Faraday 1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam, po rozgrzaniu samochodu w trasie do 90 stopni podczas postoju z włączonym silnikiem temp. spada do 60~70 stopni C. Czy to normalne w TDI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artison93 0 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam, po rozgrzaniu samochodu w trasie do 90 stopni podczas postoju z włączonym silnikiem temp. spada do 60~70 stopni C. Czy to normalne w TDI ? u mnie też spada na postoju, ale jak jadę to dochodzi do 90st, nie wiem, może przez to że mam chłodnicę wody zabitą szlamem, jak mieniałem czujnik w niej to szlam był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 No właśnie u mnie to samo, podczas jazdy w miarę normalnie nagrzewa się do 90 ale na postoju spada , i to dość szybko , dlatego mnie to zastanawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Normalne,poprostu na postoju auto wydziela mniej ciepla niz pod obciazeniem i nagrzewnica zdola zbic temperature.U mnie tez tak jest i u mojej matki i u szwagra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Termostat nie dziala tak jak powinien lub czujnik temperatury szaleje. Sprawdx temperature na klimatroniku na kanale 51 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Też pomyślałem że termostat jest cały czas otwarty , ale samochód by tak szybko się nie nagrzewał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Podłącz vaga i sprawdź temperatury z czujników G2 i G62 Oba czujniki są we spólnej obudowie, tzw. czujnik płynu chłodzącego. Jeden daje temp. na blat a drugi dla ECU. O ile wiem to wskazania temp. nie powinny się między nimi różnić więcej niż 5 stopni (jeśli się mylę to proszę o poprawienie mnie) Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Hezen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Nie wiem czy dobrze rozumiem, te czujniki mam sprawdzić w VAG -> Engine -> Meas. Blocks i grupy 002 i 062 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Normalne,poprostu na postoju auto wydziela mniej ciepla niz pod obciazeniem i nagrzewnica zdola zbic temperature.U mnie tez tak jest i u mojej matki i u szwagra Dokładnie u mnie 3x tdi w rodzinie i we wszystkich tak samo, zimą normalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat994 0 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Wisko padnięte . Sprawdź czy możesz nim swobodnie kręcić na wyłączonym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek2602 1 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ten spadek to normalna rzecz. Moja jak postoi chwile to tez momentalnie spada temperatura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piciuok 0 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Mi temperatura nie spadała na postoju do czasu...uporania się z nagrzewnicą - wstawiłem nową i teraz po zagrzaniu do 90'C i daniu nadmuchu na polowe za 2-3 minuty powoli opada kreska do 78'C Myślę że to normalne, silnik dotarty to nie wydziela już tyle ciepła, jeszcze to 90km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Ok dzięki chłopaki :-) Do tej pory jeździłem benzyna która potrafiła się zagrzewac w korkach dlatego zwróciło to moja uwagę :-) Wysłane z mojego HTC Desire 510 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol24 9 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Mi wolniej się nagrzewa i spada do 80C jak jadę 50 Km/h przez wiochę, ale może to wina też tego, że mam odpięty EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majkeltaker 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 EGR nie jest winny. Ja jeździłem i na odpiętym i podpiętym i nie ma różnicy. Winą jest nieoryginalny termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cin 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 NIe do końca się zgodzę, egr też ma za zadanie szybsze nagrzewanie. Po zaslepieniu też mam takie anomalia poniżej -5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gerlinski 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Witam, po rozgrzaniu samochodu w trasie do 90 stopni podczas postoju z włączonym silnikiem temp. spada do 60~70 stopni C. Czy to normalne w TDI ? Nie,to nie jest normalne. Masz uszkodzony termostat. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Faraday 1 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Czyli wszyscy tu mają padniete termostaty w TDIkach ? Wysłane z mojego HTC Desire 510 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio49aa 0 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 Ja mam oryginalny termostat wahlera zakupiony w ASO i tez tak mam. Dlatego tak się dzieje ze silniki diesla maja duża sprawność mechaniczna przy czym większość energii jest przetworzona w moc a nie liczna ilośc w energię cieplna. http://moto-technik.blogspot.com/2012/04/dlaczego-diesiel-pali-mniej-niz.html?m=1 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2016 To, że temperatura przy mocno rozkręconym ogrzewaniu spada na postoju jest ogólnie w każdym w miarę nowoczesnym dieslu normalne, mój prawie nowy ford tdci przy mocno ustawionym ogrzewaniu i ujemnych temperaturach gubi 90 stopni w oczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się