Al_Capone Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Hej. moze zle szukam, ale ni znalazlem odpowiedzi na moj problem. A wiec silnik nagrzewa się normalnie więc termostat odpada. Czujnik temp. we wnetrzu tez odpada bo jak tylko woda zlapie temp. 60st. to klimatronik dmucha jak goopi przy nastawie 22st. Silniczek tez chyba nie bo sprawnie przerzuca nogi-szyba-pysk Nagrzewnica, byc moze, ale nie sadze. Byla rok temu wymieniana. Z drugiej jednak strony te wezyki gumowe pod karbowanym profilem (po prawej stronie od aku) sa gorace. Pompa wody ma rok. Auto przjechalo mniej niz 20kkm Jak sie dobrze nagrzeje auto to dmucha takim powietrzem z 10-15st. Letnim. Czy możliwe aby nagrzewnica zapchała się po roku? Po przyjzdzie do pracy zauwazylem, ze plyn jest 3 cm ponizej minimum. Nie wiem jak sie ma to do poziomu na zimnym. Jak wyjde z pracy to sprawdze. Czy mozliwe, ze przez to grzeje slabiej mimo, ze przewody obydwa od nagrzewnicy sa gorace?
marcin j Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/all_ogrzewanie_zagadka_dla_fachowca-t52126.0.html;topicseen Poddobny problem , ale też nie rozwiązany . Jedyne co mi przychodzi do głowy to nagrzewnica.
Al_Capone Opublikowano 19 Listopada 2008 Autor Opublikowano 19 Listopada 2008 No wiec dolalem plynu i jest lepiej. NIewiel ale lepiej Juz nie przymarzaja rece do kiry jedynie caly dygoce Silniczek sprawdzony. Wina w przeplywie wody. Jak stoi na wolnych obrotak brak jakiejkolwiek cyrkulacji jak przygazuje tak 2500 obr./min to z tej rurki wlotowej wryska jak z emeryta z rakiem prostaty. Takie trysk, nic, trysk,nic, trysk, nic, nic, nic, nic, trysk Myslalem, ze moze sie zapowietrzylo cosik ale machalem ta gruba rura na gorze co jest, co z niej ta mala wlotowa to zbiornika wychodzi. Nawet wykrecilem zbiorniczek i podnioslem go powyzej poziomu nagrzewnicy. Nic! Czy mozliwe, ze pompa padla po roku? Moze termostat swiruje?
Jakub 7 Opublikowano 19 Listopada 2008 Opublikowano 19 Listopada 2008 Witam.Sprawdzałeś dodatkowe ogrzewanie elektryczne.Może masz uszkodzone świece do ogrzewania wnętrza samochodu.
celnik22 Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 sprawdz silniczek, ale nie ten od przełączania na różne poziomy, ale od sterowania ciepłe - zimne, co do czujnika to dokładnie musisz podłączyc pod komuter i zobaczyc co wskazuje ( u mnie wskazywał 50 stopni w środku )i niestety climatronic nie grzał. a płukanie nagrzewnicy nie zaszkodzi. u mnie nagrzewnica działa i kable wychodzące z niej są gorące, a nic nie idzie do samochodu. w serwisie mi sprawdzili i mam walniete własnie te silniczki krokowe od sterowania ciepło - zimno. albo podłacz pod vaga i wprowadz ustawianie błedów nastawnych i trzeba odpytac sterownik z błedów, wtedy pokaże gdzie jest problem.
Al_Capone Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 No silnicze cieplo-zimno tez chodzi. WIec albo pompa, albo termostat albo bog wie gdzie jeszce cos sie przytkalo... Tak jak napisalem woda ledwo leci do zbiorniczka wyrownawczego.
