Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów (A6 2.5 TDI TipTronic)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto jak w temacie. Auto na postoju bardzo ładnie sie wkreca, a pod obciazeniem(jazda) wogole nie ma werwy, ledwo ci sie wkreca a maluchy mnie wyprzedzają. Załaczam logi(robiłem je pierwszy raz i troszke ich obrubka nie wyszła, tak jak bym chciał). Z góry dzieki. Czekam na oceny logów i możliwosci ich rozwiazania.

000

000hm8.th.jpgthpix.gif001 001ut7.th.jpgthpix.gif 003 003ew1.th.jpgthpix.gif 007007oi3.th.jpgthpix.gif008 008gj6.th.jpgthpix.gif011 011gi9.th.jpgthpix.gif

Opublikowano

kolego jeśli to są twoje logi dynamiczne to twoja turbina wcale nie pompuje, więc szukaj urwanego przewodu między turbiną IC a silnikiem.

Opublikowano

kolego jeśli to są twoje logi dynamiczne to twoja turbina wcale nie pompuje, więc szukaj urwanego przewodu między turbiną IC a silnikiem.

a jak doladowanie sie znajdzie to bedziemy myslec dalej ...

Opublikowano

OK juz jedno wiem.Jutro przesledze rurki od podcisnienia, jak i ,od rur turbo. A jak inne parametry na poszczególnych kanałach?

Poza tym, auto posiada takie błedy. A czy, skrzynia biegów, może regulować moc(ograniczać) silnika?

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 907 401 M

Component: 2.5l/4VTEDC G200AG 0003

Coding: 01007

Shop #: WSC 48496

00004059 130 106MC318_1.V14216323383

3 Faults Found:

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-10 - - - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-00 - Open or Short to Ground

01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1

38-10 - Output won't Switch or Short to B+ - Intermittent

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 01J 927 156 CN

Component: V30 01J 2.5lTDI RdW 2202

Coding: 00001

Shop #: WSC 44552

2 Faults Found:

18152 - Tiptronic Recognition Switch (F189): Short to Ground

P1744 - 35-10 - - - Intermittent

17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal

P0706 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 3428

Coding: 06259

Shop #: WSC 45678

2 Faults Found:

18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain

P1647 - 35-10 - - - Intermittent

18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU

P1626 - 35-10 - - - Intermittent

Opublikowano

ja stawiam na nieszczelność w dolocie lub ewentualnie gumowy wężyk od turbawki :decayed:

Opublikowano

Witaj

Panowie ,przecież to ciśnienie w 011 jest ma wartość ciśnienia atmosferycznego....

widzieliście kiedyś taaaaaakąąąą dziure :cool1: to chyba niemożliwe....

turbina dmucha w atmosfere???....no,bo przecież musi gdzieś dmuchać :wink4:

Czujnik ciśnienia powietrza zassanego G71}

Czujnik temperatury powietrza zassanego G72}}to takie 2 w jednym- do wymiany lub nie podłączony

Co do błędów w 02 [auto trans] próbowałeś je skasować?

Jeszcze czujnik poduszki silnika twardosci zawieszenia.....01375 - Valves for Engine Mounting-nie podłączony lub do wymiany

Pozdrawiam

Opublikowano

Witaj

Panowie ,przecież to ciśnienie w 011 jest ma wartość ciśnienia atmosferycznego....

widzieliście kiedyś taaaaaakąąąą dziure :cool1: to chyba niemożliwe....

mało widziales ... :naughty:

Opublikowano

mało widziales ... :naughty:

:shocked: widocznie tak , no ale tak na zdrowy rozsądek :mysli:

Nie,to niemożliwe :no:

Opublikowano

mało widziales ... :naughty:

**************************

:shocked: widocznie tak , no ale tak na zdrowy rozsądek :mysli:

Nie,to niemożliwe :no:

dlaczego .... wystarczy ze waz sie zsunał i dmucha po maske a nie w kolektor ... czujnik pokaze atmosferyczne ... :wink4:

Opublikowano

dlaczego .... wystarczy ze waz sie zsunał i dmucha po maske a nie w kolektor ... czujnik pokaze atmosferyczne ... :wink4:

No dobrze... a blędy

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-10 - - - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-00 - Open or Short to Ground

Opublikowano

dlaczego .... wystarczy ze waz sie zsunał i dmucha po maske a nie w kolektor ... czujnik pokaze atmosferyczne ... :wink4:

No dobrze... a blędy

17569 - Manifold Temp Sensor (G72): Open or Short to Plus

P1161 - 35-10 - - - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-00 - Open or Short to Ground

moze padły ... :rolleyes:

generalnie jest soporo rzeczy do sprawdzenia ... ale to juz wielokrotnie było ... :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...