zabiello Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 ok a masz może manuala jak je pozakładać?? przydały by się skany z ELSA z numerami narzędzi i sposobie wymiany łańcucha. Nie ma za co 1. Sprawdzanie faz rozrządu 2. Wymontowanie i zamontowanie łańcucha napędowego wałka wyrównoważającego 3. Wymontowanie i zamontowanie łańcucha rozrządu 4. Zestawienie montażowe - łańcuch napędowy walka wyrównoważającego 5. Zestawienie montażowe - łańcuchy rozrządu 6. Zestawienie montażowe - osłona łańcucha rozrządu -->> https://www.wetransfer.com/downloads/2a5bfbbe2942db10b988c8118b41badb20160921143612/5d036907109a542d791794ffea92d91020160921143612/c06c50 tutaj jest link do manuala, temat z działu o 1.8
skulcz Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Bardzo dziekuje. Przeglądam to i na moja wiedze i to co widzę to bez blokady tez można go wymienić.
tdy Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 U mnie po zmianie rozrządu nie mam żadnego check'a itd ale auto przy powolnym spokojnym ruszaniu szarpie i cos się tlucze (jak traktor)... mieliście może coś takiego?
skulcz Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 Tak mialem jak na dolnym kole przeskoczył 2 ząbki.
zabiello Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 cos się tlucze (jak traktor)... ja tak miałem jak miałem przesunięcie o jeden ząbek na wałku ssącym.
selius Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Po wymianie rozrządu również mam check, szarpie do 1,5 tys obrt, w momencie szarpniecia pojawia się EPC. Do tego mam błąd P2187 o ubogiej mieszance na biegu jałowym, czy może to być przedstawiony rozrząd? Mechanik twierdzi że składał na blokadach i że nie mógł nic przestawić. Nie wiem czy szukać problemu w przestawieniu czy wymienić od razu zaworek o którym mowa wyżej? Samochód ładnie odpala, tylko szarpie w niskich obrotach.
selius Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Tak podejrzewalem... Macie nr tych części? I czy są dostępne tylko w aso? Do wymiany podstawy trzeba rozpinac rozrząd?
zabiello Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 06H 109 257 C i 06H 103 166 G (chyba G jest najnowsza) nie trzeba rozpinać rozrządu. A tak pozatym to w tym temacie już przewinęła się odpowiedź na twoje pytanie o nr części
selius Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Dzięki wielkie, mam nadzieję że to to. Łatwo to wymienić samemu? Nie potrzeba jakiś dziwnych ściągaczy?
selius Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Dev - rozumiem że nie trzeba żadnych specjalnych kluczy i blokad i dam radę sam to wymienić? Bo po samym "nie" to nie za bardzo rozumiem :-)
komoornik Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 Do zaworu niby jest potrzebny specjalny klucz. I ważne żeby go dokręcić z odpowiednim momentem.
selius Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Czy odkręcając ten zaworek nic nie przestawię? Bo kopiłem klucz do niego i napisane jest na nim 'do ustawiania faz rozrządu'. Ktoś napisał ze na zaworku jest odwrotny gwint, potwierdzi ktoś? Edytowane 18 Października 2016 przez selius
zabiello Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 na zaworku jest odwrotny gwint jeśli dobrze pamiętam to tak
selius Opublikowano 21 Października 2016 Opublikowano 21 Października 2016 (edytowane) Witam Jestem po wymianie zaworka i podstawy. Jak widać na zdjęciu ktoś już próbował tańszym kosztem naprawić filterek lecz mu się to nie udało. Po wymianie brak szarpania jak i błędu, do tego dużo lepiej wkreca się na obroty. Dodam że nr podstawy to 06h 103 144j a nie jak wyżej. Dzięki wszystkim za pomoc B-) Edytowane 22 Października 2016 przez selius
tdy Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Witam Jestem po wymianie zaworka i podstawy. Jak widać na zdjęciu ktoś już próbował tańszym kosztem naprawić filterek lecz mu się to nie udało. Po wymianie brak szarpania jak i błędu, do tego dużo lepiej wkreca się na obroty. Dodam że nr podstawy to 06h 103 144j a nie jak wyżej. Dzięki wszystkim za pomoc B-) A ja nadal nie mam check a autem czasem szarpie przy ruszaniu... podpiałem do kompa i nie ma błędów adekwatnych do rozrządu... mam za to wypadający jeden zapłon... Czy to szarapanie u Was zawsze objawiało się błedem silnika i checkiem?
komoornik Opublikowano 24 Października 2016 Autor Opublikowano 24 Października 2016 Jak masz wypadanie zapłonu, to wymień świece i podmień cewki.
selius Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 U mnie check palił się cały czas, a przy szarpnięciu zapalała się kontrolka EPC. Pod jakiego kompa podpinałeś ze nie ma błędów? Podobno zwykle KTSy nie wyłapią błędu cewki, a w Twoim wypadku na to wskazuje.
Dev Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 Witam Jestem po wymianie zaworka i podstawy. Jak widać na zdjęciu ktoś już próbował tańszym kosztem naprawić filterek lecz mu się to nie udało. Po wymianie brak szarpania jak i błędu, do tego dużo lepiej wkreca się na obroty. Dodam że nr podstawy to 06h 103 144j a nie jak wyżej. Dzięki wszystkim za pomoc B-) Oznaczenie podstawy jest zależne od kodu silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się