Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski LOGI! Trzęsie autem na jałowym?


Trzciniak0

Rekomendowane odpowiedzi

Log strasznie krótki i chyba robiony na obrotach powyżej 1700, bo korekcje się nie zmieniają :decayed:

Powtórz te same grupy jeszcze raz , w momencie kiedy telepie silnikiem ( oczywiście na biegu jałowym ) :naughty:

Jak już będzie mocno telepać to dopiero przegazuj z 15 sekund i loguj dalej na wolnych aż znowu zacznie się telepanie .

1 i 4 PDek niedomagaja

Czwarta pompka jest mocno na minusie więc nie wiem dla czego niby nie domaga ?

Wartość na niej wynika z sumy plusowych korekcji na pozostałych, z których pierwsza ma najwyższe :naughty:

I to właśnie na pierwszym cylindrze jest problem, prawdopodobnie to wina uszczelnień pompowtrysków, więcej powiem jak dasz jeszcze raz tego loga :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za szybkie odpowiedzi. Zrobie tak jak mówisz tylko wieczorkiem. Druga sprawa mówicie ze na 1 wartość wysoka. Gdy zamieniłem 4 z 3 to miałem nisko wartość, ale wtedy była wartość na 3cyl 2.99. Dobra jak mówisz tak zrobie tylko wieczorkiem. Jeszcze jedno uszczelniacze wymieniałem 2 dni temu.

logi na jałowym

http://vaglog.pl/log_243847.html

Widze nie zapisało mi grupy 18,23.

A tutaj są logi jak wracałem do domu po miescie.

http://vaglog.pl/log_243846.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank jest problem z uszczelnieniem pompowtrysków w głowicy :decayed:

Korekcję jeżdżą w bardzo dużym zakresie, szczególnie na pierwszym cylindrze :naughty:

Piszesz że uszczelniacze wymieniałeś dwa dni temu , to wcale nie znaczy że musi być dobrze , zadam parę pytań :

1- Jak wygląda zużycie gniazd pompek w głowicy, nie są nadmiernie wyrobione, albo nie mają ostrych krawędzi mogących uszkodzić nowe uszczelniacze podczas montażu pompek ?

2- Wyczyściłeś dokładnie z nagaru powierzchnie oporowe pompek i głowicy ( to te powierzchnie do których przylega mosiężna czy tam brązowa podkładka termiczna ) ?

Czym większa szczelność w tym miejscu , tym lepsze warunki pracy dolnego uszczelniacza pompki ( brak dużej pulsacji ciśnienia, powodującej bardzo szybkie zużycie dolnego uszczelniacza i przedostawanie się spalin do szyny paliwowej w głowicy )

A to właśnie spaliny w szynie paliwowej powodują taką jazdę z korekcjami bo zakłócają proces napełniania pompek paliwem.

A jak mechanizmu korekcji już nie starcza to telepie motorownią bo dawki paliwa na garach nie równe, albo wręcz co parę obrotów gubi wtryski i chodzi na trzech garach :P:hi:

3- Śruby mocujące pompki wymienione na nowe i procedury ustawiania , dokręcania pompek i ich regulacji wykonane zgodnie z instrukcją serwisową ?

Regulacja_pompek.jpg

IMGP3789.jpg

Więcej na ten temat:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/295429-bpw-telepanie-motorem-na-biegu-jalowym/

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra zamawiam ponownie uszczelniacze:)

Śrub nie zmieniałem :kwasny:

Dobra wróce z tematem jak po zakładam to wszystko:) Dzięki :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...