Skocz do zawartości
IGNOROWANY

F1 Rajdy Motorsport - sezon 2016


Wąski

Rekomendowane odpowiedzi

ale co z tego że można taką moc było z tego wyciagnąć. To i tak niema znaczenia bo Eclestone i inne pajace sobie powiedza że dajmy na to silniki nie moga mieć więcej jak X mocy i możesz sobie prowadzić rozwój :kwasny

no własnie,więc obojętnie czy silniki będą 3.0 2.4 czy 1.6T czy 10 8 czy 4 cylindrowe,przy 16000 obr/min i tak będą brzmieć tak samo :cool1:

moc a dźwięk to co innego. Nie równajmy rzędowego 4 cylindrów 1,6 z V8 jeśli chodzi o dźwięk. jednak to troche inna bajka. Znawca nie jestem ale nie trzeba nib być żeby to zauwazyć. Może nie ma sie co opierać na tym dźwięku przy wyborze bo jedni lubią inni nie ale wnerwiające sa te ciągłe zabiegi żeby przeszkadzać tym zespołom. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

małe silniki były już w F1 i nie było biedy :cool1:

Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie:

taka moc była wtedy wykorzystywana tylko na kwalifikacje, silnik po kilku okrążeniach nadawał się do wymiany,

a dzisiaj musi wystarczyć na 4 pełne weekendy wyścigowe, więc moc na pewno będzie ograniczona wytrzymałością jednostki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe silniki były już w F1 i nie było biedy :cool1:

Lotus 98T silnik 1.5T moc 1500PS :gwizdanie:

taka moc była wtedy wykorzystywana tylko na kwalifikacje, silnik po kilku okrążeniach nadawał się do wymiany,

a dzisiaj musi wystarczyć na 4 pełne weekendy wyścigowe, więc moc na pewno będzie ograniczona wytrzymałością jednostki

to był 85r.,teraz jest 2011,technika i materiały poszły trochę naprzód :gwizdanie:

zresztą to nieistotne,i tak będą narzucone ograniczenia mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kartikhejan jako jedyny kierowca ze stawki nie wykonał w tym sezonie ani jednego manewru wyprzedzania :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze naciskaja na nowe silniki bo rozwoj 2.4 V8 jest zamrozony a zarowno silnik Merca jak i Ferrari jest odrobine mocniejszy (na co na przyklad bardzo narzekal Horner w zeszlym roku) wiec moze chca miec szanse wypracowania nowej technologii? dodatkowo 1.6T jest bardzo "trendy" w dobie ogolnego downsizingu wiec sa spore szanse na adaptacje niektorych rozwiazan w drogowych autach (podkreslam "niektorych" bo silnik krecacy sie do 12K RPM w drogowym aucie to mysle, ze sie nie pojawi :naughty:)

no jakby takie 1,6T kręcące sie do 12krpm by weszło do cywilnego samochodu to rozeszło by sie jak świerze bułeczki.

Chcialbym poznac goscia ktory kupi silnik za 180 milionow $ ktory wytrzymuje 1500km :polew: (przyblizone dane obecnych silnikow)

[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 15:35_________________________________________________

mysle, ze naciskaja na nowe silniki bo rozwoj 2.4 V8 jest zamrozony a zarowno silnik Merca jak i Ferrari jest odrobine mocniejszy (na co na przyklad bardzo narzekal Horner w zeszlym roku) wiec moze chca miec szanse wypracowania nowej technologii? dodatkowo 1.6T jest bardzo "trendy" w dobie ogolnego downsizingu wiec sa spore szanse na adaptacje niektorych rozwiazan w drogowych autach (podkreslam "niektorych" bo silnik krecacy sie do 12K RPM w drogowym aucie to mysle, ze sie nie pojawi :naughty:)

(...) ale oczywiście teraz w tej F1 to aby zakazy, ograniczenia itp potrafią wprowadzać. Nie słyszałem jeszcze w F1 żeby pozwolili podnieść jakiś parametr. Ciagle cos obniżają.

