Gość xxxxx Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 witam szukalem ale nie moge jakos tego znalesc co to moze byc jak przy odpalaniu zapala sie 3 razy wykrzyknik w kółku i 3 razy pika dzwiek do tego?? i wlasnie wtedy jakos slabiej odpala silnik :/ dodam ze wymienilem swiece na nowe i mam nowy akumulator, czy to moze byc cos z alternatorem ze slabe ladowanie czy cos?? bo jeszcze cos mi brzęczy z okolic alternatora...jakby lozyska czy cos... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 klocki hamulcowe Ci sie koncza (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxxx Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 to u mnie sa czujniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
letallec 2 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Akumulator pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wustyle 0 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 nie wiem z opisu Twojej bryki wynika ze masz czujniki i nie tylko a widzisz, nie napisales jakiego koloru kontrolka jak czerwona to aku jak zolta to hamulce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 witam szukalem ale nie moge jakos tego znalesc co to moze byc jak przy odpalaniu zapala sie 3 razy wykrzyknik w kółku i 3 razy pika dzwiek do tego?? i wlasnie wtedy jakos slabiej odpala silnik :/ dodam ze wymienilem swiece na nowe i mam nowy akumulator, czy to moze byc cos z alternatorem ze slabe ladowanie czy cos?? bo jeszcze cos mi brzęczy z okolic alternatora...jakby lozyska czy cos... pozdrawiam Jest to typowy objaw padającego akumulatora, (ewentualnie problem z masą). Daj znać jaki akumulator wstawiłeś. Przy sporym przebiegu mogły się już wysypać łożyska w alternatorze ewentualnie regulator. W przypadku alternatora BOSCH nie ma problemów z wymianą, należy jedynie zdjąć koło pasowe alternatora (w Twoim przypadku nie powinno być tam sprzęgła) i już mamy dojście do łożysk. W przypadku VALEO konieczne jest rozlutowywanie alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Sprawdź stan naładowania akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 Sprawdź stan naładowania akumulatora Jeżeli w akumulatorze spadła pojemność (połączyły się cele) to napięcie będzie identyczne jak w sprawnym, jednak pod obciążeniem (rozruch) akumulator będzie miał dużo niższe natężenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxxx Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 jak moze akumulator padac jak ma tydzien czasu ? :/ to chyba cos innego... czerwony wykrzyknik mrygal wczoraj sie tak raz zdarzylo i juz dzisiaj jest ok hmm dziwne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spetsnaz 2 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 jak moze akumulator padac jak ma tydzien czasu ? :/ to chyba cos innego... czerwony wykrzyknik mrygal wczoraj sie tak raz zdarzylo i juz dzisiaj jest ok hmm dziwne Jaki akumulator kupiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxxx Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 4max 74aH 680 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAWIDBORI 0 Opublikowano 18 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2008 ja mam to samo czasami jest wykrzyknik a czasami nie ale to chyba daje znaki ze akumulator jest słabszy pojezdzisz i sie naladuje i znowu bedzie spokoj na jakis czas chyba ze jest tak jak kolega wyzej napisal o alternatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xxxxx Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 noo u mnie cos musi byc nie tak ale nie wiem z czym bo nie ma dzwieku samego silnika tylko jeszcze cos szumi/brzęczy przy chlodnicy [br]Dopisany: 18 Listopad 2008, 21:59_________________________________________________"01117 Generator Terminal DF Load Signal" jeszcze mam taki blad na Vagu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 23 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2008 cos z regulatorem napiecia alternatora. sprawdz, przewody wychodzace z alternatora, polaczenia elektryczne - zlaczki oraz wiazki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja ma nowy akumulator i ladowanie ok a i tak w zimie po odpaleniu na zimnym silniku pipczy dodam ze jazda autem raczej po miescie.Tak chyba ma być jak bym trasę robil to by sie podladowal a tak go świece wykańczają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławosz(+) 1 Opublikowano 24 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2008 Ja ma nowy akumulator i ladowanie ok a i tak w zimie po odpaleniu na zimnym silniku pipczy dodam ze jazda autem raczej po miescie.Tak chyba ma być jak bym trasę robil to by sie podladowal a tak go świece wykańczają chyba żartujesz, jak masz aku w dobrym stanie i sprawny alternator to nie ma prawa " pipczeć " proponuję udać się na pomiary ładowania do elepstryka szkoda nowego akumulatora... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Ladowanie mam 14,20 pod obciążeniem na wolnych obrotach,czasem myślę ze to wina akumulatora bo jest na nim kontrolka ladowania i powinna byc zielona (naladowany) a jest czarna (ładowanie).Kiedyś przejechałem 800 km. i zrobila sie zielona.Na razie pali dobrze akumulator kupalem w zeszłym roku centry wzmacniany parąd rozruchowy,może to alarm go rozladowywuje jak nie jezdze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adadur 13 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 to nie kontrolka łatowania ale naładowania - coś jak w aerometrze. Twój aku najwidoczniej jest niedoładowany. Poprostu myślę że jest już dość stary i jak przetwa tą zimę na następną już będzie do wymiany. Powoli wychodzą pomysły naszych parlamentażystów z jazdą na światłach 24h/dobę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławosz(+) 1 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 akumulator kupalem w zeszłym roku centry wzmacniany parąd rozruchowy,może to alarm go rozladowywuje jak nie jezdze. aaa, ja myślałem, że taki funkiel nówka nieśmigany przez rok dużo mogło się zdarzyć... jak nie jest bezobsługowy to zobacz czy w celach masz elektrolit, jak brakuje to uzupełnij wodą destylowaną, tylko nie jakąś z biedronki i na małym amperażu podładuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 Tak z ciekawości zapytam ile powinno być płynu w akumulatorze? pod korek czy jakoś inaczej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się