Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Black Avant Fresh&Clean V6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Beznadziejne rozwiazanie [emoji14] Gwint od uzytkownika Digit? [emoji14]

Mam nadzieję że raz ustawię i nie będę potrzebował zmiany :) tak od Digita
Opublikowano

Jeśli ma być naprawdę nisko to ustawiaj od razu beton :decayed:

Opublikowano

Jeśli ma być naprawdę nisko to ustawiaj od razu beton :decayed:

Nie będę zbyt mocno glebił bo jakby nie patrzeć to mój daily [emoji14] ale z 3-4 cm pójdzie w dół a potem będziemy myśleć ;)
Opublikowano

te 4 Ci wystarczy, fajnie się na nią patrzy :thumbup1:

Opublikowano

Tak więc przeszedł czas na wrzucenie gwintu. Poszło dosyć łatwo

551a46d68fcfddb8c0b87efd24bd003c.jpg

Nawet ulubiona śruba wyszła bez żadnego ale

107c973a61de5dfb2b7fc320546ff00f.jpg

Narazie bez malowania, jedynie amor na sztukę zabezpieczony żeby ruda nie próbowała jeść, a w zimę wpadnie znowu 1be natomiast gwint będzie odnowiony jak należy :)

915f8da86ec3e1bca96ac006cc97e22f.jpg

Potem zajrzałem do tyłu... O KURVVA...

5e07d21c1ed326f419db9c2ecfe0131d.jpg

7e990b663dc34a094ce8141f03a85c05.jpg

af6c2779477bf57cdbb39d9c0fa76bff.jpg

Z wielkim bólem serca założyłem to z powrotem...Ale już zaczynam poszukiwania nowego zestawu...ktoś wie jak to zabezpieczyć żeby za jakiś czas z nówki nie wyszedł taki gnój?

Gdy tył wpadł na auto, postanowiłem sprawdzić jak usiądzie najniżej [emoji48]

I zonk...

815aea99b63ecf2d36acba035df83d12.jpg

Tak, to jest najniżej...po małym researchu okazuje się że sprężyny nie są takie jak być powinny, więc powiedzmy że tył jest nadal w budowie, do wyjaśnienia sprawy :)

Dalej to już było wielkie pucowanie, smalcowanie i znowu pucowanie

8488536aae85f2a9a2ebd0db5d71215e.jpg

Po drodze wpadł pierwszy gadżet z serii fresh&clean

62cb7d83100e5576bd578e81f6007d67.jpg

A potem na zlot do Białej Podlaskiej na lotnisko :)

45e92e4f662c64956c858602b14b00b9.jpg

8c35ed476cd0734e0b58238069b5cf8b.jpg

57557e505d6d628a426b6fcf6f975a11.jpg

I kilka artystycznych

596a2d39f001254f732ca2be3346c425.jpg

f570d1ff77162f6d9ebb0650ef4d52c7.jpg

2abd62904646ea37392dd3fd7602d3f3.jpg

7078e33f7adcab6fa2b40bcb0b10afac.jpg

Opublikowano

Drogi gips te mocowania amortyzatorów, ale szukaj 80ki B4 Quattro na części, tamte mocowania są niezniszczalne, na początku roku takie kupiłem za 100zł, nawet nie ma co szukać z B5, mało co sie zachowało, a jak w dobrym stanie to cena przesadzona.


2016-04-14%2018.40.44_zpsnzryxj6x.jpg

stan perfekt :)

Opublikowano (edytowane)

Te 18 nastki na strasznie małe wyglądają... albo to przez to, że taka koza jest i duzy balon.

Edytowane przez uszolek
Opublikowano

Drogi gips te mocowania amortyzatorów, ale szukaj 80ki B4 Quattro na części, tamte mocowania są niezniszczalne, na początku roku takie kupiłem za 100zł, nawet nie ma co szukać z B5, mało co sie zachowało, a jak w dobrym stanie to cena przesadzona.

