pioteros Opublikowano 9 Lipca 2016 Autor Opublikowano 9 Lipca 2016 Prosche/Q7/Tułareg - oklepany już mocno zestaw wypiaskowane jako tako, bo domowa piaskarka nie dawala troche rady, pomalowane budżetowo ale wyszlo w miarę, na mocne 3+
Binek1.8T Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Sory ze pociągnę jeszcze temat skrzyni, ale po obejrzeniu twojego filmiku stwierdzam fakt, tak jest wolna. Tyle ze porównujac ja do tipa w mojej S4 b6 to jest niebo a ziemia. Można powiedziec ze u mnie zmienia biegi w momentalnie. Swojego czasu byłem mega z niej zadowolony. Teraz mam S-tronica to juz w ogole..
pioteros Opublikowano 2 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2016 dokładnie, nie zapominajmy że te skrzynie były opracowane pewnie na początku lat 90tych, są niewiele szybsze niż te ze starych merców auto ma potencjał nawet w serii, jedynie automat go blokujezabaw z wydechem ciąg dalszy, wywalone katalizatory i tłumik końcowy, sam środkowy ori został
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2016 Opublikowano 4 Sierpnia 2016 (edytowane) Załóż sobie na końcówki tłumików dwie przecięte dętki Edytowane 4 Sierpnia 2016 przez Dev
Arcus Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Fajna furka. Ostatnio też zacząłem się rozglądać ale bardziej za poliftem. Z drugiej strony trochę mi mojej szkoda. Pasowałoby w okolicy kogoś dorwać i pooglądać. Ciekawi mnie czy dużo więcej miejsca jak w c5-tce.
pioteros Opublikowano 12 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2016 (edytowane) troche na pewno, szerzejprzedlift mniej problematyczny i nieco tanszy w utrzymaniu wbrew pozorom, jesli nie przeszkadzaja ci guziki z 80tki to ja bym ci polecil wlasnie przedliftaa waskie lampy bardziej poszerzaja go optycznie, dla mnie to tez plus no i cena tez, na dzien dobry polift jest srednio o 6-7 tysi drozszy, a komfort, jakosc wykonania, dynamika i wszystko inne jest takie samo Edytowane 12 Sierpnia 2016 przez pioteros
Arcus Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 A co konkretnie jeśli chodzi o różnicę w kosztach utrzymania? Silniki to wiem że weszły już 40v z napinaczami i chyba tipy 5-biegowe. Coś jeszcze podnosi koszty? Bo samego paliwa nie wliczam.
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2016 tipy 5 biegowe szly od 96-97 roku, ja juz mam 5biegowkekoszt podnosi to ze zeby wymienic chociazby termostat musisz zdjac rozrzad, o napinaczach wspomniales a to koszt tez nie maly - po 2jce za sztuke, do tego wiekszy apetyt na olej (moim zdaniem) i dol troche mniej wytrzymaly - jest taki mit o slabszych panewkach w 40V, aa no i 4 sondy zamiast dwoch, silnik jest ciutke bardziej skomplikowany a moc praktycznie ta sama - podobno tez 32V lepiej brzmiąno i tak jak mowilem tez, sama cena zakupu to jest juz spora roznica w portfelu
Arcus Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 O widzisz, to już wiecej troszkę coś wiem. Zawsze z przedlifta można zrobić po ;-)
pioteros Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Nie trzeba nie ma to sensu ale rzecz gustu, mi się przedlift po prostu podoba bardziej, tylko wnętrze w lifcie ladniejsze
Arcus Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Opublikowano 30 Sierpnia 2016 Wiesz coś o silniku 3.7 przed liftem? Ma 240hp. Jak sprawdzić tipa przy kupnie? Albo co sprawdzić vagiem żeby mieć jakieś rozeznanie?
pioteros Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2016 vagiem nie wiem, co do tipa, zapytac czy olej zmieniał chociaz, jezdzic, bawic sie tipem recznie zmieniajac biegi, czy poprawnie redukuje, czy kickdown jakos tam dziala, i czy przy poprawnie redukuje przy dojezdzaniu do swiatel itp, czy wtedy nie szarpie mocnoco do 3.7, to praktycznie ten sam silnik co ABZ ale ze zmienionym skokiem tłoka, nie wiem czy tylko wal korbowy byl inny, tloki te same na pewno
Binek1.8T Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Nie opłaca sie 3.7 brać... Pali tyle samo co 4.2 a znacznie słabszy..
pioteros Opublikowano 18 Września 2016 Autor Opublikowano 18 Września 2016 (edytowane) mam to samo zdanie chyba ze ma sie cisnienie na naprawde kolekcjonerski egzemplarz, ewentualnie przeszczepic silnik to tez nie problem w takies bo wszystko pasuje (z 80% osprzetu jak nie cały) trochę aktualniejszych fotek, w końcu pierwszy raz umyłem go gąbką a nie bezdotykowo Edytowane 18 Września 2016 przez pioteros
koziol1172 Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 Co to za felga? Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
pioteros Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 jakis pseudo chinczyk made in germany, Xtra Wheels SW5
Picia Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Piotrunio a co z lampami zrobiłeś?fajnie wyglądają
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się