Robert Ż Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, jestem posiadaczem audi a4 1.8t quattro 190KM PB +LPG ( LPG-tech) LPG założone 4 miesiące temu, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim audi, a mianowicie przy dosyć ostrzejszej jeździe na PB ( na 4 biegu ok 170km/h zaczyna jakby brakowac mocy tak jakby coś trzymało , a na LPG przy tych prędkościach szarpie i zaczyna migać chec) po podłączeniu waga wychodzi błąd wypadanie zapłonu cylinder 3 zbyt mała oporność, ( zawsze wywala 3 cylinder) Zamieniałem cewki, nowe świece, mierzone ciśnienia na cylindrach, filtry zmieniane , szczelność ok, zmienione wtryski lpg, podmieniona centrala lpg i wciąż to samo, brakuje mi juz pomysłów, może ktoś sie spotkał z taka przypadłóścią, ponieważ na forum nic nie znalazłem co by mi pomogło Edytowane 29 Grudnia 2015 przez Robert Ż
makaba Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Sprawdzałeś przewód i wtyczkę biegnącą do cewki? Może tam być przebicie. Obroty w miejscu czy falują lub są podwyższone na jałowym? U mnie pomogła wymiana zaworu na odmie pod kolektorem dolotowym. Chodzi mi o to dziadostwo. Ori ASO 43zł
jacek70 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 A może to wina gazu? Sprawdź mapy czy nie rozjechane?? Co do tego zaworka to zwróć uwagę jak spadają obroty silnika . Tok po przegazówce z 3000 do zera.Jeśli wolno spadają to zaworek do wymiany.
Robert Ż Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Sprawdzałeś przewód i wtyczkę biegnącą do cewki? Może tam być przebicie. Obroty w miejscu czy falują lub są podwyższone na jałowym? U mnie pomogła wymiana zaworu na odmie pod kolektorem dolotowym. Chodzi mi o to dziadostwo. Ori ASO 43zł Wtyczka i przewód ok, zaworek odmy tez zmieniany, wypadanie zapłonu występuje tylko przy większych prędkościach, ok 180km/h , obroty na biegu jałowych równiutkie, rano zero problemów z odpalaniem A może to wina gazu? Sprawdź mapy czy nie rozjechane?? Co do tego zaworka to zwróć uwagę jak spadają obroty silnika . Tok po przegazówce z 3000 do zera.Jeśli wolno spadają to zaworek do wymiany. Na PB juz jest wyczuwalne jakby coś blokowało auto a na LPG jest to spotęgowane do tego stopnia ze miga chec i szarpie mozno, mapa gazu ładnie dograna
Mateuszek1001 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Może wilgoć w ECU Warto byłoby też sprawdzić wskazania sondy.
Robert Ż Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Może wilgoć w ECU Warto byłoby też sprawdzić wskazania sondy. Wilgoci nie ma na pewno, elektryk nawet sprawdzał cały sterownik i jest ok, ale czy sonda wyrzucałaby zawsze zapłon na tym samym cylindrze??
roni07 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ja tak miałem tylko na lpg, okazało sie że listwa wtryskowa gazu podziękowała po 50 tys km
jacek70 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 No właśnie . Sprawdź ciśnienie na listwie pb. Co do lpg to jestem pewny że jest ubogo i przy dużym obciążeniu po prostu brakuje paliwa ( lpg) i stąd wypadanie zapłonu.
Robert Ż Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ja tak miałem tylko na lpg, okazało sie że listwa wtryskowa gazu podziękowała po 50 tys km U mnie są wtryski dragona, maja przebieg 12tys, wtryski zamieniałem miejscami i tez wyrzuciło na 3 cylindrze, więc to nie wtryski
Imhotet Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Po pierwsze to temat jest w złym miejscu.. a po drugie to zrób logi to się dowiemy co boli Twoje auto bez tego to można sobie wróżyć z fusów - jak sam widzisz zaworek odmy juz niepotrzebnie wymieniłes, obstawiam ze lpg niedomaga
Robert Ż Opublikowano 29 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2015 Po pierwsze to temat jest w złym miejscu.. a po drugie to zrób logi to się dowiemy co boli Twoje auto bez tego to można sobie wróżyć z fusów - jak sam widzisz zaworek odmy juz niepotrzebnie wymieniłes, obstawiam ze lpg niedomaga A mógłbym poprosić o instrukcje jak samemu zrobić logi, zaworek odmy był uszkodzony dlatego go zmieniłem, lpg nie moze niedomagac, ponieważ na pb tez jest problem tylko mniej odczuwalny A może zna ktoś jakiegoś dobrego elektromechanika z Łodzi lub okolic, który byłby w stanie ogarnąć moje audi
Imhotet Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 poszukaj w dziale polecane warsztaty, masz VCDS'a ?