Jak to nie pozwalaja na wiecej? Przeciez przedni spoiler moze byc ostatnio szerszy, tylnie kola tez, skrzynie i silniki moga dluzej wytrzymywac.... :decayed: :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejne pole position dla Vettela :thumbdown:

Ale zapowiada się za***isty wyścig bo pierwszy raz będą mogli używać dwa razy DRS na jednym okrążeniu :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym poznac goscia ktory kupi silnik za 180 milionow $ ktory wytrzymuje 1500km :polew: (przyblizone dane obecnych silnikow)

zgodnie z przepisami FIA niezalezne zespoly kupuja 20 silnikow (po 8 do kazdego z dwoch bolidow + 4 dodatkowe na testy) za maksymalna wartosc kontraktu 5 mln euro. 180 mln USD (lub kwota temu bliska) to raczej koszt opracowania silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym poznac goscia ktory kupi silnik za 180 milionow $ ktory wytrzymuje 1500km :polew: (przyblizone dane obecnych silnikow)

zgodnie z przepisami FIA niezalezne zespoly kupuja 20 silnikow (po 8 do kazdego z dwoch bolidow + 4 dodatkowe na testy) za maksymalna wartosc kontraktu 5 mln euro. 180 mln USD (lub kwota temu bliska) to raczej koszt opracowania silnika

Masz racje. A jak jest z dystansem do przejechania? Powinnien byc podobny, co? Wychodzi i tak pol banki za silnik co nie jest malo zeby wdrozyc do cywilnej produkcji i nawet jakby to zalozyli do Ferrari, to watpie zeby byli jacys chetni.

Motorsport to motorsport, a cywilna produkcja to cos innego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialbym poznac goscia ktory kupi silnik za 180 milionow $ ktory wytrzymuje 1500km :polew: (przyblizone dane obecnych silnikow)

zgodnie z przepisami FIA niezalezne zespoly kupuja 20 silnikow (po 8 do kazdego z dwoch bolidow + 4 dodatkowe na testy) za maksymalna wartosc kontraktu 5 mln euro. 180 mln USD (lub kwota temu bliska) to raczej koszt opracowania silnika

Masz racje. A jak jest z dystansem do przejechania? Powinnien byc podobny, co? Wychodzi i tak pol banki za silnik co nie jest malo zeby wdrozyc do cywilnej produkcji i nawet jakby to zalozyli do Ferrari, to watpie zeby byli jacys chetni.

Motorsport to motorsport, a cywilna produkcja to cos innego.

no i kto by chcial silnik spalajacy takie ilosci paliwa? ciekaw jestem jak bedzie ze spalaniem 1.6T. z jednej strony pisza, ze jednym z powodow zmiany silnikow jest chec poprawy ich wydajnosci paliwowej (poprawa stosunku uzyskiwanej mocy do spalania) i jednoczesnie sie mowi, ze moc nowych konstrukcji powinna byc na poziomie tych dzisiejszych - czyli 700-750KM. zmniejszaja pojemnosc (ale dodaja turbo), ilosc cylindrow oraz obrotow, chca ograniczyc zuzycie paliwa i jednoczesnie zachowac moc. to moga byc naprawde ciekawe konstrukcje[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2011, 21:59_________________________________________________

Ferrari niesamowicie poprawiło tempo kwalifikacyjne super :good:

no wlasnie tak sie zastanawiam co i na ile poprawili. ferrari slabo w tym sezonie jezdzi na twardej mieszance i stad glownie problemy tej stajni w tym sezonie. z drugiej strony ostatnio pisali, ze juz wiedza co powodowalo ich slabe tempo na twardej mieszance. i dzisiejsze kwalifikacje - to montreal - czyli

a) mieszanki miekk i super miekka

B) zupelnie innym profil aerodynamiczny toru

i tu mnie zastanawia czy ferrari cos poprawilo czy po prostu opony im pasuja (brak twardej mieszanki) a redbull'owi nie podchodzi aerodynamika toru.

no i Felipe - co oni mu zrobili, ze w koncu cos pojechal? :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za wyścig :wallbash::thumbdown:

muszą byc i takie warunki,żeby strategia wygrała a nie Vettel :decayed:

Żeby strategia wygrała, to jakiś wyścig musi być, a nie kilka okrążeń procesji :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co za wyścig :wallbash::thumbdown:

muszą byc i takie warunki,żeby strategia wygrała a nie Vettel :decayed:

Żeby strategia wygrała, to jakiś wyścig musi być, a nie kilka okrążeń procesji :gwizdanie:

:decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie powiedział ze Nicole będzie zazdrosna o Lewisa bo teraz z Rihanną przesiaduje w boksach :polew:

Co za wyścig :polew:[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 20:56_________________________________________________Możliwy restart a już minęło 2h od początku, nie było jeszcze takiego wyścigu :kox:

Restart o 21:50 :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na polsacie w naziemnej to normalnie tak leci tyle czasu?[br]Dopisany: 12 Czerwiec 2011, 22:48_________________________________________________ :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...