Łaszczu Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 Auto jak w temacie. Auto na postoju bardzo ładnie sie wkreca, a pod obciazeniem(jazda) wogole nie ma werwy, ledwo ci sie wkreca a maluchy mnie wyprzedzają. Załaczam logi(robiłem je pierwszy raz i troszke ich obrubka nie wyszła, tak jak bym chciał). Z góry dzieki. Czekam na oceny logów i możliwosci ich rozwiazania. 000 001 003 007008 011
grzanek85 Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 kolego jeśli to są twoje logi dynamiczne to twoja turbina wcale nie pompuje, więc szukaj urwanego przewodu między turbiną IC a silnikiem.
spanky Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 kolego jeśli to są twoje logi dynamiczne to twoja turbina wcale nie pompuje, więc szukaj urwanego przewodu między turbiną IC a silnikiem. a jak doladowanie sie znajdzie to bedziemy myslec dalej ...
Łaszczu Opublikowano 18 Listopada 2008 Autor Opublikowano 18 Listopada 2008 OK juz jedno wiem.Jutro przesledze rurki od podcisnienia, jak i ,od rur turbo. A jak inne parametry na poszczególnych kanałach? Poza tym, auto posiada takie błedy. A czy, skrzynia biegów, może regulować moc(ograniczać) silnika? Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 401 M Component: 2.5l/4VTEDC G200AG 0003 Coding: 01007 Shop #: WSC 48496 00004059 130 106MC318_1.V14216323383 3 Faults Found: 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground 01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1 38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01J 927 156 CN Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 2202 Coding: 00001 Shop #: WSC 44552 2 Faults Found: 18152 - Tiptronic Recognition Switch (F189): Short to Ground P1744 - 35-10 - - - Intermittent 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 614 517 G Component: ABS/ESP front 3428 Coding: 06259 Shop #: WSC 45678 2 Faults Found: 18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain P1647 - 35-10 - - - Intermittent 18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU P1626 - 35-10 - - - Intermittent
SoMeS Opublikowano 18 Listopada 2008 Opublikowano 18 Listopada 2008 ja stawiam na nieszczelność w dolocie lub ewentualnie gumowy wężyk od turbawki
PAWEL69 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Witaj Panowie ,przecież to ciśnienie w 011 jest ma wartość ciśnienia atmosferycznego.... widzieliście kiedyś taaaaaakąąąą dziure to chyba niemożliwe.... turbina dmucha w atmosfere???....no,bo przecież musi gdzieś dmuchać Czujnik ciśnienia powietrza zassanego G71} Czujnik temperatury powietrza zassanego G72}}to takie 2 w jednym- do wymiany lub nie podłączony Co do błędów w 02 [auto trans] próbowałeś je skasować? Jeszcze czujnik poduszki silnika twardosci zawieszenia.....01375 - Valves for Engine Mounting-nie podłączony lub do wymiany Pozdrawiam
spanky Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Witaj Panowie ,przecież to ciśnienie w 011 jest ma wartość ciśnienia atmosferycznego.... widzieliście kiedyś taaaaaakąąąą dziure to chyba niemożliwe.... mało widziales ...
PAWEL69 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 mało widziales ... widocznie tak , no ale tak na zdrowy rozsądek Nie,to niemożliwe
spanky Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 mało widziales ... ************************** widocznie tak , no ale tak na zdrowy rozsądek Nie,to niemożliwe dlaczego .... wystarczy ze waz sie zsunał i dmucha po maske a nie w kolektor ... czujnik pokaze atmosferyczne ...
PAWEL69 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 dlaczego .... wystarczy ze waz sie zsunał i dmucha po maske a nie w kolektor ... czujnik pokaze atmosferyczne ... No dobrze... a blędy 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground
spanky Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 dlaczego .... wystarczy ze waz sie zsunał i dmucha po maske a nie w kolektor ... czujnik pokaze atmosferyczne ... No dobrze... a blędy 17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus P1161 - 35-10 - - - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-00 - Open or Short to Ground moze padły ... generalnie jest soporo rzeczy do sprawdzenia ... ale to juz wielokrotnie było ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się