Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zlot w Wiśle - wspólnie ustalamy harmonogram.


Jak organizować papu/żarełko/jedzonko w godzinach późnonocnych podczas impry w Hotelu (pt i sob)-kos  

  1. 1. Jak organizować papu/żarełko/jedzonko w godzinach późnonocnych podczas impry w Hotelu (pt i sob)-kos

    • Ciepła kolacja - opcja I (60 zeta od osoby)
    • Ciepła kolacja - opcja II (50 zeta od osoby)
      0
    • Ciepła kolacja - opcja III (40 zeta od osoby)
    • "Zimne nóżki" (czyt szwedzki stół) - (ok 25 zeta od osoby)
    • Po co organizować cokolwiek-przywiozę sobie kiełbasę i zjem ją w pokoju :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moi drodzy.

Tym postem chciałbym rozpocząć dyskusję na temat planowanego harmonogramu naszego urodzinowego zlotu w Wiśle.

Proszę, aby w temacie przede wszystkim wypowiadali się uczestnicy zlotu, chociaż uwagi i pomysły pozostałych użytkowników forum będą również cenne.

Poniższy harmonogram traktuję jako wstępny, dlatego jeśli coś wspólnie wydyskutujemy niech Prezes, czy Zieloni czują się free, aby go odpowiednio modyfikować (w najbliższym czasie będę miał mniej możliwości w dostępie do forum).

Podstawową zasadą na spocie jest spontan(no może poza terminem przelotu przez miasto, bo tu zdecydowanie trzeba się konkretnie skrzyknąć), ustalamy jedynie ramy, tak aby wszyscy jeszcze przed przyjazdrm wiedzieli +/- czego można się spodziewać oprócz dobrej zabawy (bo co do niej to chyba nikt nie ma najmniejszych wątpliwości :-). Poza tym jak widać trzeba parę spraw załatwić - zatem ochotnicy z pewnością mile widziani.

Piątek

Do godz 19,00 - zjazd, zakwaterowanie, obiadokolacja,

Od godz 19,00 – spotkanie wszystkich, którzy zdążyli dotrzeć, miejsce Hotel, „catering” – w barze, we własnym zakresie, nastawiamy się, ze po obiadokolacji ewentualne papu we wlasnym zakresie i prawdopodobnie trzeba będzie szukać na zewnatrz (chyba, ze ktoś ze soba przywiezie :biggrin:

Sobota

11,00 – 14,00 – wspólne spotkanie, oglądanie autek, itd. Itp.

14,00 – 18 – czas tzw wolny

Od 18,00 – 2 kółka po mieście wszystkich autek, które przyjechały (godzina do potwierdzenia, bo może jednak lepiej po jasności)

- po przejeździe przez miasto – powrót do hotelu, obiadokolacja, wieczorne spotkanie, miejsce Hotel, „catering” – w barze, we własnym zakresie, nastawiamy się, ze po obiadokolacji ewentualne papu we wlasnym zakresie i prawdopodobnie trzeba będzie szukać na zewnatrz (chyba, ze ktoś ze soba przywiezie :biggrin:

Niedziela

Jak kto lubi i musi (niektórzy pewnie będą się wcześniej w drogę zbierać)

Rzeczy do załatwienia:

- ustalenie w jaki sposób będą zakwaterowani przyjeżdżający coby nie było problemów – odpowiedzialny - Hugo się tym zajmuje

- logistyka piątkowego spotkania - Miron już ustalił. Bar w hotelu dostepny do bólu, osiagalne napoje i przekąski, jedzenie po obiadokolacji - załatwiamy szwedzki bufet - MIron będzie walczył z Hostelem.

- ustalenie trasy przejazdu przez miasto, załatwienie „formalności” – kontrolny telefon na policję – Hugo z Mironem birą na swoją głowę :biggrin: )

- logistyka sobotniego spotkania = logistyka piątkowego spotkania

No to zapraszam do dyskusji i pamiętajmy, że skupiamy się na problemie, a nie osobie. :biggrin:

Opublikowano

Co do zakwaterowania to ja wszystko załatwie.Każdy kto jedzie , dostanie odemnie PW , w których poda mi kilka swoich danych , które są potrzebne do zameldowania w hotelu.Ja zrobie z tego jeden dokument i wydrukuje go.Będe miał wtedy wszystko gotowe i zaoszczędzimy kupe czasu.Za tydzień podam dokładną liczbę pokoi i ich wielkości , to zrobimy przydział.

