Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turboelita czy Tune-up


Matejus_93

Rekomendowane odpowiedzi

kolego BEX4 hamownia jest do mierzenia czy twoje auto trzyma seria , a po programie do zmierzenia przyrostu. Różnice między dynometem ,a rolkami przy prawidłowo wykonanym pomiarze to kilka koni. Pomiar wykonuje się prze modyfikacją , po i po ewentualnych korektach.

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grześ283 dużo rzeczy u turboelity robiłeś?Oni takze nie mają chamowni 4x4

Byłem dwa razy swoim na programie. Raz przed wymiana pompek, a drugi raz po wymianie. Za każdym razem byłem zadowolony. Tym bardziej, że wszędzie krzywili się na robienie programu pod pompki z 5l V10, a w Turboelicie nie było problemu. Hamowania dała wynik 150ps, bezdymny program + 26 ps....

Kilku znajomych też korzysta z ich usług i od nikogo nie słyszałem złego słowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego BEX4 hamownia jest do mierzenia czy twoje auto trzyma seria , a po programie do zmierzenia przyrostu. Różnice między dynometem ,a rolkami przy prawidłowo wykonanym pomiarze to kilka koni. Pomiar wykonuje się prze modyfikacją , po i po ewentualnych korektach.

WIEM kolego tylo zeby prawidlowo przeprowadzić chiptuning niejednokrotnie auto kilka razy jest mierzone na hamowni .a co innego zmierzyć na miejscu na hamowni a co innego jechac w jakieś ustronne miejsce z dobrą drogą ,dlugim prostym odcinkiem ,małym ruchem i bez gliniarzy aby przy okazji nie znaleść sie w programie uwaga pirat + forma bonusu mandat i bay bay prawko

kolego BEX4 hamownia jest do mierzenia czy twoje auto trzyma seria , a po programie do zmierzenia przyrostu. Różnice między dynometem ,a rolkami przy prawidłowo wykonanym pomiarze to kilka koni. Pomiar wykonuje się prze modyfikacją , po i po ewentualnych korektach.

WIEM kolego tylo zeby prawidlowo przeprowadzić chiptuning niejednokrotnie auto kilka razy jest mierzone na hamowni .a co innego zmierzyć na miejscu na hamowni a co innego jechac w jakieś ustronne miejsce z dobrą drogą ,dlugim prostym odcinkiem ,małym ruchem i bez gliniarzy aby przy okazji nie znaleść sie w programie uwaga pirat + forma bonusu mandat i bay bay prawko

a w dodatku nie sadze aby tak sie chcialo wyjezdzac kilka razy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego BEX4 hamownia jest do mierzenia czy twoje auto trzyma seria , a po programie do zmierzenia przyrostu. Różnice między dynometem ,a rolkami przy prawidłowo wykonanym pomiarze to kilka koni. Pomiar wykonuje się prze modyfikacją , po i po ewentualnych korektach.

WIEM kolego tylo zeby prawidlowo przeprowadzić chiptuning niejednokrotnie auto kilka razy jest mierzone na hamowni .a co innego zmierzyć na miejscu na hamowni a co innego jechac w jakieś ustronne miejsce z dobrą drogą ,dlugim prostym odcinkiem ,małym ruchem i bez gliniarzy aby przy okazji nie znaleść sie w programie uwaga pirat + forma bonusu mandat i bay bay prawko

kolego BEX4 hamownia jest do mierzenia czy twoje auto trzyma seria , a po programie do zmierzenia przyrostu. Różnice między dynometem ,a rolkami przy prawidłowo wykonanym pomiarze to kilka koni. Pomiar wykonuje się prze modyfikacją , po i po ewentualnych korektach.

WIEM kolego tylo zeby prawidlowo przeprowadzić chiptuning niejednokrotnie auto kilka razy jest mierzone na hamowni .a co innego zmierzyć na miejscu na hamowni a co innego jechac w jakieś ustronne miejsce z dobrą drogą ,dlugim prostym odcinkiem ,małym ruchem i bez gliniarzy aby przy okazji nie znaleść sie w programie uwaga pirat + forma bonusu mandat i bay bay prawko

a w dodatku nie sadze aby tak sie chcialo wyjezdzac kilka razy

Bez przesady dobry program zrobiony przez ogarniętego tunera i nie trzeba kilka razy jeździć. Skoro boisz się o prawko przy pomiarze to po co ci program jak dasz ognia na drodze to prawko też zrobi by by. Każdy kto mierzy auto na drodze ma takie miejsce gdzie bezpiecznie i bezstresowo to robi.

