Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ledwo ciepłe powietrze - płyn chłodniczy prawie nie płynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

moze zle szukam, ale ni znalazlem odpowiedzi na moj problem. A wiec silnik nagrzewa się normalnie więc termostat odpada. Czujnik temp. we wnetrzu tez odpada bo jak tylko woda zlapie temp. 60st. to klimatronik dmucha jak goopi przy nastawie 22st. Silniczek tez chyba nie bo sprawnie przerzuca nogi-szyba-pysk :) Nagrzewnica, byc moze, ale nie sadze. Byla rok temu wymieniana. Z drugiej jednak strony te wezyki gumowe pod karbowanym profilem (po prawej stronie od aku) sa gorace. Pompa wody ma rok. Auto przjechalo mniej niz 20kkm

Jak sie dobrze nagrzeje auto to dmucha takim powietrzem z 10-15st. Letnim.

Czy możliwe aby nagrzewnica zapchała się po roku?

Po przyjzdzie do pracy zauwazylem, ze plyn jest 3 cm ponizej minimum. Nie wiem jak sie ma to do poziomu na zimnym. Jak wyjde z pracy to sprawdze. Czy mozliwe, ze przez to grzeje slabiej mimo, ze przewody obydwa od nagrzewnicy sa gorace?

Opublikowano

No wiec dolalem plynu i jest lepiej. NIewiel ale lepiej :) Juz nie przymarzaja rece do kiry jedynie caly dygoce :P

Silniczek sprawdzony. Wina w przeplywie wody.

Jak stoi na wolnych obrotak brak jakiejkolwiek cyrkulacji jak przygazuje tak 2500 obr./min to z tej rurki wlotowej wryska jak z emeryta z rakiem prostaty.

Takie trysk, nic, trysk,nic, trysk, nic, nic, nic, nic, trysk :)

Myslalem, ze moze sie zapowietrzylo cosik ale machalem ta gruba rura na gorze co jest, co z niej ta mala wlotowa to zbiornika wychodzi. Nawet wykrecilem zbiorniczek i podnioslem go powyzej poziomu nagrzewnicy. Nic!

Czy mozliwe, ze pompa padla po roku?

Moze termostat swiruje?

Opublikowano

sprawdz silniczek, ale nie ten od przełączania na różne poziomy, ale od sterowania ciepłe - zimne, co do czujnika to dokładnie musisz podłączyc pod komuter i zobaczyc co wskazuje ( u mnie wskazywał 50 stopni w środku )i niestety climatronic nie grzał. a płukanie nagrzewnicy nie zaszkodzi. u mnie nagrzewnica działa i kable wychodzące z niej są gorące, a nic nie idzie do samochodu. w serwisie mi sprawdzili i mam walniete własnie te silniczki krokowe od sterowania ciepło - zimno. albo podłacz pod vaga i wprowadz ustawianie błedów nastawnych i trzeba odpytac sterownik z błedów, wtedy pokaże gdzie jest problem.

Opublikowano

No silnicze cieplo-zimno tez chodzi. WIec albo pompa, albo termostat albo bog wie gdzie jeszce cos sie przytkalo...

Tak jak napisalem woda ledwo leci do zbiorniczka wyrownawczego.

Opublikowano

witam wszystkich. nie możecie patrzec od tego ze siłowniczki od klapy sie przełaczają u mnie było to samo ze tryb ciepło zimno patrzałem na to ze ładnie się zmieniają ale w środku ta klapa się nie przełaczała bo końcowka była złamama bvyło sporo w tym roboty ale wszystko się da zrobic tylko bez nerwów .pozdrawiam

Opublikowano

Jakub7 tam są jakieś dodatkowe świece do ogrzewania? Pierwsze słyszę :mysli:

Miałem podobny problem w audi c4, okazało się właśnie że ramię od klapki było ułamane. Radziłbym najpierw sprawdzić na komputerze, bo tak to szukanie po omacku, a rozkręcania jest tam niemało

Opublikowano

Komputer nie pokazał błędu, pompa ponoć sprawna (odpięli termostat i wsadzili gdzieś paluch), termostat wymieniony, czujka temp. wymieniona, jak wypieli nagrzewnice i spięli przewody kolankiem to wiele się nie zmieniło.

Zasadniczo na wolnych obrotach płyn w ogóle nie sika, na wysokich 2,5-3k obr/min - posikuje. Jak mocno przyspieszam na 1-ce, 2-ce i jak potem puszczam gaz (hamuje silnikiem) słyszę bulgotanie w nagrzewnicy. Sprawdzałem tez tek pajączek co z grubej rury wpada cienka rurka do zbiorniczka. Wsadziłem miedziana rurkę żeby sprawdzić drożność. Nic nie zmieniło się. Załamuje już ręce. jest kurka wodna -18. Auto stoi bo nie da się nim jeździć.

Opublikowano

Nie leci woda z węża biegnącego do zbiorniczka. Znaczy się leci ale trochę. Woda w zbiorniczku ledwo ciepła. Znacznie zimniejsza niż gruby przewód. Po mocnym przegazowaniu przewodu do i z nagrzewnicy są cieple, czasem nawet gorące, ale nagrzewnica momentalnie stygnie po włączeniu wiatraka.

Czujnik temp jest nowy i wskazuje 90.

Elekt jest taki, ze jak się mocno przygazuję to płyn siknie do zbiorniczka ale nie ma mowy o regularnym przepływie.

Opublikowano

Czyli nie wiadomo czy nagrzewnica nie jest zapchana. Zdejmij węże z nagrzewnicy i w miejsce jednego z nich podłącz wąż z wodą z kranu, to zobaczysz czy jest przepływ. Ja w kilku autach w ten sposób płukałem nagrzewnice i zawsz ogrzewanie lepiej działało. Z tym ze u Ciebie po roku powinna byc jeszcze czysta :mysli:

Opublikowano

Ja w moim, mam podobny problem, jak stoi na niskich obrotach to leci letnie powietrze, dopiero jak dodam gazu to leci gorące. Jedyna rzecz która pomogła, to było porządne przepłukanie nagrzewnicy za pomocą węża pod ciśnieniem(najpierw wsadziłem tam gdzie się odpowietrza) przy okazji jeszcze przeczyściłem cały układ jakimś środkiem i zalałem nowy płyn. Trochę pomogło.

Opublikowano

Panowie u mnie jest to samo z lewego weza sika jak by chcialo a nie mogło a prawy gorący jak byc powinien jak poządnie przegazuje to wtedy zaczyna grzac a tak to wieje tylko zimnym,temperatura na piecu-90,pompa w wakacje wymieniana z rozrzadem wiec co jest?Dodam jak przegazuje to tez tak jakby przelewala sie woda w nagrzewnicy,i nie ma mocnego na tego typu problem :wallbash: dzisiaj podlanczam sie pod kompa moze tam cos powiedza :cool1:

Opublikowano
:hi: A powiedzcie mi jak? i gdzie? odpowietrzyć układ chodzenia mam 2,6 ABC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...