Hezen Opublikowano 6 Lutego 2016 Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Dorwać w dobrym stanie używke, bo co ori to ori. Ale mniejsza z tym, nie o tym temat. Powtórze jeszcze raz siebie i kolege w tym temacie - logi, logi i jeszcze raz logi. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Lutego 2016 przez Hezen
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 Producenci turbin dawno wycofali się z części do regeneracji, bo nie mieli na tym biznesu. Ludzie dawali turbiny do regeneracji a te były robione na ori częściach, a producenci turbin nie mieli kasy ze sprzedaży nowych, bo nikt ich nie kupował. Obecnie praktycznie wszystkie części jak i CHRA są chińskie... domyślcie się jakiej są jakości Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Gowno prawda. Garett robi czesci zemienne tylko nie pod swoja nazwa. Nazywaja sie Melett. Robia na tych samych tasmach to garett. Wiadomo bo ich polityka kiedys taka byla ze tylko nowe turbo.. Ale polapali sie ze z czesci jest lepsza kasa i dlatego klepia juz zamianniki wysokiej lasy. Mam 1 turbo zlozone na Melecie w 2009 r. Sprawdzalem je ostatnio jak nowe.. 0 luzu wzdłużnego i minimalny poprzeczny. Ale tak jak pisze.Złożone 6 lat temu na Melecie. Pozdro
Warson Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 okej, tak jak pisałem jestem Laikiem: Na sam początek żeby autor tematu nie pchał się w koszta to musi zrobić komplet logów, dopiero wtedy będzie wiadomo czy to turbo, n75, czy nieszczelny układ podciśnienia. jeśli chodzi o te Logi to Zapewne muszę kupić sobie Przewód pod Vag-a i je sprawdzić? mam rację?
lukasz51237 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 okej, tak jak pisałem jestem Laikiem: Na sam początek żeby autor tematu nie pchał się w koszta to musi zrobić komplet logów, dopiero wtedy będzie wiadomo czy to turbo, n75, czy nieszczelny układ podciśnienia. jeśli chodzi o te Logi to Zapewne muszę kupić sobie Przewód pod Vag-a i je sprawdzić? mam rację? No musisz je zrobić
Warson Opublikowano 8 Lutego 2016 Autor Opublikowano 8 Lutego 2016 no to trochę to potrwa niestety muszę zakupić przewód i jeszcze ogarnąć jak to wszystko sprawdzić.
lukasz51237 Opublikowano 8 Lutego 2016 Opublikowano 8 Lutego 2016 no to trochę to potrwa niestety muszę zakupić przewód i jeszcze ogarnąć jak to wszystko sprawdzić. Podjedź do kogoś to będzie szybciej.
Warson Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Opublikowano 9 Lutego 2016 do kogo? kto mi to za darmo zrobi ?
lukasz51237 Opublikowano 9 Lutego 2016 Opublikowano 9 Lutego 2016 do kogo? kto mi to za darmo zrobi ? Za piweczko myślę, że nie jeden na tym forum . Skąd dokładnie jesteś?
fireman tom Opublikowano 10 Lutego 2016 Opublikowano 10 Lutego 2016 Dopiero co ogarnąłem ten sam problem u siebie. Winny był zawór N75. Miałem dokładnie takie same objawy. Poczytaj sobie mój wątek. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/343140-problem-z-moca-po-przekorczeniu-120kmh-ahu/
Warson Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Panowie dzisiaj zrobiłem, od razu napisze że robiłem to pierwszy raz w życiu mam nadzieję że okej a więc tak: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 019 AN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 1063 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 2 Znalezione: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent 000 BS: http://vaglog.pl/log_252809.html 003 BS: http://vaglog.pl/log_252810.html 004 BS: http://vaglog.pl/log_252811.html 011 BS: http://vaglog.pl/log_252812.html Następne: 003 Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252815.html 011: Dynamiczne: http://vaglog.pl/log_252814.html z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 2 Marca 2016 przez Warson
lukasz51237 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 Turbo Ci przeładowuje. Jak robisz logi to rób je tak do 4tys i gaz do dechy cały czas
Warson Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 i Co teraz gdzie leży problem jak to naprawić?
Zimny Chirurg 2 Opublikowano 2 Marca 2016 Opublikowano 2 Marca 2016 i Co teraz gdzie leży problem jak to naprawić? Po 1 masz skopane te logi dynamiczne. Tak jak pisali wczesniej. I teraz mam pytanie. Masz jakis program w tym aucie? Bo najpierw masz zadane cisnienie doladowania duzo wieksze niz ma AJM pozniej wchodzi na normalne i masz spore niedoladowanie. I to jest wina pewnie TA. Z powodu niedoladowania tez wejdzie auto w TA. Rożnica w doladowaniu moze wynosić w przypadku AJM 5% i moze trwac max 8s. Ajm powinien trzymac caly czas 2091. Zrob jeszcze raz logi. Tak jak pisali. 4 bieg 1400 obr. Log i gaz do dechy do 4500 obr. Wtedy sie kuknie jeszcze raz. Bo teraz ciezko stwierdzic czy to N75 sobie nie radzi czy geometria zapieczona. No i węże do sprawdzenia. Podcisnienia. Pozdro P.S.Ale jak na to co tu widze to obstwaiam zapieczona geometrie. Kat wywalony? Jak nie to wywal.
Warson Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Opublikowano 2 Marca 2016 wiedziałem że coś robie źle, ehh to którą pozycje jeszcze raz dokładnie sprawdzić dynamicznie? Nie miałem od zakupu auta nic robione przy kacie.
lukasz51237 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 wiedziałem że coś robie źle, ehh to którą pozycje jeszcze raz dokładnie sprawdzić dynamicznie? Nie miałem od zakupu auta nic robione przy kacie. Zrób 03 i 11 dynamiczne, wrzuć 3 bieg i od 1500obr do 4000 gaz do dechy i nie puszczaj w trakcie bo wynik będzie niemiarodajny, najlepiej zrób to na autostradzie. N75 musi mocno zbijać, stawiam na zapieczone kierownice.
Warson Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Opublikowano 3 Marca 2016 Okej w wolnej chwili gdy będę miał dostęp do Lapka Zrobię ponownie te dynamiczne. N75 musi mocno zbijać, stawiam na zapieczone kierownice. - Droga taka naprawa? To coś Poważnego? Swoją drogą jakie można jeszcze zrobić logi najlepiej statyczne żeby sprawdzić np. Kąt wtrysku czy świece? Jest w ogóle taka możliwość? Pytam bo niedawno zakupiłem Kabel i chętnie bym wszystko podoglądał, a w zimę mi autko źle odpalało itp. Z góry dziękuję za odpis.
lukasz51237 Opublikowano 3 Marca 2016 Opublikowano 3 Marca 2016 Kąt wtrysku sprawdzasz w 4 grupie i 4 rubryka, a samych świec vagiem nie sprawdzisz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się