Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t


FroS-t

Rekomendowane odpowiedzi

Shit Happens :decayed:

2912txl.jpg

s46irn.jpg

2m5e8t5.jpg

Pisałem już trochę na B7 Crew ale u mnie w temacie jeszcze nie wiec czas na aktualizacje, ogólnie tak, jakis czas temu problem z odpaleniem auta, odpala ale bardzo ciężko kręci, na każdym biegu do 1500 rpm auto trzęsie się jak żyd na gównie, powyżej 2000 rpm jedzie normalnie, kopci jak lokomotywa na niskich biegach, motor łapie powietrze, po podłączeniu kompa widzi że zawyżone są dawki na 4,5 i 6 cylindrze, wiec ogólnie już nogi lekko się ugięły w kolanach i cała sytuacja delikatnie zaczęła jebać dramatem :( na szczęście po podłączeniu miernika trochę odetchnąłem bo wszystkie cylindry ładnie trzymają stałe 25 barów, gdzie według norm powinno być od 21 do 33, także podejrzenie padło na wtryski, w chwili obecnej wyleciały wszystkie i poleciały na sprawdzenie do pompiarzy. Ogólnie nic w aucie nie robiłem z wyjątkiem jednego sterownika i DPF, no ale jak to śpiewali "nic nie trwa wiecznie" albo " wszystko się może zdarzyć" :grin: Dziś po wywaleniu wtrysków zobaczyłem wałki i popychacze, ogólnie silnik czyściutki, syfu brak a walki wyglądają tak:

2ijtder.jpg

2b6y48.jpg

10zb7zp.jpg

t9yw4y.jpg

Także teraz czekam na diagnozę i mam nadzieję że skończy się na regeneracji wtrysków i oby nie wszystkich bo czas odkładać dolary na gwint i kierownice, w końcu sezon tuz tuż :decayed:

Pozdr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu wspolczuje, no ale oby sie obylo z jak najmniejszymi kosztami. :) ale wiesz jak to jest, oddasz na sprawdzenie i mimo, ze ktores beda dobre to i tak powiedza, ze sa zle itd, no chyba ze ktos znajomy/zaufany to sprawdza.

No i ogolnie w szoku jestem, ze tak malo zdjec. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie będzie tak źle. Wtryski z 3.0 ASB można regenerować czy tam trzeba nówki wsadzać :huh: ?

Ps. Maskę dawno nie otwierałeś bo brudno jak... :decayed::decayed: Kupuj od razu podszybie z pokrywą na aku póki macha otwarta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem można regenerować........

Niestety muszę Cię zmartwić te wtryski które posiadamy niestety nie są regenerowane :( sam wydałem na nie 7 koła ale wiem że można dostać taniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bylem przekonany że można regenerować......ja pier**le czyli podtrzymuje że jebie dramatem.....Bartek a powiedz mi skąd to wiesz ???? Bo jutro mogę mieć już diagnozę i nie chce się zrobić w wała jak będą mi wciskać że można regenerować, i powiedz mi jeszcze jeśli masz taka wiedzę ze np jak uszkodzone są 3 to wymieniać cały komplet czy nie ma takie potrzeby ?


W sumie dziś mechanior wspomniał mi o tym że tylko nowe, żadnej regeneracji......ale nie miałem czasu ciągnąc tematu i dopytywać bo nie mogłem gadać i zobacz , miałem jutro ustalac co i jak ale akurat musiałeś napisać i sp***dolić mi wieczór :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponoć piezoelektryki nie są do regeneracji, ale... Bosch ma akcję serwisową, która chyba trwa cały czas, że przy zwrocie starych nowe idą z 30% taniej (nie pamiętam dokładnie), więc wiadomo o co chodzi - regenerują sobie te stare i puszczają znowu w obieg. Ja wymianę kompletu też już mam za sobą, chociaż tak na prawdę wcale nie potrzebnie, ale nazwijmy to prewencją :facepalm: Jedni mówią, że parami, inni że komplet, najpierw w ogóle sprawdź czy to wina wtrysków, nawet próbuj przełożyć miejscami i później się zastanawiaj.

Tak btw. to Twoje objawy to nie są przypadkiem od czegoś z przeniesienia napędu?