2016-04-14%2018.40.44_zpsnzryxj6x.jpg

stan perfekt :)

A jak to od przodu wygląda? Rozumiem że tylko od quattro pasują?

Te 18 nastki na strasznie małe wyglądają... albo to przez to, że taka koza jest i duzy balon.

9c6e40eafcd53599e38940a0129c4741.jpg

Niżej się nie dało :(

A balon masz na myśli przód? Czy ogólnie wysoki profil?

Opublikowano

E tam elegancko wygląda, na przyszły sezon będzie na bank jeszcze większa kosa :thumbup1:
Cały czas do przodu i to się ceni​ :wink:

Opublikowano (edytowane)

to co masz tak skorodowane to jest mocowanie tylnych amorów jako jeden element

702fc41a51878abc500dd84bf763ca25.jpg

Są takie same w Audi 80 B4 Quattro i A4 B5 Quattro, ale te z 80ki są z innego stopu, albo lepiej zabezpieczone

8D0512342

Edytowane przez Kowi87
Opublikowano

Wiem o co chodzi, tylko na szybko patrząc olx zobaczyłem że do ośki są podobne, tylko słaba jakość zdjęć była i nie wiedziałem otworu na śrubę mocującą amor. Zaczynam zatem poszukiwania :) dzięki wielkie za podpowiedź :)

Opublikowano

Te 18 nastki na strasznie małe wyglądają... albo to przez to, że taka koza jest i duzy balon.

9c6e40eafcd53599e38940a0129c4741.jpg

Niżej się nie dało :(

A balon masz na myśli przód? Czy ogólnie wysoki profil?

mały zakres regulacji maja te amory, obawiam sie że wiecej nie zejdziesz, aby było ok, pomijam skracanie sprezyn, w KW/supersporcie czy FK gwint tylnych amorów jest do samego dołu.

Wiem o co chodzi, tylko na szybko patrząc olx zobaczyłem że do ośki są podobne, tylko słaba jakość zdjęć była i nie wiedziałem otworu na śrubę mocującą amor. Zaczynam zatem poszukiwania :) dzięki wielkie za podpowiedź :)

tylko Quattro Cie interesuje

Opublikowano

E tam elegancko wygląda, na przyszły sezon będzie na bank jeszcze większa kosa [emoji106]1:

Cały czas do przodu i to się ceni​ :wink:

Dzięki za dobre słowo :)
Opublikowano (edytowane)

Za dużo mięsa jest wg mnie 205/35 tu by leżało lepiej a i swoją drogą musiałbyś pójść na prawdę nisko żeby koło wizualnie sie powiększyło. Ale rozumiem to, że nie każdy dązy do mega spasów. Jest dobrze i tak wygląda lepiej niż 90% a4-rek jeżdzących w pl. Działaj dalej bo jest ładnie i z gustem :hi:

Generalnie to z początku zawsze jest na spokojnie, każdy mówi 17 cali, kit obnizający, później kit zamienia sie na gwint, koło na 18 albo 19 cali zaczyna się zabawa z dystanstami, spasami itp. - wiem to po sobie, kwestia czasu :decayed:

Edytowane przez uszolek
Opublikowano (edytowane)

Ostrzegałem Cię, żebyś szukał tych mocowań zanim się weźmiesz do roboty :P
Mi się udało kiedyśtrafićw dobrym stanie za 100 :D dałem do proszkowego malowania razem z felgami.

Mam zamiar przed zimą je wsadzić, za długo już czekają :P

Edytowane przez j4s2c2vr
Opublikowano (edytowane)

Ostrzegałem Cię, żebyś szukał tych mocowań zanim się weźmiesz do roboty [emoji14]

Mi się udało kiedyśtrafićw dobrym stanie za 100 :D dałem do proszkowego malowania razem z felgami.

