Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


komoornik

Rekomendowane odpowiedzi

Sranie w banie. Pomiędzy wałkiem ssącym a kołem zębatym jest zawór który reguluje ustawienie walka w zależności od obrotów oraz obciążenia. I to w nim jest problem a co za tym idzie rownież z synchronizacją wałka ssacego z wałem korbowym. Kolejna sprawą jest podstawa w której są sitka a te często się zapychają i stąd problem z pracą silnika.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sranie w banie. Pomiędzy wałkiem ssącym a kołem zębatym jest zawór który reguluje ustawienie walka w zależności od obrotów oraz obciążenia. I to w nim jest problem a co za tym idzie rownież z synchronizacją wałka ssacego z wałem korbowym. Kolejna sprawą jest podstawa w której są sitka a te często się zapychają i stąd problem z pracą silnika.

A mzożesz pokazać o jaki zawór chodzi ?

jpeg2gifp_sqnxxpn.jpg

Edytowane przez arrcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o ten który zapodales

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem wcześniej, wymieniłem ten zawór ze zdjęcia oraz czujnik położenia wałka rozrządu i dalej bez zmian. Więc już nie wiem w jakim kierunku iść...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka podstawa??

Tu na tym zdjęciu coś jest?

670103200_sqnxxns.png

A może na tym/..

627109200_sqnxxeq.png

Edytowane przez arrcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zdjęcie w odpowiedzi nr 20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby to z tym że zdjęcie przedmiotu nie zgadza się z rysunkiem. Jutro zajrzę do ETKI to Wam napiszę nr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podstawie są kanaliki które zasilają w olej zawór. W podstawie są sitka które się zapychają. Resztę już chyba rozumiesz ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

06h-103-1_sqnxnww.jpg

06h-103-1_sqnxnsp.jpg

JAKOŚ NIE CHCE MI SIĘ WIERZYĆ ŻEBY TO MIAŁO AŻ TAKIE ZNACZENIE ...

Edytowane przez arrcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kogo to obchodzi hm ?

Kilka miesięcy temu robiłem A5kę z takim samym silnikiem jak Twój.

Teorie były różne: łańcuch ślizgi kola czujniki itd itp. Rozebrałem wszystko, poskładałem na blokady i wszystko grało. Odpaliłem, d...pa dalej to samo. Znowu Rozebrałeb i dokładnie wszystkiemu się przejrzałem, ryzyk-fizyk zmieniłem zawór oraz podstawę i jak ręką odjął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kogo to obchodzi hm ?

Kilka miesięcy temu robiłem A5kę z takim samym silnikiem jak Twój.

Teorie były różne: łańcuch ślizgi kola czujniki itd itp. Rozebrałem wszystko, poskładałem na blokady i wszystko grało. Odpaliłem, d...pa dalej to samo. Znowu Rozebrałeb i dokładnie wszystkiemu się przejrzałem, ryzyk-fizyk zmieniłem zawór oraz podstawę i jak ręką odjął.

No tak akurat może trafiłeś z tą podstawą... moim zdaniem w grę jeszcze wchodzi pompa oleju oraz wałek rozrządu także to loteria ale akurat trafiłeś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompę oleju sprawdzałem pierwszą jak i ciśnienie, wszystko grało. Znam już kilka przypadków tych silników w których wymiana tych elementów załatwiła problem z pracą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pamiętasz może jakie miałeś ciśnienie??? Ale nie ma reguły że właśnie te dwa elementy czyli podstawa i zawór załatwiły temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 ma dwustopniowy podział ciśnienia oleju.

Do 2500-3000 obr/min ma ok 2-2.5 bara

Powyżej 3000 skacze na 4 bary

I tutaj było wszystko ok.

Nie wiem czy to jest regułą ale po wymianie tych dwóch elementów auta odzyły

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Człowieku, w Bieszczadach w żadnym serwisie oponiarskim nie uswiadczysz klucza dynamometrycznego, a ty o blokadach jakiś :-P

Za 120pln kupiłem sobie sam, to patrzą jak na marsjanina bo nie pozwalam im śrub do oporu dokręcac. Ale zawsze naiwnego znajdą bo "za flaszkę" zrobi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ok.1000obr/min kojarzysz może?? bo coś mi się wydaje że u mnie było 1 bar przy tej wartości obrotów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...