marcin93 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 witam, zrobilem dzis wydech z kwasówki do swojej b6, modyfikacja polegala na wycieciu dwoch tlumikow (srodkowy i koncowy) i wstawieniu rury 2.8" od kata po sam tyl samochodu, okazalo sie jednak troche za glosno (do 2 tys obr nawet spoko, pozniej gorzej)i tu moje pytanie co radzicie zastosowac aby go troche uciszyc ale zeby tez nie chodzil jak seria, z gory dzieki
wesz82 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Zostaw chodz koncowy to bedzie ciszej. Edytowane 16 Grudnia 2015 przez wesz82
marcin93 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2015 seryjne są 2,25". myslalem bardziej o jakims przelotowym z kwasowki
tomekhxc Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 wsadz końcowe , mogą być i przelotowe będzie już ciszej
Gość harry19-19 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 witam, zrobilem dzis wydech z kwasówki do swojej b6, modyfikacja polegala na wycieciu dwoch tlumikow (srodkowy i koncowy) i wstawieniu rury 2.8" od kata po sam tyl samochodu, okazalo sie jednak troche za glosno (do 2 tys obr nawet spoko, pozniej gorzej)i tu moje pytanie co radzicie zastosowac aby go troche uciszyc ale zeby tez nie chodzil jak seria, z gory dzieki Nagraj film i puść tutaj ,chętnie posłucham
C4NC3R Opublikowano 20 Grudnia 2015 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu
MAGIC87 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu miałem przelot na samej rurce z 2-3 tyg. wrzuciłem koncowe przelotowe i jest znośnie, da sie jechać trase 500 km. Fakt ze idealnie nie wygłuszą i nie bedzie z tego jak na serii
Lorence Opublikowano 21 Grudnia 2015 Opublikowano 21 Grudnia 2015 (edytowane) temat powinien być w dziale "rocket science". Wywaliłem tłumiki, jest głośno, co zrobić żeby było ciszej ? polecam podstawy: https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C5%82umik_samochodowy wogole kto Ci polecił robienie wydechu bez tłumików ?? takie akcje robi się albo w rajdówkach albo w autach do driftu, a nie w w autach do codziennej jazdy. A jak chcesz mieć przelot to kupuję sie tłumiki przelotowe. Po pierwsze hałas, po drugie rezonans- drgania. Skąd wogole pomysł na 2.8" ?? jeżeli seryjnie miałeś 2.25" i zostawiłeś katalizator to przecież masz wąskie gardło przy samym katalizatorze wiec jaki jest wogole sens tej operacji ?? nie zdziwiłbym się jakby osiągi się pogorszyły. http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magnaflow-2-5-64-46cm-l-wawa-i5716788189.html Edytowane 22 Grudnia 2015 przez Lorence
bartez80 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Opublikowano 24 Grudnia 2015 Wstaw ,ze dwa tlumiki przelotowe po drodze i bedzie fajnie .
marcin93 Opublikowano 26 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2015 Same końcowe nie dadzą rady wyciszyć układu zrobilem z kwasowki tlumik przelotowy i wstwilem na koniec, rezystancji nie sychac juz i ogolnie troche ucichlo, tak ze jest juz wporzadku temat powinien być w dziale "rocket science". Wywaliłem tłumiki, jest głośno, co zrobić żeby było ciszej ? polecam podstawy: https://pl.wikipedia.org/wiki/T%C5%82umik_samochodowy wogole kto Ci polecił robienie wydechu bez tłumików ?? takie akcje robi się albo w rajdówkach albo w autach do driftu, a nie w w autach do codziennej jazdy. A jak chcesz mieć przelot to kupuję sie tłumiki przelotowe. Po pierwsze hałas, po drugie rezonans- drgania. Skąd wogole pomysł na 2.8" ?? jeżeli seryjnie miałeś 2.25" i zostawiłeś katalizator to przecież masz wąskie gardło przy samym katalizatorze wiec jaki jest wogole sens tej operacji ?? nie zdziwiłbym się jakby osiągi się pogorszyły. http://allegro.pl/tlumik-srodkowy-magnaflow-2-5-64-46cm-l-wawa-i5716788189.html caly uklad robilem sam, material mialem na warszracie wiec kombinowalem bo nie kosztowalo mnie to zlotowki, czemu 2,8"? audi ma 160KM i 390Nm wiec pomyslalem o wiekszej srednicy, na kata tez nadejdzie czas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się