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elita

tune up

cóż... specem nie trzeba być, gołym okiem widać który Robert coś wie i się w tej branży czuje swobodnie.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem prace (softy) wielu tunerów z polski od środka w tym tych z tematu Tune-up i Turboelity

Moim zdaniem jeśli zależy Ci na bezpiecznym wystrojeniu samochodu to na pomorzu masz tylko jedną jedyną osobe - Robert z TUNE-UP.

Czasem wspomniane '100zł' taniej u konkurencji , nie warte jest tych nerwów które pojawiają się w przypadku uszkodzenia turbiny/wtrysków/dwumasy etc z powodu przesadzonych wartości badz niedostrojonych nastaw w sofcie.

Wybór należy jednak do autora :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tak się nie zdarzyło, żeby każdy z każdego był zadowolony. Zawsze się zdarzają błędy i miny. Czasami również zbiegi okoliczności, internetowi klienci no i mechanicy papudracy. W dobie dzisiejszych czasów do mechanika nie jedzie się naprawić auta, tylko sprawdzić na ile wiedza z internetu pokryje się z usterką....a później wychodzą kwiatki.

Dziwie się, że Robert z TurboElity tak spaprał sprawę, ale tu trzeba by też jego strony, żeby wyciągać wnioski. Ja prywatnie nie słyszałem, żeby ktoś na jego usługi kiedykolwiek narzekał, natomiast dawny duet w TuneUpie miał kilka wtop o których słyszałem, ale nie powielam informacji bo ja u nich nigdy nic nie robiłem, więc nie będę obiektywny.

W każdym bądź razie ryzyko jest wszędzie, ale czy to Turboelita, czy TuneUp pracują tam fachowcy, fanatycy samochodowi, na pewno dobrzy mechanicy, ale przede wszystkim ludzie, którzy popełniają błędy, niestety taka jest prawda.

Ja bym próbował tą sprawę wyjaśnić, bo jeśli faktycznie Robert zawalił sprawę, to nie sądzę, aby nie wziął tego na klatę......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawa sprawa, nie czytałem i nawet nie słyszałem o tym. Dziwne i na pewno nie profesjonalne zachowanie, są różni ludzie i różne komentarze, ale żeby zaraz kasować posty...smutne, bo Robert ma spory potencjał w temacie i szkoda by sam sobie zaszkodził. Byłem u niego kilka razy, znajomi też zadowoleni, teraz chcę jechac kolejnym autem na program.....wierzę, że sprawa się wyjaśni :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast dawny duet w TuneUpie miał kilka wtop o których słyszałem,

Dawny kolego...dawny :)

Teraz zupełnie inaczej jakosc u nas leci.

Natomiast co do quattro to we wrzesniu planowany jest montaz pelnej hamowni 4x4 ze spieciem miedzyosiowym...

zapraszam jak cos :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym bądź razie ryzyko jest wszędzie, ale czy to Turboelita, czy TuneUp pracują tam fachowcy

fachowiec nie popsułby Tobie auta i nie szedł w zaparte że wszystko jest ok. Tuneup miał wtopy nawet na tym forum ale wszystko zostało załatwione, nie powiedział "ten człowiek już tu nie pracuje" tylko zwrócił pieniądze za źle wykonaną usługę. Osobiście znam go słabo ale nasza znajomość zaczęła się od "sprzeczki" na forum po wizycie u niego kilka lat temu i dzisiaj gdy wiem więcej złego słowa nie powiem.

W elicie też byłem..z resztą nie tylko ja..

Byłem u niego kilka razy, znajomi też zadowoleni,

ja po pierwszym sofcie (w innej firmie) też byłem zadowolony, tylko potem przyszła jesień się wysrało...

Pół roku robili tjuningi a samochód stał i stał

to teraz już wiem czemu 1,9 który Robert (tune up) ogrania perfekcyjnie na kolanie w 15 minut męczyli cały dzień (czekali aż im przyślą soft ?)

SKODA:

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:893Frllu0mIJ:forum.skodaclub.pl/post196820.html+&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl&client=firefox-b-ab

Wiec tak. Oddając auto rozmawialiśmy śmialismy się, że ze swapa z 2.0 na 1.8t nie odczułem super różnicy.

