Litai Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Witam, Dzisiaj podczas jazdy (normalnie 60-70 km/h) zapaliła mi się kontrolka Air, później zgasła, znów się zapaliła. Czy jest możliwe, że to od temperatury i np. jak zagrzałem samochód to gdzieś sie skropliła woda? Dodam, że na chwile obecną nie mam możliwości podpięcia kompa.
Fido Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Bez kompa ani rusz. Tak to tylko wróżenie zostaje.
Litai Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2016 Tak myślę, żeby poruszać wtyczkę, ale czy nie narobię więcej marazmu.
marec-ki Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Najlepiej wpierw podpiąć komputer i zobaczyć która poducha/czujnik zgłasza problem.
Litai Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ok, załatwiłem sobie na czwartek podpięcie. Napiszę co ustaliłem. Miałem 2 błędy: 01222 - Crash Sensor Side Airbag Passenger Side (G180) 012 - Electrical Fault in Circuit 01222 - Crash Sensor Side Airbag Passenger Side (G180) 011 - Open Circuit - Intermitten Po skasowaniu, ciągle zostaje cały czas: 01222 - Crash Sensor Side Airbag Passenger Side (G180) 012 - Electrical Fault in Circuit Gdzie szukać przyczyny? Wtyczka, kable, sam czujnik?
marec-ki Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Otwórz maskę. Przy lampie z prawej strony (strona pasażera) jak dobrze kojarzę jest żółty wtyk/czujnik. Odepnij akumulator. Wyjmij wtyczkę z czujnika, psiknij specyfikiem o nazwie Kontakt. Wepnij, podepnij aku, skasuj błąd i zobacz czy znów się zapali AirBag. Jak się zapali to ponów procedurę ale dodatkowo styki pilnikiem delikatnie muśnij. U mnie te styki zaśniedziały i nie łączyły prawidłowo. Tylko się zastanawiam czy ten błąd, a raczej czujnik G180 to jest właśnie ten przy lampie. Musiałbyś sprawdzić w googlu. Bo ja ręki nie dam sobie uciąć. Ja za pierwszym razem namierzyłem, ze to właśnie ten i jak drugi raz mi się AirBag zaświecił to w ciemno poprawiłem znów styki i od 3 lat (odpukać) spokój.
Litai Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 W googlu piszą, że jest w okolicy fotela pasażera.
marec-ki Opublikowano 8 Stycznia 2016 Opublikowano 8 Stycznia 2016 No to pierwsze co to ja bym się do niego dobrał i wpierw właśnie te styki sprawdził.
Litai Opublikowano 8 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2016 Dzięki za zainteresowanie. Ma ktoś link do instrukcji, jak rozebrać bok (plastiki), żeby sie dostac do tego?
cabanmat Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 No tak, ale jak wypniesz wtyczkę pod fotelem to AIR BAG sam nie zgaśnie, trzeba kasować błąd VAGiem.
myrmex Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 u mnie kontakt spray załatwił sprawę na jakiś tydzień. Później mechanior wymienił kable i po problemie
Robero321 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) Czemu piszecie mu bzdury że pod fotelem. Pod fotelem to jest wtyczka od poduszki a jemu wywala błą sensora który jest na słupku środkowym na dole. Żeby się do niego dostać musi zdjąć plastiki z tym że ostrożny bym był z tym czujnikiem bo uwalony (najczęściej zalany wodą ) już nie jednemu odpalił poduszki... Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Robero321
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się