Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok a masz może manuala jak je pozakładać??

przydały by się skany z ELSA z numerami narzędzi i sposobie wymiany łańcucha. ;)

Nie ma za co ;)

1. Sprawdzanie faz rozrządu

2. Wymontowanie i zamontowanie łańcucha napędowego wałka wyrównoważającego

3. Wymontowanie i zamontowanie łańcucha rozrządu

4. Zestawienie montażowe - łańcuch napędowy walka wyrównoważającego

5. Zestawienie montażowe - łańcuchy rozrządu

6. Zestawienie montażowe - osłona łańcucha rozrządu

-->> https://www.wetransfer.com/downloads/2a5bfbbe2942db10b988c8118b41badb20160921143612/5d036907109a542d791794ffea92d91020160921143612/c06c50

tutaj jest link do manuala, temat z działu o 1.8

Opublikowano

Bardzo dziekuje.

Przeglądam to i na moja wiedze i to co widzę to bez blokady tez można go wymienić.

Opublikowano

U mnie po zmianie rozrządu nie mam żadnego check'a itd ale auto przy powolnym spokojnym ruszaniu szarpie i cos się tlucze (jak traktor)...

mieliście może coś takiego?

Opublikowano

Tak mialem jak na dolnym kole przeskoczył 2 ząbki.

Opublikowano

cos się tlucze (jak traktor)...

ja tak miałem jak miałem przesunięcie o jeden ząbek na wałku ssącym.

Opublikowano

Po wymianie rozrządu również mam check, szarpie do 1,5 tys obrt, w momencie szarpniecia pojawia się EPC. Do tego mam błąd P2187 o ubogiej mieszance na biegu jałowym, czy może to być przedstawiony rozrząd? Mechanik twierdzi że składał na blokadach i że nie mógł nic przestawić. Nie wiem czy szukać problemu w przestawieniu czy wymienić od razu zaworek o którym mowa wyżej? Samochód ładnie odpala, tylko szarpie w niskich obrotach.

Opublikowano

Zawór i.podstawa zlom

Opublikowano

Tak podejrzewalem...

Macie nr tych części? I czy są dostępne tylko w aso? Do wymiany podstawy trzeba rozpinac rozrząd?

Opublikowano

06H 109 257 C i 06H 103 166 G (chyba G jest najnowsza) nie trzeba rozpinać rozrządu. A tak pozatym to w tym temacie już przewinęła się odpowiedź na twoje pytanie o nr części :)

Opublikowano

Dzięki wielkie, mam nadzieję że to to. Łatwo to wymienić samemu? Nie potrzeba jakiś dziwnych ściągaczy?

Opublikowano

Nie

Opublikowano

Dev - rozumiem że nie trzeba żadnych specjalnych kluczy i blokad i dam radę sam to wymienić? Bo po samym "nie" to nie za bardzo rozumiem :-)

Opublikowano

Do zaworu niby jest potrzebny specjalny klucz. I ważne żeby go dokręcić z odpowiednim momentem.

Opublikowano (edytowane)

Czy odkręcając ten zaworek nic nie przestawię? Bo kopiłem klucz do niego i napisane jest na nim 'do ustawiania faz rozrządu'.

Ktoś napisał ze na zaworku jest odwrotny gwint, potwierdzi ktoś?

Edytowane przez selius
Opublikowano

na zaworku jest odwrotny gwint

jeśli dobrze pamiętam to tak

Opublikowano (edytowane)

Witam

Jestem po wymianie zaworka i podstawy. Jak widać na zdjęciu ktoś już próbował tańszym kosztem naprawić filterek lecz mu się to nie udało. Po wymianie brak szarpania jak i błędu, do tego dużo lepiej wkreca się na obroty. Dodam że nr podstawy to 06h 103 144j a nie jak wyżej.

Dzięki wszystkim za pomoc B-)

ag74zqs6.jpg

Edytowane przez selius
Opublikowano

Witam

Jestem po wymianie zaworka i podstawy. Jak widać na zdjęciu ktoś już próbował tańszym kosztem naprawić filterek lecz mu się to nie udało. Po wymianie brak szarpania jak i błędu, do tego dużo lepiej wkreca się na obroty. Dodam że nr podstawy to 06h 103 144j a nie jak wyżej.

Dzięki wszystkim za pomoc B-)

ag74zqs6.jpg

A ja nadal nie mam check a autem czasem szarpie przy ruszaniu... podpiałem do kompa i nie ma błędów adekwatnych do rozrządu... mam za to wypadający jeden zapłon...

Czy to szarapanie u Was zawsze objawiało się błedem silnika i checkiem?

Opublikowano

Jak masz wypadanie zapłonu, to wymień świece i podmień cewki.

Opublikowano

U mnie check palił się cały czas, a przy szarpnięciu zapalała się kontrolka EPC.

Pod jakiego kompa podpinałeś ze nie ma błędów? Podobno zwykle KTSy nie wyłapią błędu cewki, a w Twoim wypadku na to wskazuje.

Opublikowano

Witam

Jestem po wymianie zaworka i podstawy. Jak widać na zdjęciu ktoś już próbował tańszym kosztem naprawić filterek lecz mu się to nie udało. Po wymianie brak szarpania jak i błędu, do tego dużo lepiej wkreca się na obroty. Dodam że nr podstawy to 06h 103 144j a nie jak wyżej.

Dzięki wszystkim za pomoc B-)

ag74zqs6.jpg

Oznaczenie podstawy jest zależne od kodu silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...