Mam zamiar przed zimą je wsadzić, za długo już czekają :P

Nie zastanawiałem się co napiszesz, tylko kiedy [emoji14] milion rzeczy na głowie to człowiek nie myślał [emoji14]

Coś tam powoli się dzieje. Po długich poszukiwaniach w końcu znalazłem mocowanie amortyzatorów, całe 100/szt, stan prawie idealny, ale już po piaskowaniu i proszkowym malowaniu :)

Po drodze, nie wiem czemu dopiero na koniec sezonu, ale ważne że w ogóle, moje dwa kółka doczekały się uchwytu, co za tym idzie również belki wpadły. Belki to InterPack quiet które przy okazji malowania mocowań również poszły w proszek czarny mat, natomiast uchwyt to THULE ProRide 598 w wersji black.

fe90a5dcd2925d0015f0febc7c601a91.jpg

fb7c98845600bc57c866576368e22eff.jpg

Również od ponad miesiąca walczę z customem na dywaniki oraz dekielki, ale brak możliwości bądź niekompetencja niektórych firm skutecznie wydłuża ten czas :(

A dziś przy okazji pięknej pogody zająłem się tylnym zawieszeniem.

3adabd2965710ab667366be9de8d722d.jpg

Do wymiany łożysko. W sumie to zrobiłem dwa. Z racji braku prasy musiałem udać się do pobliskiego mechanika...jak ja ich nie lubię...ale nie chcę mi się opisywać co i jak, najważniejsze że łożyska nowe już na aucie :) przy okazji wyleciał gwint. Niestety ale zwracam go :( na przyszły sezon coś trzeba będzie kupić. Dodatkowo okazało się że gdzieś uciekła opaska z gumy przegubu i powoli zaczyna chlapać smarem, czujnik poziomu do xenonów się rozpadł, zapiekła się jedna strona hamulcy i nie podobają mi się śrubki. Narazie wyszło to tak

0a591b4a2b19df743b5412e2355c5d93.jpg

e1520b57931033b75ac9d9a0519ee49b.jpg

FAG na pokładzie

a92ff6ac68abaf40e69bcfcbf9865ba1.jpg

34b77d82c0508a3c924da18eb5af72da.jpg

fdde0e1663ae1acf3747459bdfdeb11a.jpg

1b9025ae1a3bd0fd3f7c532e7a3f80a2.jpg

9b9c147f55e78d2f119a49f78e6eaf8b.jpg

3401e7d9437d9021f75b0e19b4eda75f.jpg

1309da39ddae863799805779de43dd4f.jpg

W planach jeśli chodzi o tył to swap hebli na większe, nowy zawias, wszystkie tuleje na poliuretan i zestaw nowych śrubek z ASO.

Ale póki co jestem spokojniejszy i w środku już nic nie huczy :)

A już za dwa tygodnie urlop iiii pełna korekta lakieru plus kwarc :D pady kupione, pasty są, jeszcze tylko kwarc. Chyba padnie na nową wersję UNC-R. Podobno dużo łatwiejsza w aplikacji niż poprzednia wersja, a po półtora roku nadal siedzi jak świeżo położna :)

Gdzieś tam ciągle myślę o wydechu, car audio, 2 din, kołach, gwincie, kierze od flydesign...tyle planów, a tak mało pieniędzy [emoji14]

Edytowane przez Houdini
Opublikowano (edytowane)

No troszke do zrobienia jest.Z tym mocowaniem to chyba norma u mnie było to samo.Czujniki xenonów,pewnie po urywane nóżki ?to też dobrze znane mi jest.

a gwint faktycznie kiszka,dobrze że oddałeś .Lepiej uzbierać na jakiś ap

Edytowane przez hunter91
Opublikowano

Do Rzeszowa będziesz jechał swoją furką?? :wink:

Opublikowano

Tak :) pooglądamy się, bo Twoją też chętnie obejrzę :)

Do Rzeszowa będziesz jechał swoją furką?? :wink:

Opublikowano

A balon masz na myśli przód? Czy ogólnie wysoki profil?

Za wysoki profil przód i tył, a teraz żałuj że nie wrzuciłeś 205/35 i nie kupiłeś 4x 9J :decayed:

nr-1.jpg

nr-2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...