Edytowane przez Bruuuum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wszczepienie 2.7BiT, przynajmniej będzie co fotografować po otwarciu machy :naughty::wink:

579757.jpg

A szczerze to życzę Ci niskich kosztów usunięcia usterki... :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem przekładać, ale poszły wszystkie na sprawdzenie, muszę jeszcze potwierdzić czy to faktycznie wtryski to fakt, ale tak czy siak masz racje Tomek, własnie siedzę i czytam że piezo i że tego się nie regeneruje tylko wymienia, o akcji Boscha słyszłem też, mieli udostępnić niby technologie do regeneracji ale tego nie zrobili, więc zostaje kupić nowe sztuki albo własnie z tej akcji Bosch Exchange i tutaj można wyrwać za 950zł sztukę podobno, fabrycznie regenerowaną, no to czekam na diagnozę a wypalonych tłoków nie chce u siebie widzieć więc na pewno będzie nowe, co wyczytałem jeszcze na innych forach najgorsze nie jest lanie wtrysków tylko ich kapanie i nie idzie tego sprawdzic na stole ponieważ występuje to tylko na wolnych obrotach, tak piszą forumowicze A6.....ale dali też przydatnego linka:

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5275927767&reco_id=ae92ed26-fd55-11e5-b5da-fa163e045498&ars_rule_id=201


Proponuję wszczepienie 2.7BiT, przynajmniej będzie co fotografować po otwarciu machy :naughty::wink:

579757.jpg

A szczerze to życzę Ci niskich kosztów usunięcia usterki... :hi:

Ty Bajern Monachium co Ci się tak dowcip wyostrzył ? :guma: :decayed: :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja za swoje dałem 1150 sztuka z 2 letnia gwarancja. Ale czasem mi zakopci na bialo czasem coś czuć wibracje na biegu jałowym na zimnym. Wrócę do pl usuwam dpf i mam nadzieję że wszystko to wina dpfu a nie wtryskow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek i jak tam temat wtrysków ?

Sory że wczoraj Ci nie odpisałem ale poszedłem już w kime . Co do wtrysków to te nie są regenerowane bo są piezo i regeneruje to podobno tylko fabryka wtrysków Boscha. Jak leją Ci 3 to i tak wymień komplet bo te następne 3 wymienisz w najbliższym czasie bo i tak się szybciej zesrają niż myślisz . Ja mam właśnie z tego linku co podałeś tylko ja się sfrajerowałem i na szybkości kupowałem takie same tylko że płaciłem 1150zł :facepalm:

i sory że wczoraj spierdoliłem Ci wieczór :D:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na vagu wtryskow się nie sprawdzi.. ja sprawdzałem może z 10 razy i mi pokazywało że leje tylko jeden wtrysk. A problem miałem że sukaniem przy odpalaniu. Wkoncu wysłałem wtryski do bosha na stół probierczy i 3 były już padnięte. Więc jeśli ktoś myśli że z vaga odczyta parametry właśnie to jest w dużym błędzie.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic sie nie stało Bratek, już poczytałem troche i wszystko wiem, masz racje tylko Bosch, mieli udostępnić sposób regeneracji i części ale tego nie zrobili i albo można własnie kupić nowe od nich a w zasadzie po profesjonalnej regenracji albo akcja Bosch Exchange, swoje oddajesz a od nich dostajesz inne regenerowane przez nich z gwarancją, a reszta co regeneruje robi to na jakiś częściach z d*py wziętych i 90% nie potrafi ich skalibrować.....na vagu sprawdzisz dawki i korekcje co jest również mega istotne i pozwala zrobic diagnoze bez dłubania i wykrecania wszystkiego wiec to jest dobra opcja i daje jakiś obraz co się dzieje, wiadomo na stole sprawdza więcej ale jeśli wtrysk kapie a nie leje to tego nie sprawdza bo dzieje się to tylko na wolnych obrotach silnika i faktycznie potwierdziłem to, no ale wracajac do tematu, dziś dostałem diagnozę od pompiarzy, wcześniej wysłałem im wtryski na sprawdzenie i nie mówiłem im co się dzieje z autem i jaki jest powód sprawdzenia mieli po prostu zoabczyc co i jak, dziś dostałem info że uszkodzony jest tylko jeden wtrysk, sami powiedzieli że tego się nie regeneruje i potrzeba nowy, także tyle dobrego, z uwagi że mam taka możliwość i będą zniżki to całość będę robił za pośrednictwem ASO, potem jak coś się będzie działo nie mam zamiaru żeby było przerzucanie się odpowiedzialnością, bo gdzie indziej kupione, gdzie indziej założone, a tak założone, skalibrowane, rachunek, gwarancja i dziękuje - wszystko w jednym miejscu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde nie ciekawie...

Daj znać koniecznie jak tam postępy w pracach i co ASO wymyśliło.

Jakieś fatum ostatnio na forum, Ty awaria, TOM3K dzwon, pksmlody dzwon...

Edytowane przez mateusztbg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...