czarny198901 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Witam Panowie Dziś byłem na przeglądzie i diagnosta powiedział mi ze mam słaby hamulec tył od str kierowcy (lewy) Dodał ze rożnica mieszy prawy a lewym jest 30 %. Zapytałem co może być nie tak powiedział być może zapieczny tłoczek więc chciałbym w piątek zacząć od naprawy . Może ktoś ma jakeis fotki opisy jak sie za to zabrać Czekam na wasze opinie co jeszcze można sprawdzić miedzy innymi dlaczego jest tak slaby hamulec ..dodam ze od puki je mam tył zawsze jakoś słabo hamował i tarcze lapały nalot rdzy dos mocny .. Pisać co sprawdzać Z góry dziekuje
Tominator Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 Zacisk rozbierz i zobacz, pewnie prowadnice juz przyciete i trzeba wszystko przesmarowac, tloczek tez moze rdze zlapal wiec trzeba nowy wsadzic i po krzyku
matisstz Opublikowano 26 Stycznia 2016 Opublikowano 26 Stycznia 2016 miałem podobnie w swojej b5, po wymianie prowadnic ( śruby gładkie z zewnątrz, w środku z gwintem ) problem ustał koszt niewielki takiego zestawu naprawczego cztery prowadnice, śruby i cztery gumki ,
Emejcz Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Na tłoczek jest specjalny smar - kup sobie, tubki po 5zł. Pamiętaj tylko, że tłoczek z tyłu może być wkręcany i to, że nie będzie się chciał wcisnąć nie znaczy, że jest zapieczony. Jego trzeba dociskać i wkręcać.
czarny198901 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Wiem z tym tloczkiem ze jest wkrecsny panowie podesle ktos z was zdj link z tym zestawem bo widze tylko gumki i sam tloczek Dodam ze tloczek chodzi prowadnicę tez ladnie pracują ale hamulec slaby widac nawet to po tarczy przyrdzewialej Prosiłbym tez gdzie znajdę te prowadnicę w zacisku co kolega pisal
prezesik18 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 te prowadnice o których kolega wspominał, to jest ta część w jarzmie, do której przykręcasz śrubami zacisk. Prowadnice są osłonięte gumką, wewnątrz jest smar. Nie powinny mieć luzów, powinny ładnie dać się wsuwać i wysuwać. http://google.plczesc/zestaw-naprawczy-zacisku-hamulca-autofren-seinsa-d4845c,audi,a4-8d2-b5-1994-11-2001-09,1-8-125km,5-253-4614-100807-0-351-d4845c.html
czarny198901 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Delikatny luz maja ale jest tam smar i dobrze chodzi wiec potrzeba wymiany❓ zastanawiam sie jak wygląda to prowadzenie w zacisku co wykreca tloczek dziwi mnie to ze zacisk pracuje a hamulec slaby i mam pytanie co do tloczka czy w wszystkich mog]delach jest rozmiar 38mm???
Emejcz Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Wyciągnij je, wyczyść i napchaj nowego smaru. Ja daje textara takiego, bo nie spływa. Co do gumek itp. to musisz popatrzeć, żeby ci pasowały, bo czasem te do prowadnic nie chcą pasować. Ja do siebie kupowałem jakieś najzwyklejsze i pasowały. Wypychałeś i wpychałeś tłoczek bez problemów? Jest jeszcze opcja, że się tam zapowietrzyło.
czarny198901 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2016 Wymienialem pól roku temu klocki to się wkrecal dobrze dodam ze ręczny dziala hamulec tez nozny ale jest slabszy o 30%od prawego i tu szukam przyczyny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się