range6 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Witam, kolegów forumowiczów Proszę o poradę specjalistów mam problem z audi a4 b7 1.9 tdi BRB przy predkosci ok 100 km odcina moc dopiero po ponownym włączeniu i wyłączeniu można jechać normalnie zrobiłem logi proszę o sprawdzenie LOGI TUTAJ : http://vaglog.pl/log_247043.html http://vaglog.pl/log_247044.html kod błędu: 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 4 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 259213 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2064.00.00 Czas: 00:00:00 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 2688 /min Prędkość: 96.0 km/h Obciążenie: 66.3 % Napięcie: 14.36 V Bity binarnie: 00101000 Ciśnienie rzecz.: 2142.0 mbar Ciśnienie rzecz.: 2499.0 mbar
Ralen Opublikowano 18 Stycznia 2016 Opublikowano 18 Stycznia 2016 (edytowane) Turbo Ci grubo przeładowuje, dlatego tracisz moc i wpada w awaryjny. Sam błąd na to wskazuje, poza tym wali Ci prawie o pół bara za dużo Edytowane 18 Stycznia 2016 przez Ralen
lukasz51237 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Troszkę późno Ci wstaje to turbo i mocno przeładowuje, wskazania N75 też są jakieś dziwne, możliwe, że to sprawa podcisnień, posprawdzaj dobrze wężyki podcisnieniowe, możliwe że samo turbo jest ok
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Zrób loga 11BS jesli sztanga sie porusza to zacinają ci sie kierownice, trzeba wyciągnąc turbo i je wyczyścić.
range6 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) http://vaglog.pl/log_247157.html Nowe logi Fachowiec co regeneruje turbiny patrzył i twierdził że kierownica działa (ale mało posuwającym się ruchem) więc zawór będzie sprawny Zaleca przeczyszczenie turbiny. Co wy na to z kolei inny że przyczyna zaworu lecz nie patrzył na silnik. Edytowane 20 Stycznia 2016 przez range6
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Wg mnie za niskie wysterowanie n75, podmień n75 i zrób znowu logi, zobacz czy będzie poprawa.
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 czy ty kiedykolwiek widziałes n75 od środka???? powiedz mi co on ma wspólnego i jak działa na wysterowanie które zaobserwowałeś na logu ????
range6 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2016 czy ty kiedykolwiek widziałes n75 od środka???? powiedz mi co on ma wspólnego i jak działa na wysterowanie które zaobserwowałeś na logu ???? Tez mi się wydaje że turbo teraz ok. Wydaje mi się że było zamulone po jeździe miejskiej przez żonę. Dziś testowałem autko do 5 tyś obrotach na 3 biegu i w ogóle nie weszło w tryb awaryjny. Jedynie co mnie jeszcze martwi to EGR zobaczcie na logi proszę jest za duże przeładowanie czyżby zawór n18 albo n239?
lukasz51237 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 czy ty kiedykolwiek widziałes n75 od środka???? powiedz mi co on ma wspólnego i jak działa na wysterowanie które zaobserwowałeś na logu ???? Z tego co wiem to przy obrotach około 3tys wzwyż powinno być ok 60% wysterowania, ale nie kłócę się z Tobą, może wiesz lepiej
lukaszooo Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 Z tym N75 nie ma nic wspolnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się