Blaine Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 Jakość plastików miejscami to poziom golfa. Co prawda jak się zamówi różne wstawki, ambiente itd to jakoś to wygląda, ale mimo wszystko. Do tego jest dosyć ciasne (bmw 3 - 4 lepiej). Z reguły w swoich spostrzeżeniach jesteś dość obiektywny, natomiast w tym miejscu muszę się włączyć. Ja rozważam zarówno Audi jak i BMW, nie będę dyskutował o wyprzedzaniu czy zadzieraniu nosa bo to generalizacja natomiast: 1) w BMW jest zupełnie inna pozycja za kierownicą, przez wielu określana jako wzorcowa, może sprawiać wrażenie ciasności, ale centymetry mówią co innego - to Audi jest wewnątrz mniejsze - szczególnie z tyłu... 2) Jakość plastików, wstawki..., tak to nie Rollce, ale dramatu nie ma. Swoją drogą usiądź w Audi bez "pakietów" to też się poczujesz nieswojo - tak to działa. Audi ma lepszego Diesla / kultura pracy bo przyspieszenie zabija Stronic / i jest cichsze... I tak można w nieskończoność...dobrze, że można wybierać :-) Oba są super :-) Ja znalazłem złoty środek, także polecam Od roku mam BMW, a teraz czekam na Audi A tak już bardziej serio, to na forum BMW, to ta marka jest ach i och tutaj, wiadomo, że przewagą będą głosy na plus dla Audi. Tak już zupełnie obiektywnie, to przy Audi bądź BMW świat się nie kończy, bo Mercedes, bo Jaguar, bo Lexus, czy ostatnio nawet Infiniti zaczęło podkradać wielu Klientów. Jeśli chodzi o suvy, dochodzi jeszcze Land Rover i jego Evoque chociażby. No a o Porsche czy innych producentów supercars nawet nie wspomnę Generalnie produktywny głoś w tym pseudo sporze, to głos osoby, które jeździli/jeżdżą tym i tym Noi będąc bardziej dokładnym, ważna jest też kwestia podobnych roczników, bo 2006 vs 2016 raczej odpada. W każdym razie, na bazie mojego skromnego doświadczenia, uwielbiam BMW, ale Audi też mi skradło serce swoim B9, także ja osobiście jestem otwarty na wszystko co mi się podoba Pozdrawiam
Whatson Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Blaine Super wypowiedź! Swoją drogą zawsze mnie dziwiło, jak ktoś mógł mieszać z błotem audi/bmw, wynosząc pod niebiosa konkurencyjną markę. Zawsze sobie myślałem,: "jak to możliwe, że drogie auta mogą powodować tak skrajne opinie".. Jeździłem bmw, audi, jaguarem, lexusem, mercedesem (sprinterem ), i pomijając mercedesa (bo sprinter) to wszystkie osobówki robiły pozytywne wrażenie. Ale to chyba normalne przy relatywnie drogich samochodach, droższych od innych marek. Naprawdę trzeba być zaciętym fanboyem, aby nie tylko wychwalać jedną markę, ale i bluzgać na inną. Rozumiem zaś wychwalanie jednej, a przy tym nie bluzganie na inne - bo każdy ma swoje upodobania
tadziak Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Opublikowano 23 Marca 2016 A wracając jeszcze do oceny mojego auta - zauważyłem, że przy niektórych dźwiękach w irytujące wibracje wpadają mi wewnętrzne klamki. Brzęczą tak, że aż się odechciewa słuchać niektórych kawałków. Ciekawe czy w serwisie Audi coś są w stanie z tym zrobić, czy pozostanie mi wyciszenie drzwi w jakimś car-audio? W ogóle jak sądzicie, warto przy tej klasy samochodach jeszcze wyciszać coś dodatkowo matami, pastami?
stepien1997 Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 Według mnie takie auto jak audi a4 i to już nie pierwszej generacji powinno być już tak dopracowane że nie powinny się przydarzać takie rzeczy jak brzęczące klamki itp.
Blaine Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 A wracając jeszcze do oceny mojego auta - zauważyłem, że przy niektórych dźwiękach w irytujące wibracje wpadają mi wewnętrzne klamki. Brzęczą tak, że aż się odechciewa słuchać niektórych kawałków. Ciekawe czy w serwisie Audi coś są w stanie z tym zrobić, czy pozostanie mi wyciszenie drzwi w jakimś car-audio? W ogóle jak sądzicie, warto przy tej klasy samochodach jeszcze wyciszać coś dodatkowo matami, pastami? a może to sprawa nie globalna, a dotycząca twojego egzemplarza?
tadziak Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 Mam taką nadzieję, że to coś tylko u mnie. Z drugiej strony dziwne, żeby akurat przypadkiem w jednym aucie klamki z obu stron były źle zamontowane. Zgłoszę im i zobaczymy, ale nie mam wielkich nadziei Swoją drogą wczoraj jechałem 1250 km na trasie Austria-Pomorze i przyznam szczerze, że te wszystkie asystenty niesamowicie przydawały się. Ze 3 razy lewy pas nagle zatrzymał się prawie do zera (z około 160 km/h) i zanim zdążyłem zareagować już Pre sense interweniował sygnałem i hamulcami. Poza tym ten predyktywny asystent efektywności na polskich drogach jest super, auto samo zwalnia na pareset metrów przed terenem zabudowanym, przyśpiesz gdy ograniczenie się kończy. Praktycznie nic nie trzeba robić gazem.