Dzwoni do mnie na drugi dzień, że sonda jest zesrana. Wymieniaj. Dzwoni na następny dzień przepływa zesrana nowa sonda tez się zesrala. Po czym dzwoni ze jest jakiś problem bo nie ma prądu na wtyczkach N75 sonda i przeplywka. Po czym dzwoni po kilku minutach i mówi,, stary jak ty zrobiłeś tego swapa tu połowy wiązki nie ma. Błędów od huta. Jak to miało jeździć... No to mu mowie człowieku przecież ja tym autem jeździłem. No tak ale właśnie dlatego nie odczułes różnicy bo to nie było podpięte i jeździło jak 2.0. Mówię bo dziwne ale rób z tym ze ile siana naszykowac? Nobo to roboty od h.ja dechę trzeba zwalić o Jezu o boże... Przelicznik mi się włączył w tysiące i kombinuje. No przecież to auto było na hamowni i pokazało 155 i 240nm... Dzwonie i mu to mówię.on mi na to O stary ale to hamowania musiała być dziwna. I mu mowie ty nic ruszaj ja jutro będę z 2ma elektrykami. I dojdę do co jest nie tak bo jeździło i działało i błędów nie było.... No ale teraz są jakiś komp wasz popsuty. Rozlaczylem się. I dzwonie do elektryka ze jutro jedziemy ja Gdańsk. Po czym po 5 minutach dzwonili z turbo elity. Ty bezpiecznika nie wsadziłes do skrzynki bezpieczników co odpowiada za przeplywka N75 i sondę. To mu mowie stary ale ja tam nawet nie zaglądałem i musiał być. To ki odpowiedział ze może ktoś mi go w nocy wyjął.... Kolejny dzień dzwoni i mówi że wtryskiem leją jak szalone. Robią wodospad Niagara i są złe. Znowu jadę do niego z regulatorem 3 barowym. wtryskiem wymienisz?,, o stary ile to roboty tam się upamiętnienia taka kamerka całą listwa wtryskowa będzie do dumy. Wkurzył mnie sam go wymieniłem w 3 sekundy. Dosłownie. Po czym stwierdza ze wtryski są jednak za małe. To mi krew podeszła do głowy i mówię. Kur. Przecież są z rowera 2.0t i są dobre napewno co następnie grzebać w kompie i okazało się ze są dobre. I codziennie dostaje debilne telefony od niego aż mi ręce opadają.

a wiec bardzo się zawiodłem na tej całej renomowanej firmie Turboelita.pl

Zostawiając auto mówiłem stary auto musi być w garażu bo jest zalany olej 20w60 motula i jezeli temp. spadnie do -5 to olej robi się jak smoła.

Niestety koleś olał moje prośby i oto dziś dzwoni i mówi że leje się z turbo.

moja teoria jest taka. Po nocy odpalił auto a u nas temp. spadła do -8 albo i lepiej i rano jak odpalił to olej poszedł do góry i wywaliło go przez odmę do dolotu efekt zasrany cały silnik i ciekawe w jakim stanie jest teraz dół. -,- jutro zabieram auto.

Ale podczas montażu musiałem wykręcić gruszkę i oto proszę jaka niespodzianka pan z turbo elity który przykręcał dolną sróbę gruszki ( bo podobno nie była przykręcona) wkręcił raz że pod skosem to jeszcze za długa śróbę i zrobił dziurę w aluminiowej muszli turbiny i łapało lewe powietrze. Tak się zagotowałem, że jak tylko zdemontowałem tą muszlę to wywaliłem ją przez płot i przepadła, po chwili się kapnąłem, że zrobię zdjęcia i mu to pokaże, ale muszla przepadła...

Auto po tych zabiegach przestało przeładowywać i jest git. Odrazu oddałem do ponownego strojenia. po drodze łapiąc kapcia. (11stego w tym roku) i dziś o 18 odbieram.

A więc tak: godzina około 17.00 dzwoni telefon ,,Turbo Szmaciarze.pl'' dzwonią ( bo tak ich od dziś nazywam) ty dmuchamy 1.75 jest 375km i 450nm Kręcimy dalej. (przypominam caly słupek seria agu) Pobladłem i mowie ,, czyś ty na mózg upadł stary posrało cie? miało być bezpiecznie 330 i 400nm nic więcej kura zkręcaj to bo to się rozleci. Odpowiedź ,, o kurde a myślałem, że chcesz grubo ''

