icemerc Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 (edited) Witam. Niestety problem chyba dopadł i mnie. Mianowice od jakiegoś czasu odnosze wrażenie, że auto coś ospale sie zbiera i słabiej reaguje na gaz. Mianowicie podczas tzn " kick down " w podłoge kiedyś odrau rwało do przodu - teraz musi pomysleć z 2 sekundy i dopiero zaczyna leciec... dokreca sie do 4200 ale nieco wolniej niż kiedyś. test na autostradzie i przy 180 km/h mam 3800 obr i ma jeszcze ochote pojechać więc mysle ze licznikowe 200 pojdzie, błedów brak na kompie. Jakieś sugestie? N75 zamieniony z N18 i to samo więc go wykluczam przewody podciśnienia wszystkie możliwe zmieniona na nowe katalizatora już dawno nie ma EGR na testy wyłączony. Po właczeniu egr ( czyli podpięciu podciśnienia ) pracuje, auto jakos odczuwlanie nie jedzie gorzej ani słabiej tylko może moje złudzenie? z innych ciekawych rzeczy to korekcje na wtryskach wszystkie -0,05 na cylinder, kompresja 32 na cylinder, silnik obsłuchany stetoskopem - nie dzowni jakoś inaczej, olej pełen syntetyk nie zjada go . znajomy mechanik powiedział w lużnej rozmowie, że chyba przyzwyczaiłęm sie do auta i dlatego wrażenia nie robi ale zaczyna nie dawać mi to spokoju. Bede wdzieczny za info Edited February 10, 2016 by icemerc
Zimny Chirurg 2 Posted February 5, 2016 Posted February 5, 2016 Logi dynamiczne i wyjdzie co go boli. Moze najzwyczajniej w swiecie turbo wolno wstaje bo jest zawalone syfem. Logi logi logi... pozdro
icemerc Posted February 10, 2016 Author Posted February 10, 2016 który kanał i jak długo logowac? z grzechów do których musze sie przyznać to : filtr powietrza ma 12 tyś km kat był wyciety dopiero we wrzesniu 2015. przepływki nigdy nikt nie dotykał ani nie czyścił - moze powinienem? co ciekawe auto nie poddymia, spalanie miasto lato 6.7- 7 litrów zima 7.8-8 trasa 5 średnia wychodzi 6. oto logi przy 4000 tys wywaliło bład 17965.... 011 http://vaglog.pl/log_249837.html i 003 http://vaglog.pl/log_249838.html
lukasz51237 Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Zrób logi dynamiczne 11 grupa, 3 grupa. Odepnij przepływomierz i przejedź się czy jest różnica.
icemerc Posted February 11, 2016 Author Posted February 11, 2016 no przecież sa zrobione dynamiczne....
lukasz51237 Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 (edited) no przecież sa zrobione dynamiczne.... Sorki mój błąd Przeładowuje to turbo. Grucha pracuje? Zrób 11BS Edited February 11, 2016 by lukasz51237
kkam Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 2 rzeczy: - turbo przeładowuje - sprawdz czy geometrai pracuje - bardzo niskie wskazania z przepływki - przy takich dużych przeładowaniach powinna wskazywać duży przepływ, a jest raptem ~500. przepływka i rura pomiędzy turbina a przepływka do sprawdzenia
icemerc Posted February 11, 2016 Author Posted February 11, 2016 przepływka tnie na dynamicznych bo juz bład złapało i tryb awaryjny, statyczne pls zobaczcie po przegazówce dochodzi do 850 więc zdrowa jest. czyli co geometria stoi ? turbo do czyszczenia?
kkam Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 (edited) jezeli logi w gr 3 robiłeś w trybie awaryjnym to musisz je powtórzyć. Przegazówka nie jest wyznacznikiem. Jeżeli nawet podczas logowania złapie Ci błąd to zdrowa przepływka będzie pokazywać przy Twoim doładowaniu grubo ponad 1000, a dopiero potem spadek po złapaniu błędu Jeszcze sprawa geometri, teraz tylko wiesz że stoi. Musisz zrobić logi 11BS i sprawdzić czy sztanga chodzi. Może być również uszkodzony n75 Edited February 11, 2016 by kkam
icemerc Posted February 11, 2016 Author Posted February 11, 2016 n75 był podmieniany n18 i tak samo jest. ok wolna chwila zrobie raz jeszcze gr 003 ale i tak bład wyskoczy i tak... chyba ze czyszceniu geometrii zrobic?
