Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AVG gwałtowne naciśniecie gazu - ospała reakcja...


icemerc

Rekomendowane odpowiedzi

łukaszooo

Wiadomo ze chodzi o 1.1

To że hamulce twardną za drugim wcisnieciem to mozesz sobie sprawdzic najwyżej ze masz lub nie powietrze w układzie hamulcowym. Powtórzę sie jeszcze raz sprawdz WARTOŚĆ podcisnienia na wyjsciu do gruszki i jakie jest na servo. Tydzień temu wymieniałem vacum w awx bo było juz bardzo liche i po wymianie na uzywke (tez bez szału ale lepsza) turbo zaczeło zadane cisnienie generować przy 2000rpm a wczesniej przy 2600rpm roznica na wyjsciu podcisnienia -0.2 w stosunku do poprzedniego vacum, tam jeszcze n75 nie domaga ale klienta juz zadowalało i nie zdecydował sie na wymiane ponieważ auto ma isc na sprzedaz. dlatego podejrzewam ze moze byc u cb podobnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko, ja nie dysponuje sprzetem do mierzenia więc zlece mechanikowi aby sie temu przyjrzał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 2.1 bar sprężarka by wybuchła :grin:

2,1 z cisnieniem atmosferycznym tak jak jest mierzone w logach. Po co mieszac i pisac 1,1. Niektorzy by calkiem nie zamumali juz o co biega w tym wszystkim

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowa przepływka bosch oryginał - poprawa niewielka.

odnosze wrażenie, że chyba sztanga turbo wymaga minimalnej regulacji...

vacum pompa sprawdzona - wartości sa książkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka wartosc na wyjsciu z n75 na gruszke, jesli n75 bedzie niedomagał to tam bedzie mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozgu n75 kupiony jako nowy teoretycznie firmy pierburg czyli oryginał za 200 zł wiec jak by nie domagał to bym chyba producenta za jaja wieszał.... z tego co mi mówił 0,7 na wyjsciu jest ale... strasznie długi przewód do gruszki jest założony - myślę aby go skrócic... o lie to ma wogóle znaczenie.... Wogóle gadka z nim jest bardzo ciężka, bo on twierdzi, że czepiam sie i za dużo czasu na forum spędzam bo on sie przejechał i jedzie to normlanie.... chyba w takim razie ja jestem nienormalny....

Najchętnije zapłaciłbym komuś naprawde ogarnietemu aby to wyregulował, zobaczył i zrobił tak jak byc powinno. Czytałem tez, że nowe Turbiny póżniej wstaja ze względu na cięższy wirnik, ciaśniejsze spasowanie itp.... ile w tym prawdy - nie wiem

Edytowane przez icemerc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak ale problem rozwiązał sie. Wczoraj odebałem auto, prawy zacisk hamulcowy rozleciał sie, trzeba było hamować na 2-3 razy. Po wymianie, odpowietrzeniu ku mojemu zdziwnienu turbo pompuje - wstaje juz od 1800 obr .... ciągnie do samego konca, nie ma trybu awaryjnego. Jedynie skierowano mnie do sprawdzenia czystości nastawnika :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...