Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Jaka jest właściwa temperatura silnika 1,8


Blade50

Rekomendowane odpowiedzi

prawda jest taka ze lambda działa od 60stopni wiec nie powinien duzo wiecej palic ale warto miec tak jak ma byc czyli 90

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawda jest taka ze lambda działa od 60stopni wiec nie powinien duzo wiecej palic ale warto miec tak jak ma byc czyli 90

gdzieś Ty znalazł tę prawdę, hm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli sonda jest w pełni sprawna reaguje w kilka sekund po odpaleniu

po to ma podgrzewanie

podłącz Vag-a i sprawdz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a czy na klimatronicu po drugim lifcie mozna sprawdzic temperature?? jesli tak to jak to sie robi?

ok, ok juz wiem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Blade, ja przerabialem opcje termostatu u siebie, autko wolno sie nagrzewalo do 90C na trasie bylo 65C max, silnik sie mrozil. Proponuje wymienic na orginal koszt ok 100/110zl ewent. mozna sprawdzic ten ktory masz obecnie, zatrzymujac wiatrak chlodzenia jezeli auto bedzie nagrzewalo sie szybciej na postoju niz obecnie to na 100% masz uwalony termostat. Pozdrawiam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie mozna jezdzic na takim z temperatura 70 stopni? bedzie cos nie teges?

Spalanie CI wzrosnie o jakies 2-3 litry zwlaszcza w zimie :angry: silnik bedzie niedogzany! A termostat warto wymienic tylko na ori, w ASO cena to 105 zl :mysli: Znam przypadek kiedy koles dwa razy wymienial termostat na zamiennik i dopiero ori dzialal jak nalezy :good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem właśnie oryginalny w Audi z uszczeleczką 109zł. Wymienię go w środę i dam znać o efektach.Pozdrawiam[br]Dopisany: 24 Listopad 2008, 18:17_________________________________________________Witam.Wymieniłem dzisiaj termostat i nadal jest tak samo. Temp jak była tak jest.Zaobserwowałem jedynie że przy prędkości ok 100km/h (temp ok 80)

prędkość ok 120 (temp spada ok 65-75)

na postoju temp jest normalna 90

I co to może być bo brakuje mi pomysłów??????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f*ck. nie mam pojecia. po 3 termostatach nadal to samo. a temp w ADR to 89-92 na klimatroniku. na blacie nie ma co patrzec -tam ciagle 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w tym problem że skończyły mi się pomysły.

Zastanawiam sie nad wiskozą????

Czy przy tym silniku na zimno powinna ona się kręcić wolno??????

A pózniej stopniowo ze wzrostem temp szybciej?????

U mnie kręci się jednakowo czy zimny czy ciepły!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiskoza wraz ze wzrostem temperatury sprzega sie i powinna sie kręcic po rozgrzaniu z predkoscią wału. jak sie kręci cały czas tak samo to nie jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja w tematach nizej opisuje ten sam problem. wisko mi sie kreci caly czas szybko juz na zimnym silniku, wskaznik temp. po przejechaniu 20 km dopiero dochodzi do 60stopni, gasze i zapalam to mam 70 a jak rusze spada do 60, w ogole mi nie wskakuje powyzej 75 stopni, termostat wymienilem 3 dni temu na ori i dalej to samo. a jak unieruchomic ten wiatrak przy chlodnicy? odpiac jakos czy jak? ale bez kombinacji. bo nie wiem czy zmieniac czujnik temp. cieczy czy to moze wisko wariuje. dodam tez ze mam LPG ktore przelacza mi sie gdy silnik ma 30 stopni a dzieje sie to po przejechaniu ok 4-5 km. mi tez sie juz skonczyly pomysly co to moze byc.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja obstawiam wiskoze. sprawdz na zimnym wyłączonym silniku czy jak spróbujesz pokręcic wiatrakiem to idzie luzno i kreci sie czy nie da rady nim przekręcic bez krecenia całym silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wyglada na to ze ja mialem farta:) wymienilem dzisiaj termostat i samochod od razu zaczal lapac odpowiednia temperaturke: 90-92 na klimatronicu na kanale 49. Jeszcze jak sie uda naprawic jutro FISa to bedzie swietnie;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.Ratunku bo już ma dosyć.Wymieniłem dzisiaj wiskozę na orginalną (wymieniłem też termostat i pompę oryginały) i zgadnijcie co ???????

Nadal to samo!!!! wiskoza chodzi już prawidłowo temp łapie błyskawicznie ,ale temp dochodzi tylko do 75C w czasie jazdy na postoju do 90C.

Zobaczyłem też że w czasie postoju jak złapie temp 90C i wkręcę go na ok 3tyś obrotów to temp spada błyskawicznie do 75C.

Jak ktoś ma jakieś pomysły to proszę pisać bo jestem na skraju nerwicy, jeszcze tydzień i go podpale. :wallbash:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to kurcze ciekawe :mysli: wymieniłes juz prawie wszystko i dalej lipton sprawdz własnie jeszcze czujnik temperatury.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...