Blaine Opublikowano 25 Marca 2016 Opublikowano 25 Marca 2016 Swoją drogą wczoraj jechałem 1250 km na trasie Austria-Pomorze i przyznam szczerze, że te wszystkie asystenty niesamowicie przydawały się. Ze 3 razy lewy pas nagle zatrzymał się prawie do zera (z około 160 km/h) i zanim zdążyłem zareagować już Pre sense interweniował sygnałem i hamulcami. Poza tym ten predyktywny asystent efektywności na polskich drogach jest super, auto samo zwalnia na pareset metrów przed terenem zabudowanym, przyśpiesz gdy ograniczenie się kończy. Praktycznie nic nie trzeba robić gazem. A co jak chcesz pojechać lekko szybciej niż ustawa przewiduje? Jakieś info i sygnał głosowy? Nie dzwoni po niebieskich?
tadziak Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Opublikowano 25 Marca 2016 A co jak chcesz pojechać lekko szybciej niż ustawa przewiduje? Jakieś info i sygnał głosowy? Nie dzwoni po niebieskich? Nie no, te zmiany prędkości na bieżąco można sobie lekko korygować. Jak powiedzmy zbliżam się do ograniczenia do 50 km/h to 15 sekund wcześniej sygnalizuje mi to ikonka z ustawieniem tempomatu na 50. W tym momencie mogę to lekko przesterować i np. ustawić 55 lub 60 i wtedy do tylu tylko zwolni. Trochę ma problemów jak jadę w nocy i jest 60 w terenie zabudowanym. Wtedy najpierw zwalnia do 50 a dopiero po chwili 'załapuje', że jednak można 60 i przyśpiesza
Mushu123 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja mam takie pytanko czy na Twoim aucie też jest zd..iona powłoka lakiernicza czy to nowy Design Audi ? Byłem niedawno w salonie w Czewie i żal d..e ściska jak się patrzy na to Na całym aucie taka jak by skórka pomarańczy, widoczna na pierwszy rzut oka normalnie dramat
tadziak Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Ja mam takie pytanko czy na Twoim aucie też jest zd..iona powłoka lakiernicza czy to nowy Design Audi ? Byłem niedawno w salonie w Czewie i żal d..e ściska jak się patrzy na to Na całym aucie taka jak by skórka pomarańczy, widoczna na pierwszy rzut oka normalnie dramat Chyba tak te Audi teraz mają. Jak się patrzy pod kątem to widać lekko taką 'skórkę pomarańczy', podobnie było w mojej A6 z 2013 roku. Mnie to jakoś nie przeszkadza.
andynl Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ostatnio widziałem jakąś toyotę i lakier miała jak by ktoś ją opluł
PrzemoS4 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autko super Bezawaryjnosci zycze
tadziak Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Robię dodatkowe wyciszenie drzwi w tym A4. Po zdjęciu tapicerki okazało się, że nie ma ona absolutnie żadnego wyciszenia drzwi, nawet kawałka filcu...
marcinch001 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Oszczędności wszędzie robią .
tadziak Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Dodam, że jeszcze w Audi A6 C7 w drzwiach były takie czarne filce. Podobnie w Golfie 7. Mogę zamieścić fotki wnętrza drzwi w A4 B9 na początku tygodnia, jeśli ktoś jest zainteresowany. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez tadziak
Marcin6 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Mogę zamieścić fotki wnętrza drzwi w A4 B9 na początku tygodnia, jeśli ktoś jest zainteresowany. Zapodawaj
paulus108 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 Opublikowano 25 Kwietnia 2016 O kurcze... czyzby i Audi szlo po kosztach??? Ale jakie to k..wa koszty biorac pod uwage kwote ktora sie placi za auto??? PS. Tadziak - piekne auto!
tadziak Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) O kurcze... czyzby i Audi szlo po kosztach??? Ale jakie to k..wa koszty biorac pod uwage kwote ktora sie placi za auto??? PS. Tadziak - piekne auto! Właśnie trudno mówić tu o kosztach czy oszczędnościach wagowych w przypadku takiego filcu/gąbki. Waży to może 50 gram, a kosztuje pewnie 2 zł. Może Audi uznaje, że samochód jest tak aerodynamiczny, że wyciszać go nie potrzeba Dziękuję, postaram się zrobić wreszcie mu trochę więcej zdjęć, bo nie miałem kiedy od odbioru w grudniu. To na życzenie zdjęcia drzwi przód i tył: I jeszcze obiecane fotki auta 'na wolności'. Przepraszam za słabą jakość, ale cykane telefonem, a samochód brudnawy [/url] Edytowane 27 Kwietnia 2016 przez tadziak
jedrekx Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 jak dla mnie B9 naprawdę coś w sobie ma. wiem, że dużo osób krytykuje wygląd... ale jak dla mnie jest git pomimo, że wolałbym avanta (kwestia gustu), to sedan w tym kolorze jest również bardzo ładny
czaki22 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Dziękuję tadziak za odpowiedź. Twoje słowa są naprawdę bardzo pomocne. Swoją drogą to naprawdę dziwne, że wyższy model A6 jest w tyle, pod względem technologicznym, do A4. Muszę przyznać, że jestem już mocno podjarany tą a4. Jeździłem A6 (tata ma) z 2010r. i naprawdę jest super. Jego zdanie jest identyczne i kolejny samochód to na 100% będzie audi. Także zgodzę się z Tobą, że jeżdżąc audi niespecjalnie widzi się perspektywa przesiadki do bmw nie rozumiem kolego co jest w b9 nowszego technologicznie niz w c7 ? bo nie bardzo wiem ani lampy ani silniki ani napedy, ani elektronika , ja tam nie widze nic nowego , po za nowym design srodka bardzo podobnym do BMW
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się