Krystian Koryciński Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 witam. mam problem z odpaleniem,ciężko kręci (mróz - 10) jeśłi odpali to w środku nie znika kontrolka ładowania akumulatora,a do tego pojawia sie ikona AIR i wskazówki prędkosciomierza i obrotomierza się nie ruszają, klimatyzacja w ogóle nie działa i resetuje sie godzina i data. pochodzi na wolnych obrotach ikonka od ładowania nie znika i po jakims czasie auto gaśnie i akumulator sie wyładowuje. co poradzić? bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co robic. czy to wina samego akumulatora że jest za słaby, czy to problem jakiś z ładowaniem i jak go rozwiązać czy to wina świeć, a czy cos jeszcze innego?
JeJu Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 sprawdz ladowanie alternatora powinno byc ok 14V jak bedzie dobre to sprawdz kable bo moze sie gdzies uszkodzily na 99% masz problem z ladowaniem
marasekm Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Próbowałeś trochę podgazować?? Może jest problem ze wzbudzeniem alternatora. Na wolnych obrotach może się nie wzbudzać, ale jak dodasz gazu to jest opcja, że zacznie ładować.
marcinoa4b5 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 najprawdopodobniej alternator do regeneracji, bo nie masz ładowania
Krystian Koryciński Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 tak jak było ciepło to wystarczyło przygazowac a na mrozie to nie pomaga z jakim kosztem wiąże sie regeneracja alternatora?
marcinoa4b5 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 jak masz możliwość to najpierw wykręć i sprawdź regulator napięcia jakie na nim szczotki czy jeszcze coś zostało. Regeneracja zależy co padnie, dokładnie można ocenić po rozebraniu
marasekm Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) No to jak miałeś wcześniej już takie problemy to śmiało oddawaj do regeneracji Jak znam życie to pewnie gdzie się nie zapytasz to inną cenę Ci rzucą. Przy regeneracji wymień łożyska od razu w alternatorze Zapomniałem dodać: Jeżeli masz ładowarkę do akumulatorów to naładuj go. Zostawienie rozładowanego akumulatora na mrozie nie jest najlepszym pomysłem Edytowane 3 Stycznia 2016 przez marasekm
Krystian Koryciński Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2016 dziękuję bardzo za pomoc, ciekawi mnie tylko jaka cene tak mniej wiecej mogę usłyszeć
marcinoa4b5 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 zależy co będziesz miał do wymiany, regulator to cena około 20zł za najtańsze i sam możesz wymienić, komutator też plus minus 20zł, łożysko skf chyba tez koło dwudziestu paru, ceny orientacyjne, i najważniejsze czy ktoś robi czy tylko sam ty, jeśli zlecisz komuś to pewnie ze 100zł
JeJu Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 100zl na szrocie dalem za alternator z 2007r od b7. jeszcze z gwarancja był wystarczylo przelożyć sprzęgiełko a do tego trzeba specjalny klucz podjedz na jakis lepszy warsztat to ci za piwo odkrecą i podmienią sprzęgiełko
marasekm Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Mój alternator wyszedł tak: Łożysko 6203 NTN 13zł, komutator 10zł, pierścień łożyska 6203 4zł, łożysko 140263 FAG 30zł i do tego nowy regulator napięcia 27zł. Czyli razem 82zł Oczywiście za naprawę nie płaciłem nic, bo wymieniałem części sam 100zl na szrocie dalem za alternator z 2007r od b7. jeszcze z gwarancja był wystarczylo przelożyć sprzęgiełko a do tego trzeba specjalny klucz podjedz na jakis lepszy warsztat to ci za piwo odkrecą i podmienią sprzęgiełko Tyle, że do B5 to zapewne na szrocie kupi w takim samym stanie jak ma w aucie
Krystian Koryciński Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 niestety ja nie dysponuje kanałem czy garażem w którym mogl bym sobie to sam zrobić a dojechać do najblizszego mechanika nie dojade czy musze rozebrać cały przód żeby wyjać alternator? nie mam dostepu do śruby bo blokuje ją wiatrak
marasekm Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 W ADR i w passacie B5 AFN jak wyjmowałem alternator to ściągałem przód. Mniej się człowiek nadenerwuje niż na kombinowaniu jak go wyjąć bez demontażu przodu.
Krystian Koryciński Opublikowano 13 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2016 kupiłem uzywany alternator z małym przebiegiem bo koszt regeneracji był o 100 zł mniejszy niz nowy alternator dziekuję bardzo za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się