bandyta928 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 (edytowane) Witam, mialem padniety czyjnik abs tyl prawy. wymienilem bylo wszystko ladnie pieknie ale po krotkim czasie znowy zapalil sie abs a blad to 1203 : ABS/Dash. pan inst. Electr. consumer, od czego zaczac diagnoze? Edytowane 13 Stycznia 2016 przez bandyta928
Robero321 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Opublikowano 13 Stycznia 2016 Połączenie elektryczne systemu ABS i zestaw wskaźników tablicy przyrządów. Przerwa lub zwarcie z masą albo brak sygnału. Sprawdzić połączenia według schematu elektrycznego. Sprawdź zasilanie Pompy ABS - wtyczka elektryczna. Zdarza się że piny w wtyczce korodują i nie ma połączenia. Potem zasilanie czy dochodzi, przekaźnik od ABS , bezpieczniki itp
bandyta928 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2016 jutro bede dzialal to napisze co i jak Dzis jeszcze raz wyjelem 'nowy' czujnik ktory montowalem. Na gumowym pancerzu jest taki gumowy przesuwny dinks ktory sluzy do przymocowania kabla w nadkolu zeby nie latal. Przesunelem ow dinks i moim oczom ukazal sie taki widok: Nie dosc ze pancerz byl przerwany to w srodku znajdowaly sie 2 dodatkowe kable, niezaizolowane. Nie wiem do czego sluzyly ale dostala sie tam wilgosc i bylo zwarcie. Oddzielilem kable wysuszylem i dokladnie zaizolowalem. Problem zniknal, ale przy hamowaniu z malej predkosci bylo drzenie pedalu hamulca tak jakby bylo slisko i abs sie zalaczal. Problem tkwil ze za mocno wcisnalem czujnik, przy probie wyciagniecia go o pare milimetrow glowka sie ukrecila. Chinski zamiennik z alledrogo. Nie polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się