dawidg2 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Witam, oddałem moje poprzednie auto wujowi i ma problem, zapala mu się kontrolka oleju na wyższych obrotach, w aucie z jakiś miesiąc dwa temu był wymieniony olej i czujnik od oleju bo przeciekał. W tym silniku jest jeden czy dwa czujniki od oleju? Stan oleju ok. Kontrolka też gaśnie jak się zapali, tylko jak się dodaje gazu to się w pewnym momencie zapala, i jak chodzi na jałowych to zgaśnie. Miał ktoś podobny problem? w Poniedziałek sprawdzimy ciśnienie manometrem.
dawidg2 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2015 No właśnie jeszcze nie, bo mechanik jeden na chorobowym a drugi czasu nie miał. Dopiero w poniedziałek. Ale musi być bo się jeszcze nie zatarło.
OLIVER Opublikowano 31 Grudnia 2015 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Może smok od pompy przytkany..i brakuje mu oleju na wyższych obrotach
bozmek Opublikowano 1 Stycznia 2016 Opublikowano 1 Stycznia 2016 A ja obstawiam czujnik wysokiego ciśnienia oleju i dlatego święci powyżej 2 tys obr
dawidg2 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 Tylko że jest jeden czujnik od oleju na przystawce filtra nad chłodniczką. Jest szary, a może to jego szlak trafił? Nowy czujnik z ASO założony, ciśnienie oleju przy rozgrzaniu silnika do 50st ma 3 bary na wolnych i 5 na gazie, ale kontrolka dalej się zapaliła pow 2 tys obr nawet jak był czujnik wypięty a wkręcony manometr. Drugiego czujnika brak. Wkręcony jest szary czyli wg etki 0,9 bara mam niskiego ciśnienia kupiony bo wg vinu powinien być i jest od 0,15 do 0,35 bara.
bozmek Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 A pod filtrem oleju nie masz 2 czujnika?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się