Dreju Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Czy wymiana stacyjki to jakaś śkomplikowana operacja? Można samemu to zrobić czy trzeba jechać do jakiegoś magika? Bo moja się troszkę rozsypała... nie trzyma na zapłonie. Chyba jakąś zapadkę szlak trafiło. Jak przekręce na zapłon, albo odpale i puszczam kluczyk ten samoczynnie wyskakuje z pozycji zapłonu, silnik i wszystkie kontrolki gasną. Jak się pozbyć tych śrub które trzymają stacyjkę (są pozabezpieczane przed wykręceniem)?
leoncjo Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 na początek obejrzałbym kostke stacyjki. W niej właśnie jest spręzynka powodująca odpowiednie cofanie się kluczyka po rozruchu. Z tego co kojarze w samej stacyjce nie było elementu sprężynującego ale ręki za to nie dam . Zacznij od zdemontowania kostki ......
Dreju Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 Kolego Leoncjo. O jaka kostkę ci chodzi. Jak oglądałem swoją stacyjkę to jest ona zbudowana z jednego korpusu i wydaje mi się że raczej rozbieralna to ona nie jest. Ma tam jakieś okienko ( tak jak na tym rysuku: http://photos04.allegro.pl/photos/oryginal/470/79/79/470797987 ) ale jak widać jest ono zaklepane. Wydaje mi się że jak ją szlak trafiło, to raczej trzeba kombinować nowa.
Dreju Opublikowano 17 Listopada 2008 Autor Opublikowano 17 Listopada 2008 No to popatrzymy dzienx biały bracie...
leoncjo Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 Widze, że niektórzy bardzo chcą pomóc .... nawet wrzucają fotki. To się nazywa poświęcenie... co za FORUM. Szacuneczek koledzy, wszystkim należy się wielka pochwała i ogromny plus. Pozdrawiam.
spetsnaz Opublikowano 17 Listopada 2008 Opublikowano 17 Listopada 2008 na początek obejrzałbym kostke stacyjki. W niej właśnie jest spręzynka powodująca odpowiednie cofanie się kluczyka po rozruchu. Z tego co kojarze w samej stacyjce nie było elementu sprężynującego ale ręki za to nie dam . Zacznij od zdemontowania kostki ...... Potwierdzam to co napisał kolega leoncjo. Uszkodzona kostka stacyjki najczęściej prowadzi do uszkodzenia rozrusznika. Przykład uszkodzonej kostki stacyjki. http://www.a4-klub.pl/smf/odp_b5_abc_problemy_z_instacj261_elektryczn261_nie_dzia322aj261cy_rozrusznik-t32110.0.html;msg380533#msg380533
Dreju Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 Tylko że u mnie nie ma problemu z odbijaniem z pozycji odpalania. Problem jest w tym że stacyjka nie trzyma na pozycji zapłonu. Cofa się i auto gaśnie. (kufa nie trzyma się na tej pozycji na której palą się wszystkie lampeczki na zegarach ) Czy to będzie również wina tej kostki ?
spetsnaz Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Tylko że u mnie nie ma problemu z odbijaniem z pozycji odpalania. Problem jest w tym że stacyjka nie trzyma na pozycji zapłonu. Cofa się i auto gaśnie. (kufa nie trzyma się na tej pozycji na której palą się wszystkie lampeczki na zegarach ) Czy to będzie również wina tej kostki ? tak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się