Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wtryski


bugalus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam pacjent to afn 110 kuca na zimnym silniku jak mu depne do około 3,5-4 tys. obrotów zaczyna szarpać i nie działa na wszystkie agry

jak zdejmę nogę z gazu po 10 sekundach łapie na wszystkie gary i jest ok , na ciepłym silniku tego nie ma .

Gdy przyszły mrozy przy odpaleniu na zimnym silniku telepie i po 1-2 sekundach chodzi na 4 gary .

Podłączyłem waga i pokazało różnicę w podawaniu dawki paliwa na 3 garach prawie idętyko na 4 znaczna różnica .

Czy we wtrysku można coś wymienić jakieś uszczelki itp. czy cały jest do wymiany .

Jeżeli jest do wymiany to wymienić na używkę nowy czy lepiej na 4 nowe ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od diagnostyki pod kompem ;) Według mnie też przyczyna nie leży we wtryskach a samej pompie (nastawniku) - być może wymaga czyszczenia.

Wykonaj komplet logów i wstaw w odpowiednim dziale - będzie łatwiej znaleźć przyczynę problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie umiem robić logów dopiero zaczynam zabawę z wagiem :D proszę mniej więcej nakierować co mam zrobić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę zrobić logów wyskakuje mi komunikat interfejs nie wykryty . Czyli mój kabelek się nie nadaje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prawdopodobnie wina pompy oleju, daje zbyt wysokie ciśnienie i tak jak wcześniej kolega piszę podwiesza zawory. Ale nie polecam na zimnym kręcic tak silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bugalus na jakim oleju jezdzisz?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program wag działa ale tak sobie gubi połączenie , w pasku b5 polift śmiga na dotknięcie palca , nie wiem nic o teście interfejsu , olej to castrol jak dobrze pamiętam 10w40

nie latam na zimnym przy obrotach 4 tyś napisałem tak bo chciałem sprawdzić to i tamto , przy temp 70 stopni dałem w podłogę przy 3-3,5 tysia obrotów szarpał

i pyrkał na chyba 2 gary , wtedy wag pokazał dawkowanie paliwa pomiędzy 2 garami " 1-3" na innych garach pokazał 000 po chwili wszystko wróciło do normy ale

dawkowanie skacze tu i tam są spore różnice ,

audi służy mi jako dupowuz nie deptam powyżej 2,5 tyś . do butowania mam nissana 200sx ale o dieslu w tdi nic nie wiem dopiero czytam w wolnym czasie , ogółem

audi poruszam się tylko po mieście spala mi 9L na 100 na trasie koło 7 z prędkością do 100km dalej się nie da bo jest uszkodzony N75 ostatnio lukałem i prawdopodobnie mam

zapieczone kierowniczki w turbo padł mi tempomat jeżeli ma to jakieś znaczenie ,

błędy jakie mi pokazuje to

17978 moduł sterujący zablokowany

575 ciśnienie w dolocie różnica do wyregulowania .

wag

masa zasysanego powietrza 5400

ciś. atmosferyczne 1010

ciś w kolektorze 1040

ciś doładowania zakładane 989

ciś doładowania aktualne 1040

teraz mi się przypomniało że jak kupiłem auto to czasem przy 110km zamulało auto reset kompa stacyjką i jechał normalnie bez problemu osiągną 170km po kilku

miesiącach już padł n75 i nie da rady więcej niż 100km :D 1 w miesiącu jadę na zakupy i wtedy zawsze poganiałem auto bo na co dzień to emeryt po mieście do pracy ,

nie znam się na tdi ale wydaje mi się że jest coś z pompą wtryskową i doładowaniem , do mechanika nie oddam bo nikomu nie ufam :D wolę popytać na forum

i zrobić sam :D aaa i auto jak na 110 kucy nie jest tak żywe czasami pojadę paskiem b5 przed lift 19 tdi i jest spora różnica a on ma 130 kucy :facepalm:

sory za składnię zdania ale słabo mi z tym idzie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...