spknet Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Witam mam zamiar zamontować turbinę z CGLC 177km z polifta do przedlifta CAGB. Podobno turbina ta ma troszke większą muszle niż CAHA.Pytanie czy będzie pasowac bez większych problemów? Czy ktoś może juz ja montował?
wrclaguna Opublikowano 19 Grudnia 2015 Opublikowano 19 Grudnia 2015 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/261558-roznice-pomiedzy-silnikami-przed-i-po-liftowymi-20tdi/#entry3782440
spknet Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2015 Rozumiem nie warto lepiej CAHA. Pytanie czy ma ktoś dostęp do sprawdzonych turbosprężarek CAH nie koniecznie nowych.?
staniek Opublikowano 11 Stycznia 2016 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Podłączę się pod temat, jeśli można Interesuje/ciekawi mnie czy te nowsze turbiny garetta GTC1549vz z poliftów są w czymkolwiek lepsze od turbin BV43A z CAHA? Jeśli ktoś posiada wiedzę na ten temat i chciałby się nią podzielic to z góry dziękuję. Kwestia innego zasilania i spływu dla mnie jest nieistotna. Pozdr
dieselchip_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) tak stroiłem kilka 140 po wymianie turbina od cgl ,efekt ,zdecydowanie mocniejszy dół ,szybsza reakcja na pedął gazu ,mozną obie wystroić na maks 200 z haczykiem Edytowane 2 Lutego 2016 przez dieselchip_
Sensei Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Opublikowano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) tak stroiłem kilka 140 po wymianie turbina od cgl ,efekt ,zdecydowanie mocniejszy dół ,szybsza reakcja na pedął gazu ,mozną obie wystroić na maks 200 z haczykiem A to ciekawy temat. Jaka turbinka do mojej 143? Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez Sensei
DżedajGrd Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA
Sensei Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA +1
rob555 Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA Inny restryktor oleju (ta przejscówka od gory co zasilanie w nia sie wkreca) i troche zabawy z flansza od strony wydechu. Turbo lepiej reaguje z dołu niz CAHA i ma min. wiekszy potencjał. Dla mnie gra warta swieczki jak jeszcze cooler od 3.0 sie zapakuje to i 210KM z lekkim dymkiem mozna robic
komoornik Opublikowano 7 Maja 2016 Opublikowano 7 Maja 2016 I co z tą mocą i momentem robić? Przy FWD i manualu, gdzie sprzęgło nie wyrabia?
rob555 Opublikowano 10 Maja 2016 Opublikowano 10 Maja 2016 I co z tą mocą i momentem robić? Przy FWD i manualu, gdzie sprzęgło nie wyrabia? Bez przesady....dla B8 210KM/420Nm to nie jest problem to na asfalt przeniesc. To nie golf 2 na trójkatnych wachaczach.... A sprzegło daje rade jak nie zrobi sie Kilimandzaro z momentu tylko poda łagodnie na ok 2500obr
madry Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 (edytowane) Mam CGLC po programie i pytanie czy po zamontowaniu IC od 3.0 TDI (nr 8K0.145.805 E) oraz korekcie dojdzie jeszcze coś mocy/momentu na tej turbinie, czy gra nie jest warta świeczki? Edytowane 19 Lutego 2017 przez madry
SpierfolES Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Aktualnie u mnie siedzi turbo z a6 c7 177 2014 rok delikatnie trzeba było przerobić ale bez większych problemów jednak mimo tych samych nr różni się czymś od 177 w a4
Kodzak33 Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Mógłbyś dokładnie napisać co było trzeba przerobić? Żebyśmy wiedzieli przed wymianą na co się przygotować i jakie części kupić.
Piotr Czarnojan Opublikowano 11 Września 2016 Opublikowano 11 Września 2016 Koledzy co dokładnie trzeba zrobić żeby zapakować turbo od CGL do CAG. Jestem na etapie zmiany i zastanawiam się czy kupić CGL czy CAHA Inny restryktor oleju (ta przejscówka od gory co zasilanie w nia sie wkreca) i troche zabawy z flansza od strony wydechu. Turbo lepiej reaguje z dołu niz CAHA i ma min. wiekszy potencjał. Dla mnie gra warta swieczki jak jeszcze cooler od 3.0 sie zapakuje to i 210KM z lekkim dymkiem mozna robic rob a ile taka operacja by u ciebie wyszła przerobienie tego i korekta badz nowy program??
baca2309 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 (edytowane) Siemanko:) jakie macie ustawione doładowanie na turbie cglc? wie ktoś ile to w serii dmucha? Edytowane 15 Września 2016 przez baca2309
SpierfolES Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 W seri z katem sprawnym 210 do 220 zalezy jaki model lift czy przed ale w tych okolicach niuty okolo 420 do 470 zalezy ile chcesz :-) Cena turbo 1000 wzwyż Przerobka i osadzenie zalezy gdzie 300-500 Ja się niczym nie martwiłem turbo z a6 c7 jest minimalnie inne niz z a4 b8 lift mimo tych samych numerow I oczywiście intera 3.0 pakować nachodzi na oryginalne węże x 2.0 ale z wielkim trudem Na dniach czekam na chipa aktualnie jeden program 1
Piotr Czarnojan Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 W seri z katem sprawnym 210 do 220 zalezy jaki model lift czy przed ale w tych okolicach niuty okolo 420 do 470 zalezy ile chcesz :-) Cena turbo 1000 wzwyż Przerobka i osadzenie zalezy gdzie 300-500 Ja się niczym nie martwiłem turbo z a6 c7 jest minimalnie inne niz z a4 b8 lift mimo tych samych numerow I oczywiście intera 3.0 pakować nachodzi na oryginalne węże x 2.0 ale z wielkim trudem Na dniach czekam na chipa aktualnie jeden program no jestem ciekaw jak to zniesie multitron
Kodzak33 Opublikowano 5 Listopada 2016 Opublikowano 5 Listopada 2016 Panowie wymieniłem w swoim caga turbo na cglc i niestety po odpaleniu mruga spirala i wali błędem z gruszki. Rozumiem że Ci co mieli zmianę na tą turbine odrazu udali się na zmiany w sofcie? Czy także odrazu mieliście taki błąd? Dodam że jest trochę rzeźby ze zmianą tej turbiny. Od strony wydechu trzeba było rozwiercać flansze bo inny rozstaw śrub, spływ oleju jest inny stary piłowaliśmy oraz zasilanie oleju było trzeba toczyć i gwintować. Flansza jest bardzo twarda wiertła się łamały i paliły. Jeśli chodzi o gruszke to zdieliśmy starą i ją podpielismy mocując z boku na trytki. Brak błędów auto niby jeździ, ale brak mocy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się