lzaborowski Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Witam, tak jak w tytule - prośba o analizę logów Krótkie info: po podłączeniu Vaga pojawia się błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent wykasowanie nic nie daje, bo po przejechaniu kilku km znowu powraca. do tego przy mocnej przygazówce czarny dym z rury (nawet na rozgrzanym silniku) Logowanie: Nie wiem dlaczego nie pokazują mi się wartości w trybie BS. Po podłączaniu kontrolka świec miga tak jakby był w BS ale na kompie sa wartości z MB, daltego grupy BS nie zamieszczam Logi dynamiczne: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4ece382820d141c6.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c61a14fb02addf83.html grupa 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f23af26f03dffefc.html grupa 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44f7f808ea25b0f1.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/09f305c734ab4415.html wszystkie sugestie będą pomocne. Z góry dziękuję
letallec Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Małe ciśnienie w dolocie, więc gdzieś jest dziura bądź nieszczelność. Ciśnienie nie jest takie jak atmosferyczne, więc tym trudniej dla Ciebie, bo dziura mała albo opaska zsunięta nieznacznie
zibizab Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Wygląda to też na zawór n75 jakby nie sterowal kierowniczkami turbiny. sorry to nie AFN
spanky Opublikowano 15 Listopada 2008 Opublikowano 15 Listopada 2008 Wygląda to też na zawór n75 jakby nie sterowal kierowniczkami turbiny. z tematu wynika ze to 1Z wiec o kierownicach mozna zapomniec ... szukaj dziury w ukladzie dolotowym ...
lzaborowski Opublikowano 22 Listopada 2008 Autor Opublikowano 22 Listopada 2008 dzieki koledzy, jutro sie zajmuje poszukiwaniami czarnej dziurki [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 22:54_________________________________________________Dziękuję Wam koledzy. Była dziura w wężyku. Wystarczyło wymienić wężyki (8 zł) i teraz jest ok. Jeszcze raz wielki dzięki
spanky Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 dzieki koledzy, jutro sie zajmuje poszukiwaniami czarnej dziurki [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 22:54_________________________________________________Dziękuję Wam koledzy. Była dziura w wężyku. Wystarczyło wymienić wężyki (8 zł) i teraz jest ok. Jeszcze raz wielki dzięki w którym miejscu ... ?
letallec Opublikowano 24 Listopada 2008 Opublikowano 24 Listopada 2008 dzieki koledzy, jutro sie zajmuje poszukiwaniami czarnej dziurki [br]Dopisany: 15 Listopad 2008, 22:54_________________________________________________Dziękuję Wam koledzy. Była dziura w wężyku. Wystarczyło wymienić wężyki (8 zł) i teraz jest ok. Jeszcze raz wielki dzięki Wrzuć fotkę tego uszkodzenia
lzaborowski Opublikowano 13 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2008 niestety zbyt szybko wam odpisałem. Dalej jest tak samo jak byo. Pojechałem do mechanika a ten mówi, że to uszkodzony sterownik silnika Odczytał to z tego błędu co powyżej. Nie wiem czy słusznie. Pojade jeszcze do innego i zobacze co powie Tamten wycenił naprawę na 4000 masakra
przemik Opublikowano 13 Grudnia 2008 Opublikowano 13 Grudnia 2008 Z jakiego bledu powyzej ??? Bo jak z tego 00575 - to Cie ladnie Pan mechanik wpycha pod górke... Kup sobie interface i sam zrob diagnostyke... zaoszczedzisz czasu i duuuzo kasy... dobrze radze
leoncjo Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 A to nie będzie problem z czujnikiem ciśnienia doładowania?? może utopił się w oleju....
spanky Opublikowano 15 Grudnia 2008 Opublikowano 15 Grudnia 2008 niestety zbyt szybko wam odpisałem. Dalej jest tak samo jak byo. Pojechałem do mechanika a ten mówi, że to uszkodzony sterownik silnika Odczytał to z tego błędu co powyżej. Nie wiem czy słusznie. Pojade jeszcze do innego i zobacze co powie Tamten wycenił naprawę na 4000 masakra zmien mechanika ...
lzaborowski Opublikowano 4 Lutego 2009 Autor Opublikowano 4 Lutego 2009 Wielkie dzięki kolego Spanky. Zmiana mechanika zakończona sukcesem!!! Wymieniono rurę w układzie dolotowym (tak mmi to opisał) -gumowa rura ok 5 cm średnicy. Żaden komputer, żaden sterownik! Tak jak pisałeś samochod dostawał za dużo powietrza i z tą to wszystko. Całość trwało godzinkę z diagnostyką i wymianą rury!!! Autko znowu sie ożywiło no i tak nie kopci. Dla wszystkich zainteresowanych - Ja NIE POLECAM SERVISU VASS Z GDYNI!!!! TO ONI MI KAZALI WYMIENIAĆ STEROWNIK SILNIKA ZA 4000! CO PRAWDA KOLEŚ ZA DIAGNOSTYKE (PODŁĄCENIE VAGA) WZIĄL 30 ZŁ ALE W SUMIE ZA NIC, MAŁO TEGO ŹLE ZDIAGNOZOWAŁ!!! W związku z tym poszukowałem innego warsztatu i poprzez znajomego trafiłem do: BS Ebertowski Tel.: 058/588-44-89 Adres: ul. Kwiatowa 3 83-251 Pinczyn Wszystkim polecam Ładnie miło i profesjonalnie Pozdrawiam forumowiczów
spanky Opublikowano 4 Lutego 2009 Opublikowano 4 Lutego 2009 chyba w podpisie umieszcze numer konta ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się