Robert Ż Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 poszukaj w dziale polecane warsztaty, masz VCDS'a ? VCDS'a mam
Imhotet Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 zrob log dynamiczny kanałów 2+33 , 3+30 , 115+118 po skasowaniu błędów, przed skasowaniem sprawdz wartosci w bloku 32, sprawdz na jałowych wartosci w bloku 91,92,93 log dynamiczny na 3 biegu od 2krpm do 6,2k
Robert Ż Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2015 Ktoś w tej audi jakiś czas temu robił program podnoszący moc, czy np po źle zrobionym programie może sie pojawić coś takiego , że wyrzuca zapłon zawsze na tym samym cylindrze przy dużych obciązeniach
elmo814 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Opublikowano 30 Grudnia 2015 pompa paliwa sprawna , wtryski lpg pewnie nie wyrabiaja
Robert Ż Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 pompa paliwa sprawna , wtryski lpg pewnie nie wyrabiaja Pompa paliwa sprawna jest, a wtryski są dragona, z rozwierconymi dyszami, parownik KME Gold, przewód 8mm, także to raczej daje rade Dziś po podpięciu vaga pokazało następujące błedy 16395- nastawnik wałka rozrządu, nieprawidłowa funkcja nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - bład sporadyczny 16684- losowe wypadanie zapłonu, zbyt mała opornośc 16687- brak zapłonu cylinder 3 , zbyt mała oporność 16688 - brak zapłonu cylinder 4 , zbyt mała oporność 16825 - system kontroli emisji z węglem aktywnym, nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - bład sporadyczny a jeszcze jedno , czy uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu może powodować wypadanie zapłonów Pompa paliwa sprawna jest, a wtryski są dragona, z rozwierconymi dyszami, parownik KME Gold, przewód 8mm, także to raczej daje rade Dziś po podpięciu vaga pokazało następujące błedy 16395- nastawnik wałka rozrządu, nieprawidłowa funkcja nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - bład sporadyczny 16684- losowe wypadanie zapłonu, zbyt mała opornośc 16687- brak zapłonu cylinder 3 , zbyt mała oporność 16688 - brak zapłonu cylinder 4 , zbyt mała oporność 16825 - system kontroli emisji z węglem aktywnym, nieprawidłowy przepływ nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - bład sporadyczny a jeszcze jedno , czy uszkodzony czujnik położenia wałka rozrządu może powodować wypadanie zapłonów
krzysius Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Jak na odpytywanie wagiem to dziwne tłumaczenia błędów.I jak widać wywala Ci 2 garki nie 1. Z kąd do głowy Ci przychodzi uszkodzony czujnik wałka rozrzadu? Pierwszy błąd dotyczy zmiennych faz czyli nastawnika .
fryt123 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Hamowanie silnikiem - spadek obrotów do 400/min http://a4-klub.pl/index.php?/topic/306082-Hamowanie-silnikiem---spadek-obrot%C3%B3w-do-400-min Panowie zajrzyjcie tutaj może coś podpowiecie, pomożecie bo mi juz pomysłu brakuje a i Jany ktoś miał schemat całego układu dolotowego 1.6 alz. Byłbym wdzięczny Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Robert Ż Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jak na odpytywanie wagiem to dziwne tłumaczenia błędów.I jak widać wywala Ci 2 garki nie 1. Z kąd do głowy Ci przychodzi uszkodzony czujnik wałka rozrzadu? Pierwszy błąd dotyczy zmiennych faz czyli nastawnika . Nastawnik podmieniony, bez zmian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się