Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina z CGLC 177km do CAGB CAGA czy pasuje p&p


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam zamiar zamontować turbinę z CGLC 177km z polifta do przedlifta CAGB. Podobno turbina ta ma troszke większą muszle niż CAHA.Pytanie czy będzie pasowac bez większych problemów? Czy ktoś może juz ja montował?

Opublikowano

Rozumiem nie warto lepiej CAHA.

Pytanie czy ma ktoś dostęp do sprawdzonych turbosprężarek CAH nie koniecznie nowych.?

Opublikowano

Podłączę się pod temat, jeśli można :)

Interesuje/ciekawi mnie czy te nowsze turbiny garetta GTC1549vz z poliftów są w czymkolwiek lepsze od turbin BV43A z CAHA? Jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat i chciałby się nią podzielic to z góry dziękuję.

Kwestia innego zasilania i spływu dla mnie jest nieistotna.

Pozdr

Opublikowano (edytowane)

tak stroiłem kilka 140 po wymianie turbina od cgl ,efekt ,zdecydowanie mocniejszy dół ,szybsza reakcja na pedął gazu ,mozną obie wystroić na maks 200 z haczykiem

Edytowane przez dieselchip_
Opublikowano (edytowane)

tak stroiłem kilka 140 po wymianie turbina od cgl ,efekt ,zdecydowanie mocniejszy dół ,szybsza reakcja na pedął gazu ,mozną obie wystroić na maks 200 z haczykiem

A to ciekawy temat. Jaka turbinka do mojej 143?

Edytowane przez Sensei
Opublikowano

Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA

Opublikowano

Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA

+1

Opublikowano

Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA

Inny restryktor oleju (ta przejscówka od gory co zasilanie w nia sie wkreca) i troche zabawy z flansza od strony wydechu.

Turbo lepiej reaguje z dołu niz CAHA i ma min. wiekszy potencjał. Dla mnie gra warta swieczki jak jeszcze cooler od 3.0 sie zapakuje to i 210KM z lekkim dymkiem mozna robic

Opublikowano

I co z tą mocą i momentem robić?

Przy FWD i manualu, gdzie sprzęgło nie wyrabia?

Opublikowano

I co z tą mocą i momentem robić?

Przy FWD i manualu, gdzie sprzęgło nie wyrabia?

Bez przesady....dla B8 210KM/420Nm to nie jest problem to na asfalt przeniesc. To nie golf 2 na trójkatnych wachaczach....

A sprzegło daje rade jak nie zrobi sie Kilimandzaro z momentu tylko poda łagodnie na ok 2500obr

Opublikowano (edytowane)

Mam CGLC po programie i pytanie czy po zamontowaniu IC od 3.0 TDI (nr 8K0.145.805 E) oraz korekcie dojdzie jeszcze coś mocy/momentu na tej turbinie, czy gra nie jest warta świeczki?

 

Edytowane przez madry
Opublikowano

Aktualnie u mnie siedzi turbo z a6 c7 177 2014 rok delikatnie trzeba było przerobić ale bez większych problemów jednak mimo tych samych nr różni się czymś od 177 w a4

Opublikowano

Mógłbyś dokładnie napisać co było trzeba przerobić? Żebyśmy wiedzieli przed wymianą na co się przygotować i jakie części kupić.

Opublikowano

Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA

Inny restryktor oleju (ta przejscówka od gory co zasilanie w nia sie wkreca) i troche zabawy z flansza od strony wydechu.

Turbo lepiej reaguje z dołu niz CAHA i ma min. wiekszy potencjał. Dla mnie gra warta swieczki jak jeszcze cooler od 3.0 sie zapakuje to i 210KM z lekkim dymkiem mozna robic

rob a ile taka operacja by u ciebie wyszła przerobienie tego i korekta badz nowy program??

Opublikowano (edytowane)

Siemanko:)

jakie macie ustawione doładowanie na turbie cglc?

wie ktoś ile to w serii dmucha?

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

W seri z katem sprawnym 210 do 220 zalezy jaki model lift czy przed ale w tych okolicach niuty okolo 420 do 470 zalezy ile chcesz :-)

Cena turbo 1000 wzwyż

Przerobka i osadzenie zalezy gdzie 300-500

Ja się niczym nie martwiłem turbo z a6 c7 jest minimalnie inne niz z a4 b8 lift mimo tych samych numerow

I oczywiście intera 3.0 pakować nachodzi na oryginalne węże x 2.0 ale z wielkim trudem

Na dniach czekam na chipa aktualnie jeden program

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W seri z katem sprawnym 210 do 220 zalezy jaki model lift czy przed ale w tych okolicach niuty okolo 420 do 470 zalezy ile chcesz :-)

Cena turbo 1000 wzwyż

Przerobka i osadzenie zalezy gdzie 300-500

Ja się niczym nie martwiłem turbo z a6 c7 jest minimalnie inne niz z a4 b8 lift mimo tych samych numerow

I oczywiście intera 3.0 pakować nachodzi na oryginalne węże x 2.0 ale z wielkim trudem

Na dniach czekam na chipa aktualnie jeden program

no jestem ciekaw jak to zniesie multitron :)

Opublikowano

Panowie wymieniłem w swoim caga turbo na cglc i niestety po odpaleniu mruga spirala i wali błędem z gruszki. Rozumiem że Ci co mieli zmianę na tą turbine odrazu udali się na zmiany w sofcie? Czy także odrazu mieliście taki błąd? Dodam że jest trochę rzeźby ze zmianą tej turbiny. Od strony wydechu trzeba było rozwiercać flansze bo inny rozstaw śrub, spływ oleju jest inny stary piłowaliśmy oraz zasilanie oleju było trzeba toczyć i gwintować. Flansza jest bardzo twarda wiertła się łamały i paliły. Jeśli chodzi o gruszke to zdieliśmy starą i ją podpielismy mocując z boku na trytki. Brak błędów auto niby jeździ, ale brak mocy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...