Opublikowano

witam - myślę że jakiś ścisły , konkretny plan nie jest zbytnio potrzebny ( sobota jest dniem przyjazdu, niedziela odjazdu więc zostaje do zaplanowania kilka stałych punktów dnia sobotniego i to tyle).Myślę że nikt się nie obrazi jeżeli, ustalimy to z Hugiem w dniu 01.03.2007 w Wiśle i oficjalnie poinformujemy o planie urodzin wszytkich uczetkników w mowie powitalnej.Myślę że nie będzie niezadowolenia bo i z czego skoro mamy tak małą ilość czasu do dyspozycji. Wiadomo że plan musi objąć : wspólne imprezowanie, przejazd przez miasto , czas wolny a resztę planu dopieścimy na miejscu w czwartek - podjedziemy z Hugiem gdzie trzeba, załatwimy co trzeba i pogadamy z kim trzeba - myślę że wszystko będzie OK :wink:

A tak w skrócie:

PIĄTEK spędzimy myślę na miejscu w hotelu który zapewniam stworzy nam odpowiednie warunki imprezowe ( jest przytulny bar w piwnicach hotelu w którym wskazane jest zaopatrywać się w alkohol, w razie potrzeby jest sala konferencyjna która może być również do naszej dyspozycji, jak i co widać na zdjęciach kilka atrakcji dla sportowców jak i sauna dla chętnych.Tak więc myślę najwygodniejszym miejsce piątkowego wieczoru będzie HOTEL KROKUS.

SOBOTA będzie napewno dniem w którym każdy będzie miał czas dla siebie, napewno będzie ustalony przejazd A4 z Hotelu do centrum Wisły do miejsca które pomieści nasze autka i pozwoli na spokojne zapoznanie się z autkami kolegów dlatego też będziemy się starali aby było to w godzinach południowych a nie wieczornych.

No i oczywiście sobotnie wspólne spędzenie czasu w atmosferze imprezowej myslę że w tym celu również posłuży nam nasz Hotel i jego obejście oraz możliwości ( np. w razie sprzyjającej pogody grill z widokiem na góry i nasze OOOO- do ustalenia. )

NIEDZIELA podejrzewam będzie dniem pożegnań, rozjazdów i czasem spędzonym według swojego uznania.

To byłoby na tyle - jest to oczywiście tylko taki ogólny zarys planu, wszystko będzie oficjalnie dla wszystkich powiedziane i oczywiście wszelkie Wasze uwagi i sugestie jakie Wam się nasuwają proszę w tym temacie poruszać. Myślę że mamy Wasze poparcie w sprawach organizacyjnych - z góry dzięki w imieniu Huga i swoim. :exclaim:

Opublikowano

Wszystko ok, poza tym, że ja mam w planie spędzić trochę godzin na stokach przez te 3 dni (o ile będzie śnieg). Czyli w piątek, sobotę i niedzielę w godzinach cirka 10-15 mam zamiar się gdzieś tam obijać na desce. Myślę, że znajdzie się też parę innych osób, które pojeżdżą :wink:

Poza tym balowanie i rozmowy z klubowiczami :a4fan:

Opublikowano
że znajdzie się też parę innych osób, które pojeżdżą

ja na pewno bede smigal z toba :wink:

Opublikowano
że znajdzie się też parę innych osób, które pojeżdżą

ja na pewno bede smigal z toba :wink:

No to my sobie pośmigamy pewnie ekipą na stokach, zrobimy fotkę "klubowicze w śniegach" :a4fan:

Opublikowano
Wszystko ok, poza tym, że ja mam w planie spędzić trochę godzin na stokach przez te 3 dni (o ile będzie śnieg). Czyli w piątek, sobotę i niedzielę w godzinach cirka 10-15 mam zamiar się gdzieś tam obijać na desce. Myślę, że znajdzie się też parę innych osób, które pojeżdżą

możesz być pewny że przewidziany czas wolny napewno zapewni Ci taką możliwość.

