Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Jak sprawdzić ciśnienie doładowania ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok zarobie tak jak napisałeś kupie w ASO skody[br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 12:51_________________________________________________witam dziś wymieniłem DV i N75 i zauważyłem poprawę to znaczy po przegazowaniu już nie ma nierównomiernego przepływu powietrza przez przewód idący od inter kolera do przepustnicy o którym pisałem wcześniej teraz po przegazowaniu przewód twardnieje i po chwili robi sie miękki,jeszcze jedno sprawdziłem kompresorem przy jakim ciśnieniu uchyla się klapka w turbinie noi zauważyłem że zaczyna się otwierać przy ciśnieniu 0.3/0.4 czy to oznacza że siłownik który uchyla klapkę jest do regulacji i jak on się nazywa ?[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 16:46_________________________________________________

ok zarobie tak jak napisałeś kupie w ASO skody[br]Dopisany: 07 Grudzień 2008, 12:51_________________________________________________witam dziś wymieniłem DV i N75 i zauważyłem poprawę to znaczy po przegazowaniu już nie ma nierównomiernego przepływu powietrza przez przewód idący od inter kolera do przepustnicy o którym pisałem wcześniej teraz po przegazowaniu przewód twardnieje i po chwili robi sie miękki,jeszcze jedno sprawdziłem kompresorem przy jakim ciśnieniu uchyla się klapka w turbinie noi zauważyłem że zaczyna się otwierać przy ciśnieniu 0.3/0.4 czy to oznacza że siłownik który uchyla klapkę jest do regulacji i jak on się nazywa ?

Opublikowano

taki off topic

Artur1983 pls korzystaj z słownika. Ja robie błędy ortograficzne ale sporo mi brakuje do Ciebie.

Co do problemów z Turbawką oddaj autko do jakiegoś polecanego warsztatu (na pewno ktoś coś poleca w twoich rejonach) poszukaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/polecane-b63.0/

przeciez moze sam to zrobic, po to pyta zeby obeszło się po kosztach

Opublikowano

przeciez moze sam to zrobic, po to pyta zeby obeszło się po kosztach

Jak widze temat ciagnie sie i ciagnie sa zadawane podobne pytania :)

Ja tylko zasugerowalem - jedna wizyta i po bolu.

Opublikowano

moro 99 myślisz że nie byłem u mechanika ,myślę że najlepiej samemu coś zrobić bynajmniej wiem na czym stoje a nie domyślać sie czy zrobione czy nie. [br]Dopisany: 23 Styczeń 2009, 00:54_________________________________________________na tym forum można się wiele dowiedzieć nauczyć i zrobić samemu

Opublikowano

Mam Audi a4 1.8T ABE problem tkwi w tym ze czuje ze nie przyspiesza tak jak powinno. Zrobilem dosłownie wszystko :żadnych błedów na WAG,turbo sprawdzone(żadnych luzów),przepływomierz ok, cisnienie na cylindrach po 10, kata nie ma,wszystkie węże sprawdzone nie ma grama oleju,przepustnica czysta, jedynie czego nie sprawdzalem to zaworów dv i n75. A i jeszcze jedno czasami ma przeblyski ze chodzi dobrze czuć ze zalacza sie turbo. Co jest grane?

Opublikowano

mozliwe ze przycinajace sie wastegate. Padniete N75 i Dv to powod braku mocy wiec tez sprawdz podmieniajac

Opublikowano

poszukaj na forum

Opublikowano

poszukaj na forum

No nie ma to jak pomocna dłoń...

DV znajdziesz wpięty w wąż przy turbinie - od głównego przewodu od turbo wychodzi do góry cieńszy, ok 30mm średnicy, do grzybka zaworu jest podłączony cienki wężyk biegnący do kolektora ssącego.

N75 jest nad turbiną, wpięty w cienki wężyk ok 10mm średnicy, szukaj po przewodzie biegnącym znad filtra powierza w dół, obok gumowej rury, będzie wpięta kostka.

WG jest pod turbiną.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...