abw Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana?
mortek1986 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 wielowachacz zoastaje, a nisko siedzi?
abw Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 wielowachacz zoastaje, a nisko siedzi? Cześć, jak na zdjęciu obok. Nie weim jak tutaj wkleić większe zdjęcie. Jeśli Cie to interesuje, podaj maila to Ci wyślę duże zdjęcia.
lukaszooo Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 wahacze niczym sie nie różnia, inne są sprężyny, amortyzatory i stabilizator.
black4 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana? Witaj, Kolego najpierw proponuję sprawdzić z jakim zawieszeniem kupiłeś auto. Zobacz w książce lub we wlepce w bagażniku/ lub pod kanapą czy masz tzw. 1BE (sprężyny -20mm + amory o dłuższym skoku) czy 1BV (sprężyny -20 mm + amory o krótszym skoku). Jeśli zatem masz sport serię i to jeszcze w dobrym stanie to nie wiem czy jest sens wyrzucać kasę. Wiele osób na forum chętnie by się na takie zamieniło No chyba, że ktoś przed Tobą obniżył np. -30 lub -40 to auto może rzeczywiście być zbyt nisko. Najpierw rozpoznaj co masz na aucie a potem na forum znajdziesz pomoc, Pozdrawiam!
abw Opublikowano 2 Lutego 2016 Autor Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam kolegów, kupiłem samochód z obniżonym zawieszeniem. Nie chcę go choć na stacji kontrolnej wykazuje bardzo dobre parametry. Chcę wrócić do takiego jakie było fabrycznie. Amory i sprężyny wg wlepki można kupić. Ale co z wielowachaczem? Też czeka mnie wymiana? Witaj, Kolego najpierw proponuję sprawdzić z jakim zawieszeniem kupiłeś auto. Zobacz w książce lub we wlepce w bagażniku/ lub pod kanapą czy masz tzw. 1BE (sprężyny -20mm + amory o dłuższym skoku) czy 1BV (sprężyny -20 mm + amory o krótszym skoku). Jeśli zatem masz sport serię i to jeszcze w dobrym stanie to nie wiem czy jest sens wyrzucać kasę. Wiele osób na forum chętnie by się na takie zamieniło No chyba, że ktoś przed Tobą obniżył np. -30 lub -40 to auto może rzeczywiście być zbyt nisko. Najpierw rozpoznaj co masz na aucie a potem na forum znajdziesz pomoc, Pozdrawiam! Mam zawieszenie Quinton Hazell QH LIP SHOCKS DT 542 T-02. Jest bardzo dobrej kondycji. Chętnie i bez obaw zamieniłbym z kims na oryginalne. Te oznaczenia z wlepki w bagażniku mam spisane, wszystkie oznaczenia oryginalnych amortyzatorów oraz spręzyn też mam. Sprężyny już mam, amory chcę kupić ( jakich firm unikać???? ) No i okazało się, że jeszcze stbilizator ale to, jak widziałem w ogłoszeniach, nie jest duży koszt. Tak wygląda samochód obecnie: http://olx.pl/oferta/zawieszenie-amortyzatory-audi-a4-b6-CID5-ID4jAP5.html
black4 Opublikowano 2 Lutego 2016 Opublikowano 2 Lutego 2016 Witaj, Na zdjęciach Twoje auto siedzi jak na seryjnych springach 1BE lub 1BV (-20 mm) Do tego ktoś najprawdopodobniej wrzucił te amory, które chcesz zamienić. Zmierz wysokość auta od ziemi do nadkola błotnika nad kołem i będziesz wiedział co tam siedzi. Amortyzatory polecane to Bilstein B6. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się