kubson 3 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Zbliża się weekend na GP Silverstone Ciekawi mnie jak sie Ricciardo zaprezentuje w porównianiu do Liuzziego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Zbliża się weekend na GP Silverstone Ciekawi mnie jak sie Ricciardo zaprezentuje w porównianiu do Liuzziego to piękny odnowiony tor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Oglądałem chwile trening, będzie się działo jak pogoda się nie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mech15 2 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 http://www.lotusrenaultgp.com/5809-Your-questions-to-Robert-Kubica.html?lang=en Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 o co chodziło z tymi "ograniczeniami" co wprowadziła fia, o których Borowczyk coś seplenił, a nie dosłyszałem ?? ciekawie zapowiada się jutro :naughty: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 o co chodziło z tymi "ograniczeniami" co wprowadziła fia, o których Borowczyk coś seplenił, a nie dosłyszałem ?? ciekawie zapowiada się jutro :naughty: Ja słyszałem że o oponach, mogą w tym wyścigu 4 komplety opon na deszcz zakładać, chyba chodziło o pośrednie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 o oponach to wiem, ale chyba coś wcześniej pierdział o jakichś "ograniczeniach" i było o tym w studio, ale się spóźniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Od zeszłego wyścigu nie wolno remapować silnika po kwalifikacjach, czyli silnik na wyścig musi być ustawiony tak samo jak na kwalifikacje. Od tego wyścigu wprowadzili zakaz stosowania dmuchanego dyfuzora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I r o 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Od zeszłego wyścigu nie wolno remapować silnika po kwalifikacjach, czyli silnik na wyścig musi być ustawiony tak samo jak na kwalifikacje. Od tego wyścigu wprowadzili zakaz stosowania dmuchanego dyfuzora. o to właśnie chyba to i tera afera niby jest, że oburzenie znaczy się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Od zeszłego wyścigu nie wolno remapować silnika po kwalifikacjach, czyli silnik na wyścig musi być ustawiony tak samo jak na kwalifikacje. Od tego wyścigu wprowadzili zakaz stosowania dmuchanego dyfuzora. o to właśnie chyba to i tera afera niby jest, że oburzenie znaczy się Afera jest ponieważ pomimo zakazu pozwolili w przypadku silników Renault na 50% otwarcie przepustnicy podczas hamowania silnikiem w porównaniu do 10% dla innych zespołów, następnie cofnięto decyzję dla Renault pozwalając im tylko na 10% otwarcie przepustnicy, a obecnie FIA od następnego wyścigu chce cofnąć całkowicie zakaz, ale tylko jeżeli wszystkie zespoły wyrażą na to zgodę... http://www.f1wm.pl/php/news_id-22762.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RS 2 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Z tego co mi sie o uszy obilo to juz na Valencji mieli jakies ograniczenie z tym zwiazane, a dopiero na silverstone mialby byc calkowity zakaz. W tym dmuchanym dyfuzorze chodzi o to ze wydech jest tak poprowadzony ze dmucha na dyfuzor generujac jeszcze wiekszy docisk, ale RB wymyslilo zeby w dohamowaniach (kiedy noga jest zdjeta z gazu) silnik mial takie obroty zeby spaliny nadal generowaly zwiekszony docisk- i to wlasnie ma byc zabronione- sam dmuchany dyfuzor raczej chyba nie. Jak na moj gust to RB z Neweyem to w planach na 2011 przewidzialo ze nie da sie tego dlugo ukryc i po ilustam wyscigach tego zabronia (jakby nie bylo jest to Trik ) i wtedy powinni miec jeszcze jakis Trik w zanadrzu jak nie chca drugiej polowy sezonu ryzykowac utrate tytulu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Z tego co mi sie o uszy obilo to juz na Valencji mieli jakies ograniczenie z tym zwiazane, a dopiero na silverstone mialby byc calkowity zakaz. W tym dmuchanym dyfuzorze chodzi o to ze wydech jest tak poprowadzony ze dmucha na dyfuzor generujac jeszcze wiekszy docisk, ale RB wymyslilo zeby w dohamowaniach (kiedy noga jest zdjeta z gazu) silnik mial takie obroty zeby spaliny nadal generowaly zwiekszony docisk- i to wlasnie ma byc zabronione- sam dmuchany dyfuzor raczej chyba nie. Jak na moj gust to RB z Neweyem to w planach na 2011 przewidzialo ze nie da sie tego dlugo ukryc i po ilustam wyscigach tego zabronia (jakby nie bylo jest to Trik ) i wtedy powinni miec jeszcze jakis Trik w zanadrzu jak nie chca drugiej polowy sezonu ryzykowac utrate tytulu. tez tak myśle choc ferrari jest tuz za nimi juz 0,1 sek a byli wczesniej z 0,8 a to jest ogromna róznica jak na f1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoghurt 3 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Z tego co mi sie o uszy obilo to juz na Valencji mieli jakies ograniczenie z tym zwiazane, a dopiero na silverstone mialby byc calkowity zakaz. W tym dmuchanym dyfuzorze chodzi o to ze wydech jest tak poprowadzony ze dmucha na dyfuzor generujac jeszcze wiekszy docisk, ale RB wymyslilo zeby w dohamowaniach (kiedy noga jest zdjeta z gazu) silnik mial takie obroty zeby spaliny nadal generowaly zwiekszony docisk- i to wlasnie ma byc zabronione- sam dmuchany dyfuzor raczej chyba nie. to nie jest kwestia obrotow tylko otwarcia przepustnicy. Pomimo nie wciskania gazu przez kierowce przepustnica pozostaje otwarta - przez co silnik dziala jak pompa i dmucha w dyfuzor.[br]Dopisany: 10 Lipiec 2011, 14:13_________________________________________________fajny wyscig. szkoda troche Button'a. Webber na pewno w swoim stylu skomentuje koncowke i atmosfere w RBR. ciekaw jestem czy Lewis nie bedzie mial za lekkiego bolidu na wazeniu - bez paliwa + odpadla mu koncowka przedniego skrzydla po kontakcie z Massa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Fajny prezent sprawili mechanicy RBR dla Ferrari Super wyścig Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Alonso number ONE :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PABLO 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 VIVA ALONSO!!!! Wyścig był rewelka, szkoda że Hamilton nie dojechał na 3 miejscu ale za to dzielnie się obronił na ostatnim zakręcie jak Massa chciał go wyprzedzić W końcu wygrało Ferrari :> Renault strasznie słabo Ogólnie bardzo dobra walka w wyścigu, niczego nie brakowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gniady 2 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Mnie zaciekawiła ta nakrętka która potoczyła się mechanikowi w alei serwisowej- nie sądziłem że jeszcze potem będzie płatać figle-Borowczyk też o niej wspominał. :blink:szkoda mi Butona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Mnie zaciekawiła ta nakrętka która potoczyła się mechanikowi w alei serwisowej- nie sądziłem że jeszcze potem będzie płatać figle-Borowczyk też o niej wspominał. :blink:szkoda mi Butona. Słusznie dodał Kochański. Zamiast specjalnie w Stanach zamawiać nakrętki po 1000 dolców za szt., zamówiliby jak wszyscy po 200 USD i mieliby spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Ale to była przecież wina lizakowego żadnej nakrętki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 Lizakowy za wcześnie go wypuścił, ale co było powodem całego zamieszania? Niedokręcone koło. A dlaczego było niedokręcone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się