Wąski Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 malowanie oby jeszcze jeździło tak :gwizdanie:[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 09:07_________________________________________________Już nie długo http://motoryzacja.interia.pl/news/pietrow-przed-kubica,1588232 dlaczego Pietruszka
Reniu Opublikowano 26 Stycznia 2011 Opublikowano 26 Stycznia 2011 Oj wciskają wszędzie Witka, niech się chłopak wjeździ trochę i niech ma chociaż ułudę, że jest "przed Robertem". Troche marudzę ale moje pijackie oko widzi tu "politykę"
kubson Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 Robert ma 8 dni testowych a Pietrov 7 bardzo sprawiedliwe Powiem Wam że jeszcze bardziej żal mi Kubicy za ten sezon 2008 co mu zrobiło BMW po tym jak przeczytałem jego wywiad do f1.com
Daimos Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 ciekawy artykuł: http://www.f1talks.pl/?p=5291
andy_sky Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 już niedługo prezentacje nowych bolidów kilka dni
Kimi Opublikowano 27 Stycznia 2011 Opublikowano 27 Stycznia 2011 jutro o 10 prezentacja Ferrari Kurcze, żeby tylko w tym sezonie Filipek się obudził z tego letargu
Daimos Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 jutro o 10 prezentacja Ferrari http://www.ferrarif150.com/
wustyle Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 http://newferrarif1.ferrari.com/standard/eng.html ogladajcie
kubson Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 to co tam stroi teraz to jest ten nowy bolid ? bo własnie włączyłem
wustyle Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 ja wiem? front uniesiony ku gorze (podobnie jak sauber - tyle, ze sauber juz to ma) przednie skrzydlo mocno rozbudowane i regulowane kokpit bezpieczniejszy i kierowca siedzi wyzej za wlotem powietrza na gorze nie ma juz pletwy az do skrzydla tylne skrzydlo calkiem inne z mozliwoscia regulacji z kokpitu KERS co do podlogi i dyfuzora - nie zarejestrowalem, ale zmiany sa na 100%
kubson Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 przednie skrzydlo mocno rozbudowane i regulowane za wlotem powietrza na gorze nie ma juz pletwy az do skrzydla tylne skrzydlo calkiem inne z mozliwoscia regulacji z kokpitu KERS te rzeczy będą mieć praktycznie wszystkie zespoły..
KmK Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 auto na prezentacje nie jest dokładnie autem które ruszy za 44 dni nawet Ferrari przyznało F150 ma podniesiony nos, ale jak powiedział Tombasis, nos, przednie skrzydło i znaczna część aerodynamiki, a nawet zawieszenie, będą zmienione przed pierwszym wyścigiem. - To jest zamaskowany nowy samochód
kubson Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 auto na prezentacje nie jest dokładnie autem które ruszy za 44 dni nawet Ferrari przyznało F150 ma podniesiony nos, ale jak powiedział Tombasis, nos, przednie skrzydło i znaczna część aerodynamiki, a nawet zawieszenie, będą zmienione przed pierwszym wyścigiem. - To jest zamaskowany nowy samochód no przecież wiadome..
Kimi Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 auto na prezentacje nie jest dokładnie autem które ruszy za 44 dni nawet Ferrari przyznało F150 ma podniesiony nos, ale jak powiedział Tombasis, nos, przednie skrzydło i znaczna część aerodynamiki, a nawet zawieszenie, będą zmienione przed pierwszym wyścigiem. - To jest zamaskowany nowy samochód no przecież wiadome.. To w sumie o kant tyłka potłuc tę prezentację tak naprawdę
Reniu Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 auto na prezentacje nie jest dokładnie autem które ruszy za 44 dni nawet Ferrari przyznało F150 ma podniesiony nos, ale jak powiedział Tombasis, nos, przednie skrzydło i znaczna część aerodynamiki, a nawet zawieszenie, będą zmienione przed pierwszym wyścigiem. - To jest zamaskowany nowy samochód no przecież wiadome.. To w sumie o kant tyłka potłuc tę prezentację tak naprawdę Może to prezentacja malowania na obecny sezon PS. Kimi masz avatara z NFS: ProStreet
wustyle Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 przednie skrzydlo mocno rozbudowane i regulowane za wlotem powietrza na gorze nie ma juz pletwy az do skrzydla tylne skrzydlo calkiem inne z mozliwoscia regulacji z kokpitu KERS te rzeczy będą mieć praktycznie wszystkie zespoły.. ale kazdy zespol ma swoje rozwiazanie dopiero po kilku wyscigach ekipy kopiuja od innych udane ulepszenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się