rozgrzał auto jedziemy. prosta 1 brak trakcji 2 brak trakcji 3 doładowanie w pełni, a ja mu mowie, przecież to nie jedzie, on odpowiedział ,, nie no coś ty idzie w h*j patrz mamy 180km. no dobra zamilkłem, ale jakoś dziwnie wydech drży i dziwnie chodzi, mówi ,, che che ale ten tłumik wali w bude. to mu odpowiadam nom tak jakby zapłon nam wypadł he he heheh. śmiechy chichy. zwolniliśmy a tu faktycznie chodzi na 3 gary. stop maska w górę diagnoza szybka ,, pewno cewka się upaliła bo to to tamto sramto. powrót na warsztat sprawdzamy 1 cylinder 4 ty, 3ci odpinamy 2gą cewkę wykręcam świece a tu ona wypalona do 0. Nie ma nic amen. ja Oczy bo świece irydowe co wytrzymują do 1300-1400 C' a koleś nic. no pewno jakaś wada. Mierzymy kompresję na 2gim a tam okrągłe i kolorowe 0. dwie diagnozy podparty zawór, dziura w cylindrze. Oczywiście łzy do oczu mi same się pchają bo dbałem o ten silnik jak o oczko w głowie. a koleś do mnie ,, No trudno Rozje^ał się'' Pytam kto za to beka bo tu EGT było kosmiczne skoro świeca irydowa stopiła się na amen.

jego reakcja? ,, Ja tego nie stroiłem dzwoń do krzyśka'' Telefon w dłoń dzwonię. odbiera mowie co jest a ten nie wierzy. kazał wysłać zdjęcie, wysyłam, telefon w reke dzwonie, a pan krzysztof już nie odbiera ode mnie. Po chwili dzwoni do niego pan z turbo badziewia i Pan Krzyś odbiera idą na osobność i konsultują się w samotności co dalej, bo wina jest jasna zbyt wysokie EGT czyli zbyt mało podali paliwa, czyli nawalił gość co pisał program. Wraca i stwierdza, że auto mam sobie naprawić sam na swój koszt i przyprowadzić na ponowne strojenie wtedy zapłacę. Wściekły jak pies auto na line i ciągniemy do warsztatu. na garażu szybki demontaż czapki i oto efekty zabaw z moim silnikiem ->

cd67813675976fabgen.jpg

9c98cc79a3410215gen.jpg

Także Turbo Elita Gdańsk TO Bardzo Ale To BARDZO nie profesjonalny zakład i każdemu odradzam. Bo koszty jakie teraz poniosę są bardzo duże.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jedna z opinii z facebooka 1/5

Aby moja opinia nie była bezpodstawna opisze sytuacje.
Oddałem auto z zostającym sprzęgłem w podłodze. Krótko mówiąc gdy docisnęło się sprzęgło do podłogi to zostawało tam. Trzeba było go delikatnie odciągnąć ręką i wracał do pierwotnego stanu, biegi wchodziły normalnie (dodam że posiadam sprzęgło hydrauliczne).
Odebrałem samochód z informacją że zostało naprawione i trzeba było ściągać pedały aby zmodyfikować jakiś ogranicznik sprzęgła, prawdę mówiąc nie zagłębiałem się w to, uważałem ze znają się na swapach i takich grubych modyfikacjach to i z takim czymś sobie poradzą.

W KOMENTARZU DODAJE ZDJĘCIE!!
Taki oto właśnie "ogranicznik" dostałem, na dzień dzisiejszy dzięki takiej profesjonalnej naprawie mam do wymiany wysprzęglik lub pompe sprzęgła. A z tego co się dowiedziałem w innych warsztatach to objaw zostawania sprzęgła w 2.8 VR6 to są oznaki właśnie wysprzęglika.

13432299_1091595770887289_22167624032495

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fachowcy

pełną gębą..

co trzeba mieć w tym głupim łbie by wpaść na taki pomysł ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O matko, dyskusja nabiera tempa.

W obecnej chwili i po przedostatnim poście myślę, że można śmiało stwierdzić iż

nie ma tu miejsca na porównania tych dwóch firm, jak widać poziom w bardzo znaczny sposób się różni, a ostatni wynalazek jeśli rzeczywiście jest to prawdziwa informacja jest totalnym gwoździem do trumny. Myślę, że nawet Zbyszek spod Wąchocka nie wpadłby na taki pomysł i po prostu dokonał naprawy.

Szok i niedowierzanie...

Od siebie dodam tylko i wiem to osobiście, że Rob z TU nie wypuści, a nawet wie, że nie może wypuścić żadnego fuckupa, bardzo walczy o renomę i najwyższy poziom usług. Nie jednokrotnie polecałem i tak zostanie.

Edytowane przez QaDo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...