Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


komoornik

Rekomendowane odpowiedzi

No to nie ma aż tak dużej tragedii. Kupowałeś nowe graty oryginał czyli np. ta podstawa???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsio bralem w ASO

Zawór 250 podstawa ok 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem wcześniej też przerabiałem ten temat z tym błędem i ja wymieniłem jednocześnie zawór sterujący, sterownik faz rozrządu oraz zawór regulacji ciśnienia oleju i mi już błąd nie powrócił. Z sitkami w podstawie też prawda że mogą się zatkać lub rozerwać i jest problem z przepływem oleju, ale to przy wymianie rozrządu przeważnie się sprawdza bo są widoczne, chyba że mechanik nie wie co robi i robi to pierwszy raz. Kiedyś przerabiając temat z rozrządem natrafiłem nawet na nr samych sitek ale gdzieś mi się zapodział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli sitka są ok to czy w jakiś sposób ta podstawa jest w stanie się uszkodzić mechanicznie lub w jakikolwiek inny sposób?/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie stwierdzono wytarcie podstawy w miejscu styku z zaworem, dlatego m.in. decyzja o wymianie.

podstawa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak w temacie wymiany tej podstawy?? skomplikowana wymiana to znaczy oliwkę trzeba spuszczać i pewnie ryja trzeba zdejmować....


Dzisiaj wymieniona została podstawa. Przejechałem zaledwie 100km ale ......chyba problem zniknął aczkolwiek za wcześnie jeszcze może na końcową ocenę. Muszę przyznać koledzy ze jednak ryzyk fizyk się opłacił.Dev dzięki za podpowiedź chociaż nie wierzyłem w Twoje stwierdzenia ale raczej zwrócę honor:) Dobrze ze zacząłem od części za 500zł a nie od wałka za tysiaka:) W końcu ze spokojem chyba będę mógł oddać żonie wozidło i wrócić do swojej Japońskiej technologi:)

To tylko jeszcze jedna podpowiedz co z tym zrobić:

4106 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P2188 00 [101] - system za bogaty na biegu jałowym
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez problem rozwiazany, mechanik powiedzial ze blachy blad , jakis czujnik zle wpiety w gniazdo, ale wydaje mi sie ze zle poustawiali , tylko sie nieprzyznaja i musieli od nowa ustawiac caly rozrzad, teraz wszystko chodzi jak nalezy, ale niepotrzebny stres i stracony czas, nietrzeba bylo wymieniac zadnych dodatkowych czesci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dzisiaj znowu pojawił się błąd:

4106 - Zespół 1; system pomiaru paliwa
P2188 00 [101] - system za bogaty na biegu jałowym
Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Co z tym fantem zrobić??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któraś sonda pada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któraś sonda pada

A spotkałeś się z takim przypadkiem już?? a może to coś z pompą paliwa? a może przepustnica??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być też wina niesprawnego katalizatora

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być też wina niesprawnego katalizatora

Aż tak grubo idziemy że to w katalizator może iść?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw sprawdź czy sondy prawidłowo pracują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienialem tylna sonde z miesiac temu ,ale bledy mialem inne.

Byl konkretny blad sondy :

2859 - Zespol 1 ;sonda 2 ; obwod grzejny

P0036 00 [096] - przerwa

Oraz przez jakies 3 tygodnie jak jezdzilem z bledem sondy ,chyba 2 razy jeszcze wyskoczyl blad :

4105 - Zespol 1 ; system pomiaru paliwa

P2187 00 [038] - system za ubogi na biegu jalowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Tez mam problem po wymianie rozrzadu.Przejechalem jakies 800km auto padlo zawiozlem do mechanika wymienil mi tylko ten zawor zrobilem okolo 3tys i znow to samo.Dopiero po tym wszystkim znalazlem ten temat i widze ze musze wymienic podstawe i jeszcze raz zawor?co teraz jak mam gwarancje od mechanika na ta wymiane?pewnie powie ze podstawa jest do wymiany a wczesniej nie byla.A teraz widze ze powinien odrazu podstawe wymienic. I powie mi ktos dlaczego przed wymiana rozrzadu ta podstawa i ten zawor dzialaja a po wymianie rozrzadu juz nie?Tym bardziej jak caly rozrzad kupowalem w ASO to nic o tym nie wspominali ze to tez trzeba wymienic.Dzieki.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się pod temat :

Wymieniłem łańcuch ustawiony na znaki według AutoDaty.

Odpalił samochód od strzała ale...... się zaczeło.

Widać ,że nie pali na jeden cylinder i kuleje na wolnych obrotach.

Zobaczyłem ,że na podstawie jest leciutka ryska i czytając temat uważam ,że do wymiany.

Wyskoczyły takie błędy:

7144 - Please Check DTC Memory in CAN Gateway (J533)

U1008 00 [039]

4527 - Coolant Fan Control Circuit 1

P0480 00 [039] - Electrical Malfunction

2799 - Bank 1: Camshaft A (Intake)

P0010 00 [039] - Position Actuator Malfunction

4060 - Cylinder 3

P0303 00 [039] - Misfire Detected

4051 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 00 [039]

Przeczytałem i ręce mi opadły :-(

Jak poradziliście sobie z problemami z rozrządem.

Będę wdzięczy za pomoc , bo niestety w mojej okolicy nie ma fachowców znających sie na tfsi.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy ustawianiu rozrządu potrzebne są też blokady a nie tylko po znakach.

ok a masz może manuala jak je pozakładać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...