Norbas Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 I jak sytuacja z modzeniem Tomek? Ugrałeś coś więcej?
ddiablo.vip Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Przy wymianie Turbiny jedynie wzrasta moment obrotowy i przyśpieszenie , na V-max musiałbyś zmienić skrzynie ale przy wymianie tych podzespołów musisz myśleć o Intercooler'ze żeby był wiekszy bo seryjne słabo dają
kedo666 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 a jak mam 1.9 BKE i chciał bym podziałać coś więcej z mocą tak do około 200ps to turbo/ic/sprzęgło/program/ i można by coś takiego ogarnąć czy już większe modyfikacje jak wtryski i tak dalej bo nie wiem jak się do tego zabrać na razie zbieram informacje żeby nie zajść od d*py strony
DanielMod Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 W BKE na 200 km pompowtryski też :-)
kedo666 Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 W BKE na 200 km pompowtryski też :-) No to trzeba będzie chyba rozbić bank albo zmienić pracę jak chce to w miarę czasowo ogarnąć ale mam nadzieje że efekt może być ciekawy ps. tym bardziej że wizualnie to już wygląda prawie na 200ps xD także zacząłem teraz iść w moc bo wstyd maskę podnieść
ddiablo.vip Opublikowano 13 Września 2016 Opublikowano 13 Września 2016 na Swoich wtryskach do 220 koni max dalej nie pociagna ale najwazniejsza bedzie Turbina mocna, intercooler duzy aby wychlodzil powietrze zeby spadku mocy nie bylo , zaslepic EGR napewno , kata wywalic i filter czastek o ile posiadasz zeby turbo dosc sie chlodzilo a sprzeglo Kevlarem obic ale wtedy kiedy bedzie do wymiany bo duzo zalezy od kierowcy byle nie przypalic i bedzie okej
oko89 Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Z moich pompek BKE przy obecnym przebiegu 120 tys więc jak to p. tuningowiec stwierdził, że w sile wieku udało się ugrać 153 km. Cos tam możne jeszcze by dało się ugrać ale generalnie brakowało już paliwa
zadzik Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 (edytowane) Tu masz info http://a4-klub.pl/index.php?/topic/311253-19-tdi-avb-bezpieczne-zwiekszenie-mocy/ wprawdzie dotyczy silnika avb 101 km ale zasada podnoszenia mocy ta sama i graty te same wkładasz. Edytowane 14 Września 2016 przez zadzik
Norbas Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 na Swoich wtryskach do 220 koni max dalej nie pociagna ale najwazniejsza bedzie Turbina mocna, intercooler duzy aby wychlodzil powietrze zeby spadku mocy nie bylo , zaslepic EGR napewno , kata wywalic i filter czastek o ile posiadasz zeby turbo dosc sie chlodziloa sprzeglo Kevlarem obic ale wtedy kiedy bedzie do wymiany bo duzo zalezy od kierowcy byle nie przypalic i bedzie okej Z dpf i egr da radę ogarnąć 150-180KM? Oczywiście po zmianie turbo orsx.wstawieniu coolera ewentualnie do tego zapodac inne pompki...
tomekxp2 Opublikowano 14 Września 2016 Autor Opublikowano 14 Września 2016 I jak sytuacja z modzeniem Tomek? Ugrałeś coś więcej? Obecnie ok 150 KM, ok 400 Nm. Różnicę czuć w porównaniu z serią. Teraz jest ok. Chociaż zawsze mogłoby być więcej
Norbas Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 I jak sytuacja z modzeniem Tomek? Ugrałeś coś więcej? Obecnie ok 150 KM, ok 400 Nm. Różnicę czuć w porównaniu z serią. Teraz jest ok. Chociaż zawsze mogłoby być więcej No to faktycznie już jakoś wygląda i pewnie jedzie Szkoda, że Audi nie pakowało podobnych silników jak w B6 i w dodatku z Quattro. Będziesz ładował turbawkę od AWX/AVF ?
ddiablo.vip Opublikowano 14 Września 2016 Opublikowano 14 Września 2016 Z dpf i egr da radę ogarnąć 150-180KM? Oczywiście po zmianie turbo orsx.wstawieniu coolera ewentualnie do tego zapodac inne pompki... Da rade ale niestety po jakims czasie mozesz uszkodzic turbo .. tak zwana muszle gdzy wylatuja spaliny do tlumika i tam kotluje sie najwieksza temperatura .. z dpf to bedzie okolo 1200*c a bez dpf o ponad 200*c mniej i nie dojdzie do pekniecia turbo.. do tej mocy nie musisz pompek chyba wymieniac
Norbas Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 W sumie temperarura teraz tez jest spora. W takim razie przy dpf najbezpieczniej jest zrobic program tak? Dpf niestety musi zostac...
oko89 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Tomasz wstaw wykres z hamowni po programie
jarek920 Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 A jak to się ma z v-max ? Przy wzroście mocy i momentu tez prędkość max wzrasta ? Ciekawe jak to się ma przy Twoich parametrach w porównaniu do serii . O ile może pójść do góry . Zawsze predkość max wzrasta po tuningu sprawdzone na kilku swoich autach.
DanielMod Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 U mnie też,poprostu na najwyższym biegu brakowało mocy żeby wykorzystać jeszcze obroty powyżej 4 tys.Ale nie polecam takiej jazdy :-)
ddiablo.vip Opublikowano 16 Września 2016 Opublikowano 16 Września 2016 W sumie temperarura teraz tez jest spora. W takim razie przy dpf najbezpieczniej jest zrobic program tak? Dpf niestety musi zostac... najbezpieczniej jest zrobic program bez dpf , wtedy mozesz na pelna moc zrobic ile fabryka da. a przy dpf mniej bo moze muszla w turbie peknac przez zbyt wysoka temperature
Norbas Opublikowano 26 Września 2016 Opublikowano 26 Września 2016 Też sa silniki które są po programie z dpf i nic im sie nie dzieje.... Orientujesz sie czy dpf w środku mozna wybic tak jak kata?
zadzik Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Wywal dpf tylko same klopoty z tym, najlepiej to otworzyc puche wywalic i zespawac puszke tak zeby wygladalo ze jest zeby na przegladzie sie nie doczepili. Musisz niestety programowo wylaczyc bo wejdzie w tryb awaryjny, po samym usunieciu powinno byc pare kucy wiecej.
zadzik Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 Wywal dpf tylko same klopoty z tym, najlepiej to otworzyc puche wywalic i zespawac puszke tak zeby wygladalo ze jest zeby na przegladzie sie nie doczepili. Musisz niestety programowo wylaczyc bo wejdzie w tryb awaryjny, po samym usunieciu powinno byc pare kucy wiecej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się