Lutek90 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Witam , od nie dawna zauważyłem że mam jakiś dziwny problem z ogrzewaniem w moim audi 1,8 tfsi a4 b8 , gdy temperatura jest ujemna na dworze , przy odpaleniu samochodu i odczekaniu kilku minut aż osiągnie 90 st silnik z nawiewów leci zimne powietrze , natomiast gdy dodaje gazu na postoju słychać takie jak by bulgotanie i zaczyna za chwilkę buchać już gorące powietrze , jeśli jadę autem grzeje normalnie podjeżdżam na postój z włączonym silnikiem zagrzanym motorem po około 20-30 km jazdy po około 1-2 minutach z nawiewów znowu zaczyna lecieć zimne powietrze , dodam tyle że od jakiegoś czasu dolewam płyn chłodniczy bo ubywa go średnio co miesiąc cały zbiorniczek nie wiem ile tam jest w zbiorniczku od min do max pewnie z 1,5l , proszę o pomoc bo jest to udręczające , w szczególności jeśli chcę wsadzać rodzinę do zagrzanego auta w taką pogodę jaką mamy , a obecnie nie mogę garażować auta , bardzo proszę o rady jak by co mam kabel do diagnozy, będę bardzo wdzięczny za udzielone rady, pozdrawiam PS nie wiem czy cos to ma wspólnego ale dodam jeszcze że dość szybko szyby mi parują w aucie i średnio co jakieś kilka minut muszę włączać nawiew na szyby żeby odparowało bo nic nie widać moment się zapanowują, oczywiście w lecie tego nie odczuwałem ale teraz zimą jest to bardziej zauważalne tak samo jak i z tym grzaniem bo w lecie nie potrzebne a teraz bardzo , wiec problem może być już długo w aucie ale dopiero teraz od nie dawna zauważyłem, aha kupiłem zwykły płyn chłodniczy borygo taki różowy nie wiem czy jest dobry czy nie ewentualnie może to jest tego wina ?
lukazsz Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Uszczelka pod głowicą Wysłane z mojego PAP4055DUO przy użyciu Tapatalka
Lutek90 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2016 (edytowane) skąd ta pewność ?, ubytków w oleju nie mam żadnych a auto ma przejechane 66 tys km , a wymiana wiąże sie z kosztem 3-4 tys wiec może warto coś innego sprawdzić zanim się zabiorę za wymianę uszczelki ? i jak nikt nie ma pomysłów i nie wie co w takim przypadku robić ?? Edytowane 16 Stycznia 2016 przez Lutek90
cronix Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Ewidentnie układ. Sprawdź czy nie masz gdzieś wycieku na wezach albo czy po stronie kolektora dolotowego nie jest mokro. Możliwe też ze leje się do kabiny, dlatego tak paruje. Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2016 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Masz gdzies wyciek z nagrzewnicy albo z jej okolic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się