Cebulaa1 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Witam. Zakupiłem używany licznik do mojej A4 z działającym fisem. Wszystko działa dobrze (temp zew, spalanie itp.) , jednak kiedy temp oleju osiągnie ok 90-100 stopni C, wskaźnik przeskakuje ponad 180 stopni. Tak jakby miał jakieś zwarcie. Czy może to być wina nieprzekodowania go na 1.8T? Nie wiem z jakim silnikiem wcześniej współpracował :c Druga sprawa to poziom paliwa. Po zatankowaniu ok 10 litrów wskaźnik ruszył się delikatnie ponad rezerwę. Kiedy wyjeździłem to wskaźnik był 1mm poniżej zera a paliwo było nadal. Oczywiście rezerwa świeciła ale auto nadal jechało. Czy to też może być wina nieprzekodowania licznika? Pozdrawiam.
Mateuszek1001 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Być może tak, nie dowiemy sie jak tego nie zrobisz. Błędów nie ma ?
marcin_franz Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Zrób test zegarów. Kupiłeś licznik VDO?
Cebulaa1 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 Tak licznik VDO o oznaczeniu 8D0 190 A. Aktualnie nie mam dostępu do vagcom'a, ale w przyszłym tygodniu będę miał. Jak przeprowadzić test zegarów i przekodować licznik? Dodam że poprzedni działał dobrze zatrzymywał się w okolicy 100 stopni.
Banan Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Nie ma takiego numeru licznika jak podałeś , sprawdź jeszcze raz 8D0 920 xxx x ?
Cebulaa1 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Może coś źle odczytuję. Ale taki numerek u mnie widnieje. EDIT: Fakt na górnej naklejce ( na starym liczniku) znalazłem 8D0 919 i jeszcze kilka przeróżnych oznaczeń. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Cebulaa1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się