koniu57 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Opublikowano 12 Stycznia 2016 Czesc mam audi a4 b6 1.9tdi 130 pd po kilku modach: egr wyzucony i wstawiony zamiennik caly dolot z aluminium i laczek silikonowch takze przeciekuw doladowania brak skrucony dolot od puszki do turbiny takze z silikonu turbina BV43 z usunietym katalizatorem i 61mm przelotuwka do srodkowej puszki reszta zamieniona na podwujny wydech z 2,5tdi nowy pasek rozrzadu napinacze i pompa wody usczelka pod glowica i zestaw uszczelek do wtryskuw razem ze srubami glowica i wtryski map sensor zmieniony na 3 bary wszystko zlozone i czeka na nowy program I teraz moj problem poniewaz podczas jazdy od 2 biegu w zwyz jest takie uczucie jakby odcinalo doladowanie z turba i pracowal sam silnik na drugim biegu zaczyna sie odciecie od 3,5 tys obrotow na 3 biegu od 3,2tys na 4 od 3 tys na 5 od 3 tys tak mniej wiencej i na 6 biegu od 2,9tys gdy w tych zakresach obrotow i na tych biegach spuscze gaz do zera i nacisne do spodu auto znowu na ulamek sekundy ma moc po czym traci robilem logi bo myslalem ze moze przeladowuje turbo i odcina je ecu dla bezpieczenstwa silnika ale cisnienie potrzebne pokrywa sie z aktualnym doladowaniem moze to jednak inna przyczyna? jesli ktos ma pomysly albo spotkal sie z podobnym przypadkiem prosze o pomoc i z gory dzieki
WaleryzMoldawii Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 z usunietym katalizatorem
lukasz51237 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Najlepiej jedź do tunera i niech Ci zrobi program i sprawdzi co jest nie tak
eryczek93 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Hej moze masz zmienna geometrie brudna i sie przycina. A jak dasz mu w gaz i zamuli auto to musisz go od nowa odpalac zeby turbo dmuchalo?
bobikos Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 wg mnie masz jakąś nieszczelność. Ja tak miałem jak EGR nie trzymał i powietrze uciekało. Mimo to auto nie wchodziło w tryb awaryjny
koniu57 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 dzieki za odpowiedzi troche mnie niebyło a więc o nieszczelności niema mowy tak jak pisałem dolot mam zrobiony silikon plus aluminium spawane egr jest wyżucony i wstawiona sama rurka pozbylem sie wszystkich szybkozłaczek w dolocie turbina ma jakies 3 miesiace po regeneracji nie niemusze odpalac auta od nowa jak odetnie turbo wystarczy ze spuszcze troche gazu i znowu dodam i wchodzi na chwile na obroty z wieksza moca po czym znowu go odcina jest takie uczucie jakby chodzil sam disel bez turba ja podejrzewam wlaśnie brak strojenia bo jednak troche pozmieniałem w silniku a i katalizator jest wyciety jest wstawiona przeotówka o średnicy 60mm podejrzewam wlaśnie że po wycieciu katalizatora pojawił sie problem a i ostatnio wyskoczył mi engine check sprawdzałem na wag-u i pokazuje bład MAF kasuje ale po przejechaniu kilku Km bład wyskakuje znowu a tu troche logów eynamicznych z jazdy i na samym dole pruba na 3 biegu od 1500 obrotów az do odciecia: http://vaglog.pl/log_246056.html
lukaszooo Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Auto po programie ???? Zrób normalne logi i pojedynczo, statycznie 04,7,13,18,23 dynamicznie 3,8,11
koniu57 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Opublikowano 10 Lutego 2016 no własnie nie auto nie jest przed programem ale z tego co słyszałem nawet po modach niepowinno byc takiego problemu,bende prubował podłaczyc podcisnienie z ominieciem egr
Radex121 Opublikowano 11 Lutego 2016 Opublikowano 11 Lutego 2016 (edytowane) Sprawdź Czujnik doładowania ciśnienia. To ten który jest wpięty w dolot nad filtrem paliwa Kolega z forum miał podobnie późno mu turbo wstawało i okazało się ze czujnik był walnięty raz chodził dobrze a raz nie . Ale najlepiej podjedz do tunera i niech sprawdzi aby nie wymieniać w ciemno Edytowane 11 Lutego 2016 przez Radex121
koniu57 Opublikowano 11 Lutego 2016 Autor Opublikowano 11 Lutego 2016 czujmik już wymienialem raz teraz mam wstawiony 3bary ale mam tez oryginalny na obydwóch bez zmian. Dzisiaj pozmieniałem wszystkie wężki podcisnienia spróbowałem nawet z ominięciem EGR i klapy gaszącej bez zmian no może jakby turbo szybciej reagowało może tylko takie odczucie ale odcina doładowanie dalej. Jednak nieobejdzie się bez żmudnej szukania pczyczyny pracy, do tunera dopiero wybieram sie w czerwcu
bobikos Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Nie obejdzie się bez porządnych logów, te się do niczego nie nadają.
koniu57 Opublikowano 21 Lipca 2016 Autor Opublikowano 21 Lipca 2016 Problem rozwiazany na szczeście.Przyczyna jak by ktos miał podobne problemy dokłądnie niepowiem ktura czynnosc wyeliminowała ale mozna sprubowac obydwóch: wymiana wszystkich wężyków sterujących podcisnieniem zaczynając od pompy podcisnienia, lub niewłąsciwe wpiencie owych węży jesli dawaliscie do mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się