5myr3k Opublikowano 4 Lutego 2016 Opublikowano 4 Lutego 2016 Witam mam problem ze swoim audi, audi od jakiegoś czasu po uruchomienia silnika nie potrafiło utrzymać obrotów. Skakało na obrotach od 8000-1100 potrafiło zgasnąć Oddałem auto do warsztatu wymieniłem wtryski i nic, wymieniłem zawór cid i nic wymieniłem regulator na listwie ciśnieniowej i nic Mechanik rozkłada ręce i myśli że to wina komputera? Ponoć jest wysokie ciśnienie paliwa błąd który wyskakuje to P106500 proszę o pomoc może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem?
Hms6 Opublikowano 1 Września 2017 Opublikowano 1 Września 2017 Witam, mam identyczny problem jak kolega powyżej, czy ktoś zetknął się już może z takim przypadkiem, może autorowi udało się to naprawić i może to opisać. Wymoenilem filtr paliwa, czujniki na listwie CR, pompa poszła do regeneracji razem z wtryskami ( po diagnozie wymienili zawór na pompie oraz wyregulowali jeden wtrysk) także w układzie paliwowym nie ma już teoretycznie nic do wymiany. mój mechanik także rozłożył ręce i wysyła mnie do elektryka Proszę o pomoc.
txj0802 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 witam, Mam ten sam problem udało się Wam go rozwiązać ? Proszę o odp.
Hms6 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Opublikowano 4 Grudnia 2017 U mnie okazało się ze to pompa paliwa w baku, mimo ze mechanik stwierdził ze daje ciśnienie (bo tryska paliwem z listwy) to ciśnienie było za niskie- jakies 3 bary a musi być ok. 9. Myśle ze tutaj szukaj przyczyny, do tego oczywiście filtr paliwa, a potem dopiero inne elementy układu paliwowego.
txj0802 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Opublikowano 5 Grudnia 2017 (edytowane) Dzięki, przekaże mechanikowi. A powiedz mi jakie miałeś objawy. U mnie skaczą obroty na luzie w zakresie 850-1100, trzęsie silnikiem. Też miałeś błąd p106500 - z tego co czytam dotyczyć może różnych elementów w układzie. Wymieniłem już zawór na pompie wtryskowej- niestety nic to nie dało. najlepiej było by mieć kilka rzeczy na podmianę z innego auta no ale nie mam takiej możliwości niestety. Edytowane 5 Grudnia 2017 przez txj0802
grzesq_19 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 U mnie podobne objawy pojawiły się w lipcu, krótko po akcji serwisowej w związku z dieselgate. Wasze auta też po akcji? Dodam jeszcze, żey u mnie problem pojawia się powyżej ok 13°C temp. zewnętrznej i trwa przez kilka minut na zimnym silniku. Jak dotąd dwa wtryski wymienione- bez zmian, potem wymieniłem zawór na listwie i od tamtej pory przejechałem ok 2 tyś km i póki co błąd 1065 nie powrócił, a czy obroty falują nie mogę stwierdzić bo mamy temperatury do max 5° więc na razie jeżdżę i czekam...
8Mateusz8 Opublikowano 6 Grudnia 2018 Opublikowano 6 Grudnia 2018 (edytowane) Witam Panowie, mam taki sam problem od wczoraj, Auto posiadam od 6 miesięcy, wymieniony rozrząd/filtry/oleje po zakupie, przejechałem nim 3 tys/km bez żadnych problemów, aż do wczoraj.. Samochód to Audi A4 B8 2009r 2.0TDi 143km 270.000 tys przebiegu. Objawy to skaczące obroty silnika w zakresie 900-1000 i odczuwalnie trzęsie całym autem, zaznaczę od razu przy tym, że autem da się jechać, nie straciło mocy, nie wyskoczyły żadne kontrolki.. po podłączeniu pod kompa wyskakuje informacja o błędzie 106500 - Regulator Ciśnienia Paliwa; różnica regulacji - Nieciągła ....jakieś sugestie ??? VID_20181206_211955.mp4 Edytowane 6 Grudnia 2018 przez 8Mateusz8
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się