Na Twoim miejscu bardziej martwił bym się o warunki śniegowe - byłem teraz przez wekend w Wiśle i jest zielono i szaro - czantoria i wiele innych wyciągów stoi - wiem że można było poszusować na Soszowie i chyba jeszcze w 2 innych miejscach ale jak tak dalej będzie to sprzęt może się nie przydać :cry:

Opublikowano
czantoria i wiele innych wyciągów stoi - wiem że można było poszusować na Soszowie i chyba jeszcze w 2 innych miejscach ale jak tak dalej będzie to sprzęt może się nie przydać

_________________

nie martw sie pojedziemy na Stożek tam zawsze sniegu do bólu :wink: :arrowr:

http://stozek.narty.pl/index.php?id=1611

Opublikowano

Sprinter,

Myślę, że znajdzie się też parę innych osób, które pojeżdżą

Wezme deche na wszelki wypadek, to pojeździmy razem :smile:

Opublikowano

Też biorę deskę :smile: to może mnie nauczycie jakiś podstaw, co??

Ale nie o tym tu mowa.

Może zamiast cateringu we własnym zakresie, coś mam hotel zaproponuje. Jakiś szwedzki stół, albo coś innego. Targanie własnej wałówki na 2 dni trochę mi się nie podoba, ale jak nie będzie wyjścia to się zaopatrzę.

Opublikowano

grzesiooo

o innym "cateringu" pisałem :rotfl: :twisted:

Mamy zapewnione śniadania i obiadokolacje-nie musisz targać konserw. :biggrin:

Opublikowano
nie musisz targać konserw

:rotfl:

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

a może :biggrin: zamówimy pizzę :biggrin: :biggrin:

:quattro:

Opublikowano
Co do zakwaterowania to ja wszystko załatwie.Każdy kto jedzie , dostanie odemnie PW , w których poda mi kilka swoich danych , które są potrzebne do zameldowania w hotelu.Ja zrobie z tego jeden dokument i wydrukuje go.Będe miał wtedy wszystko gotowe i zaoszczędzimy kupe czasu.Za tydzień podam dokładną liczbę pokoi i ich wielkości , to zrobimy przydział.

Hugo moje pytanie jest nastepujace: mianowicie nie zglosilem sie na ten meeting, bo poprostu nie mam technicznych mozliwosci planowania czegos w tak odleglych terminach. Ale jezeli uda mi sie wpasc do Wisly, to czy sa mozliwosci zalatwienia noclegu na miejscu w tym samym hotelu? Jezeli nie, to mozna przeciez tez spac gdzie indziej...natomiast mam nadzieje ze nie bedzie problemow z braniem udzialu w imprezie?;-)

Pozdrawiam.

Opublikowano
to mozna przeciez tez spac gdzie indziej

myslisz ze ktos bedzie spał :wink:

Opublikowano
grzesiooo

o innym "cateringu" pisałem :rotfl: :twisted:

Mamy zapewnione śniadania i obiadokolacje-nie musisz targać konserw. :biggrin:

hehheeee

O płynach ustrojowych pomyślałem.

Ale na kolacje dostaniemy po 2-3 kanapki a to chyba mało na całą wieczorno-nocną imprezę.

Chyba wiesz o co chodzi - rybka lubi pływać.

Opublikowano
Ale na kolacje dostaniemy po 2-3 kanapki a to chyba mało na całą wieczorno-nocną imprezę.

jeżeli już to nie na kolację tylko będzie to obiadokolacja i napewno nie 2-3 kanapki tylko pożądny posiłek a jeżeli chodzi o jedzonko na pół nocy to już zależy od własnych portfeli i potrzeb

Opublikowano

I o to pytałem. :biggrin:

Opublikowano
Ale na kolacje dostaniemy po 2-3 kanapki a to chyba mało na całą wieczorno-nocną imprezę.

zawsze mozesz sie zaopatrzyc w paprykasz szczecinski i mielonke :lol::rotfl:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...