po bokach, lusterkiem, telefonem itd... U Ciebie może być różnie z olejem, bo zależy jaka skrzynia... Może być G052911 albo G052532... a to już duża różnica w parametrach tych olei... 1
kubabkb Opublikowano 11 Grudnia 2018 Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Maciek tu masz ori olej https://allegro.pl/olej-przekladniowy-vw-audi-skoda-g052911a2-od-aso-i7359141058.html zamawiaj i daj znac odrazu po wymianie czy pomoglo Edytowane 11 Grudnia 2018 przez kubabkb
Tricky Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 I jak, wymieniłeś? Borykam się z tym samym problemem.
kubabkb Opublikowano 13 Grudnia 2018 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Maciek ten ma identyczne paramtry jak ori , wiec moze lepiej zainwestuj w ten jest o wiele tanszy Castrol Syntrans 75W90
Maciek1588 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Jeszcze nie wymieniłem bo mechanik twierdzi że to nie wina oleju. Sądzi że coś jest nie tak po 'swapie ' skrzyni biegów
kamil-vag Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 A cięgna wyregulowane według serwisówki ? Ta skrzynia co zkaładałeś to z b6, b7 ?
Maciek1588 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 Z taką skrzynia już kupiłem..... Nie wiem od czego ona jest wiem tylko że sprzęgło jest od Audi 80 b4 2.8l
kamil-vag Opublikowano 14 Grudnia 2018 Opublikowano 14 Grudnia 2018 To spróbuj ustawić cięgna może pomoże
Randor Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Witajcie. Kupiłem na dniach B5 quattro. Mam ten sam problem. Ciężko wchodzi mi 1 oraz 2 bieg. Z 2 jest chyba nawet gorzej. Do tego na 1 z okolic skrzyni dochodzi hałas (takie jakby jęczenie), na pozostałych też występuje ale jest prawie niesłyszalne. Wiem, że poprzedni właściciel zalał do skrzyni motula 75w90. Myślicie, że po wymianie oliwy na fuchs sintofluid 75w80 skrzynia się wyciszy? Domyślam się, że mam dojechane sprzęgło ale ono nie ma raczej nic wspólnego z hałasem ze skrzyni.
Langista Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Coś wcześniej pisali o Castrolu 75w90, niby tańszy od oryginału.
Randor Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Wiem czytałem. Temat oliwy trochę znam i castrol jest polecany ale fuchs 75w80 podobno spisuje się jeszcze lepiej szczegolnie zimą. Chodzi mi raczej o to czy zmiana oleju może mieć wpływ na jej wyciszenie. Jęcząca skrzynia to pewny śmietnik? Dźwięk jest podobny do biegu wstecznego ale cichszy.
kamil-vag Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 20 minut temu, Randor napisał: Wiem czytałem. Temat oliwy trochę znam i castrol jest polecany ale fuchs 75w80 podobno spisuje się jeszcze lepiej szczegolnie zimą. Chodzi mi raczej o to czy zmiana oleju może mieć wpływ na jej wyciszenie. Jęcząca skrzynia to pewny śmietnik? Dźwięk jest podobny do biegu wstecznego ale cichszy. Na huczącą skrzynię w B6 nic Ci nie pomoże zmiana oleju, odrazu myśl o wsadzeniu czegoś z b7 HCF, HCK, JEM...
Randor Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Mam B5 ale to bez różnicy. Jak syf to syf. Warto bawić się w regenerowane po 2000-2500zł?
Langista Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 3 minuty temu, Randor napisał: Mam B5 ale to bez różnicy. Jak syf to syf. Warto bawić się w regenerowane po 2000-2500zł? To już lepiej własną zregenerować i być pewnym
Randor Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) W sumie to chyba bez różnicy czy zregenerują moją czy dadzą mi inną a moją zabiorą. Pytanie brzmi ile taka regeneracja jest warta. Opinie są totalnie skrajne. Często przewijają się wpisy typu "skrzynia po naprawie jest głośna" lub "jęczy głośniej niż przed regeneracją" albo "padła po 6tyś km". Co z tego, że mi ją wymienią skoro muszę bulić ok 600zł za montaż i demontaż u mechanika. Nie wiem czy nie lepiej kupić jakąś używkę za połowę tej kwoty. Firma Arga ma dość dobre opinie. Twierdzą, że skrzynia jest po pełnej regeneracji razem z torsenem (trudno mi w to uwierzyć). Nawet oferują mi dożywotnią gwarancję zamiast 18 to miesięcznej jeśli będę miał kwit na wymianę oleju po 10tyś km od założenia (zapewne chodzi o dotarcie). https://allegro.pl/skrzynia-biegow-dwm-2-8-v6-vw-passat-audi-a4-s4-i7716748551.html Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Randor
Langista Opublikowano 4 Stycznia 2019 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zawsze jest lepiej regenerować to co już w aucie siedziało i założyć to z powrotem. Nie będzie w tedy żadnych cyrków, że coś nie pasuje lub nie do końca się zgrywa. Ogarnij dobrą firmę do regeneracji skrzyń i tam ją zrób.
Randor Opublikowano 5 Stycznia 2019 Opublikowano 5 Stycznia 2019 (edytowane) Podpowiecie mi jak rozróżnić jęczący dyfer od jęczącej skrzyni? Dzisiaj nasłuchiwałem przy otwartych drzwiach i nie wiem czy te dźwięki nie dochodzą z tyłu auta. Na 1 biegu jest najgłośniej, im wyższy bieg tym ciszej. Przy większych prędkościach nic nie słychać. Edytowane 5 Stycznia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się