Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem a turbem?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc mam audi a4 b6 1.9tdi 130 pd po kilku modach:


egr wyzucony i wstawiony zamiennik caly dolot z aluminium i laczek silikonowch takze przeciekuw doladowania brak


skrucony dolot od puszki do turbiny takze z silikonu


turbina BV43 z usunietym katalizatorem i 61mm przelotuwka do srodkowej puszki reszta zamieniona na podwujny wydech z 2,5tdi


nowy pasek rozrzadu napinacze i pompa wody usczelka pod glowica i zestaw uszczelek do wtryskuw razem ze srubami glowica i wtryski


map sensor zmieniony na 3 bary


wszystko zlozone i czeka na nowy program


I teraz moj problem poniewaz podczas jazdy od 2 biegu w zwyz jest takie uczucie jakby odcinalo doladowanie z turba i pracowal sam silnik na drugim biegu zaczyna sie odciecie od 3,5 tys obrotow na 3 biegu od 3,2tys na 4 od 3 tys na 5 od 3 tys tak mniej wiencej i na 6 biegu od 2,9tys


gdy w tych zakresach obrotow i na tych biegach spuscze gaz do zera i nacisne do spodu auto znowu na ulamek sekundy ma moc po czym traci robilem logi bo myslalem ze moze przeladowuje turbo i odcina je ecu dla bezpieczenstwa silnika ale cisnienie potrzebne pokrywa sie z aktualnym doladowaniem


moze to jednak inna przyczyna? jesli ktos ma pomysly albo spotkal sie z podobnym przypadkiem prosze o pomoc i z gory dzieki


Opublikowano

Najlepiej jedź do tunera i niech Ci zrobi program i sprawdzi co jest nie tak :)

Opublikowano

Hej moze masz zmienna geometrie brudna i sie przycina. A jak dasz mu w gaz i zamuli auto to musisz go od nowa odpalac zeby turbo dmuchalo?

Opublikowano

wg mnie masz jakąś nieszczelność. Ja tak miałem jak EGR nie trzymał i powietrze uciekało. Mimo to auto nie wchodziło w tryb awaryjny

Opublikowano

dzieki za odpowiedzi troche mnie niebyło a więc o nieszczelności niema mowy tak jak pisałem dolot mam zrobiony silikon plus aluminium spawane egr jest wyżucony i wstawiona sama rurka pozbylem sie wszystkich szybkozłaczek w dolocie

turbina ma jakies 3 miesiace po regeneracji

nie niemusze odpalac auta od nowa jak odetnie turbo wystarczy ze spuszcze troche gazu i znowu dodam i wchodzi na chwile na obroty z wieksza moca po czym znowu go odcina jest takie uczucie jakby chodzil sam disel bez turba

ja podejrzewam wlaśnie brak strojenia bo jednak troche pozmieniałem w silniku

a i katalizator jest wyciety jest wstawiona przeotówka o średnicy 60mm

podejrzewam wlaśnie że po wycieciu katalizatora pojawił sie problem

a i ostatnio wyskoczył mi engine check

sprawdzałem na wag-u i pokazuje bład MAF kasuje ale po przejechaniu kilku Km bład wyskakuje znowu


a tu troche logów eynamicznych z jazdy i na samym dole pruba na 3 biegu od 1500 obrotów az do odciecia:

http://vaglog.pl/log_246056.html

Opublikowano

Auto po programie ???? Zrób normalne logi i pojedynczo, statycznie 04,7,13,18,23 dynamicznie 3,8,11

Opublikowano

no własnie nie auto nie jest przed programem ale z tego co słyszałem nawet po modach niepowinno byc takiego problemu,bende prubował podłaczyc podcisnienie z ominieciem egr

Opublikowano (edytowane)

Sprawdź Czujnik doładowania ciśnienia. To ten który jest wpięty w dolot nad filtrem paliwa

Kolega z forum miał podobnie późno mu turbo wstawało i okazało się ze czujnik był walnięty raz chodził dobrze a raz nie .

Ale najlepiej podjedz do tunera i niech sprawdzi aby nie wymieniać w ciemno :)

Edytowane przez Radex121
Opublikowano

czujmik już wymienialem raz teraz mam wstawiony 3bary ale mam tez oryginalny na obydwóch bez zmian.

Dzisiaj pozmieniałem wszystkie wężki podcisnienia spróbowałem nawet z ominięciem EGR i klapy gaszącej bez zmian

no może jakby turbo szybciej reagowało może tylko takie odczucie ale odcina doładowanie dalej.

Jednak nieobejdzie się bez żmudnej szukania pczyczyny pracy, do tunera dopiero wybieram sie w czerwcu

Opublikowano

Nie obejdzie się bez porządnych logów, te się do niczego nie nadają.

Opublikowano

Problem rozwiazany na szczeście.Przyczyna jak by ktos miał podobne problemy dokłądnie niepowiem ktura czynnosc wyeliminowała ale mozna sprubowac obydwóch: wymiana wszystkich wężyków sterujących podcisnieniem zaczynając od pompy podcisnienia, lub niewłąsciwe wpiencie owych węży jesli dawaliscie do mechanika :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...