macko25 Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 witam wszystkich. nie możecie patrzec od tego ze siłowniczki od klapy sie przełaczają u mnie było to samo ze tryb ciepło zimno patrzałem na to ze ładnie się zmieniają ale w środku ta klapa się nie przełaczała bo końcowka była złamama bvyło sporo w tym roboty ale wszystko się da zrobic tylko bez nerwów .pozdrawiam
Al_Capone Opublikowano 20 Listopada 2008 Autor Opublikowano 20 Listopada 2008 thx. ale tak jak mowilem woda w zbiorniczku jest chlodna
celnik22 Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 ale gdyby to była pompa wody , to bys nie utrzymał temperatury na silniku i by sie przegrzewał, a termostat - możliwe
tomek a4 2.8 Opublikowano 20 Listopada 2008 Opublikowano 20 Listopada 2008 Jakub7 tam są jakieś dodatkowe świece do ogrzewania? Pierwsze słyszę Miałem podobny problem w audi c4, okazało się właśnie że ramię od klapki było ułamane. Radziłbym najpierw sprawdzić na komputerze, bo tak to szukanie po omacku, a rozkręcania jest tam niemało
celnik22 Opublikowano 21 Listopada 2008 Opublikowano 21 Listopada 2008 dokładnie, podepnij pod komputer i ci pokaże gdzie jest bład
Al_Capone Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Komputer nie pokazał błędu, pompa ponoć sprawna (odpięli termostat i wsadzili gdzieś paluch), termostat wymieniony, czujka temp. wymieniona, jak wypieli nagrzewnice i spięli przewody kolankiem to wiele się nie zmieniło. Zasadniczo na wolnych obrotach płyn w ogóle nie sika, na wysokich 2,5-3k obr/min - posikuje. Jak mocno przyspieszam na 1-ce, 2-ce i jak potem puszczam gaz (hamuje silnikiem) słyszę bulgotanie w nagrzewnicy. Sprawdzałem tez tek pajączek co z grubej rury wpada cienka rurka do zbiorniczka. Wsadziłem miedziana rurkę żeby sprawdzić drożność. Nic nie zmieniło się. Załamuje już ręce. jest kurka wodna -18. Auto stoi bo nie da się nim jeździć.
tomek a4 2.8 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Spróbuj przepłukać nagrzewnice pod ciśnieniem, wszystko wskazuje na to, że jest przytkana i pewnie zapowietrzona skoro słychac bulgotanie
Al_Capone Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 No problem z tym, ze jak pisalem po odpieciu nagrzewnicy na wolnych obrotach tez nie leci woda.
tomek a4 2.8 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Nie leci woda z węża biegnącego do nagrzewnicy?
Al_Capone Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2009 Nie leci woda z węża biegnącego do zbiorniczka. Znaczy się leci ale trochę. Woda w zbiorniczku ledwo ciepła. Znacznie zimniejsza niż gruby przewód. Po mocnym przegazowaniu przewodu do i z nagrzewnicy są cieple, czasem nawet gorące, ale nagrzewnica momentalnie stygnie po włączeniu wiatraka. Czujnik temp jest nowy i wskazuje 90. Elekt jest taki, ze jak się mocno przygazuję to płyn siknie do zbiorniczka ale nie ma mowy o regularnym przepływie.
tomek a4 2.8 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Czyli nie wiadomo czy nagrzewnica nie jest zapchana. Zdejmij węże z nagrzewnicy i w miejsce jednego z nich podłącz wąż z wodą z kranu, to zobaczysz czy jest przepływ. Ja w kilku autach w ten sposób płukałem nagrzewnice i zawsz ogrzewanie lepiej działało. Z tym ze u Ciebie po roku powinna byc jeszcze czysta
Italiano Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ja w moim, mam podobny problem, jak stoi na niskich obrotach to leci letnie powietrze, dopiero jak dodam gazu to leci gorące. Jedyna rzecz która pomogła, to było porządne przepłukanie nagrzewnicy za pomocą węża pod ciśnieniem(najpierw wsadziłem tam gdzie się odpowietrza) przy okazji jeszcze przeczyściłem cały układ jakimś środkiem i zalałem nowy płyn. Trochę pomogło.
peresik20071 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Panowie u mnie jest to samo z lewego weza sika jak by chcialo a nie mogło a prawy gorący jak byc powinien jak poządnie przegazuje to wtedy zaczyna grzac a tak to wieje tylko zimnym,temperatura na piecu-90,pompa w wakacje wymieniana z rozrzadem wiec co jest?Dodam jak przegazuje to tez tak jakby przelewala sie woda w nagrzewnicy,i nie ma mocnego na tego typu problem dzisiaj podlanczam sie pod kompa moze tam cos powiedza
kbibi Opublikowano 7 Stycznia 2009 Opublikowano 7 Stycznia 2009 A powiedzcie mi jak? i gdzie? odpowietrzyć układ chodzenia mam 2,6 ABC
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się