kkam Posted February 11, 2016 Posted February 11, 2016 Zrób logi 03. Przy przeładowującej turbinie powinieneś mieć wzorowe wartości (duże ciśnienie -> duży przepływ)
Zimny Chirurg 2 Posted February 12, 2016 Posted February 12, 2016 Nie ma co narazie gdybc max doladowanie przy max zamknietym N75. Geometria do czyszczenia. Jak masz kata to go tez wywal. I sie zobaczy. pozdro
icemerc Posted February 27, 2016 Author Posted February 27, 2016 (edited) witam po malej przerwie. a więc odświeżamy temat. Turbo nie doczekało sie czyszczenia gdyz wirnik sie urwał... pociekło, zagrzechotała jak żaba w stawie i wyzioneło ducha. Nie wiem, czy to wina zapieczonej geometrii czy poporstu zuzycia materiału. Jutro mam miec nowe Turbo ze sprawna czysta geometria i wszystkimi bebechami i zrobie wtedy logi czy problem znikł.... nowe logi z nowym turbo, nowymi przewodami podciśnienia i nowym N75.... http://vaglog.pl/log_252202.html niby ok ale.... coś mi kurcze słabo... albo już się przyzwyczaiłem... Edited February 28, 2016 by icemerc
Mozgu Posted February 28, 2016 Posted February 28, 2016 Sprawdz podcisnienie, tzn jaka wartosc na wyjsciu na gruszce i jaka jest na vacum.
Zimny Chirurg 2 Posted February 28, 2016 Posted February 28, 2016 Na starej turbinie przy 2tys obr miales juz 2.3 bara a pozniej juz byl max. Dlatego nie dziw sie ze teraz jest slabiej bo teraz pompuje taka jak ma byc. Ile czasu jezdziles z takim turbem? Wyjasnia dlaczego ujebalo wirnik. nie wytrzymalo doladowania. Teraz masz o wiele mniejsze doladowanie i dlatego wydaje sie slabszy. Ale prawidlowy. Nie bedzie lapal TA.
icemerc Posted February 28, 2016 Author Posted February 28, 2016 fakt nie łapie błedu, auto po programie jest ale chyba i tak Turbo ładuje ciut wiecej jak powinno chyba ze je teraz inaczej wysterowali? spać nie mogłem i poszedłem do auta i.... hamulec twardnieje za 2 razem... konczą mi sie klocki z tyłu może dlatego? ogółem hamulce brzytwa.
Mozgu Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Pytam o podcisnienie bo to turbo pozno wstaje. Nie wiem czy patrzyles loga zimny ale teraz ma pokrywajace sie wartosc dopiero od 2300rpm a wczesniej lipa bardzo. Moze vacum daje zbyt nisie cisnienie i nie jest w stanie podciagnac gruszki na max w gore i dlatego pozno wstaje. W kazdym razie dziwie sie ze skoro auto po programie to tuner tego nie sprawdzil
Zimny Chirurg 2 Posted February 29, 2016 Posted February 29, 2016 Pytam o podcisnienie bo to turbo pozno wstaje. Nie wiem czy patrzyles loga zimny ale teraz ma pokrywajace sie wartosc dopiero od 2300rpm a wczesniej lipa bardzo. Moze vacum daje zbyt nisie cisnienie i nie jest w stanie podciagnac gruszki na max w gore i dlatego pozno wstaje. W kazdym razie dziwie sie ze skoro auto po programie to tuner tego nie sprawdzil No to jak na program i na to turbo to w ogole jakas lipa z tym doladowaniem. W tym silniku masz turbo co wkladali takie samo np do AJM. Gdzie fabrycznie zadawali prawie 2,1 bara. Ty masz dokladnie tyle samo. Powinien szczerze ze troche sie slabo postaral. pozdro
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now