Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APR] Black Avant Fresh&Clean V6


Houdini

Rekomendowane odpowiedzi

Przetestuj :D
Ja przeklinałem za każdym razem jak miałem zdejmować... i w końcu olałem
Chyba lepiej pomyśleć o konwersji na szpilki jak zrobił Booster u siebie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tam się powoli dzieje. Wyciek naprawiony, świece zmienione bo odkąd go mam to świec nie ruszałem

c2712e581ed5d7de3726ac801d53c27e.jpg
Dziwi mnie tylko że stare wg numerów były min do Opla i czegoś jeszcze ale nie Audi. Zatem wpadły prawidłowe

033b7fc135159d6c4aa3a8bf94bf52e0.jpg

Udało mi się upolować manuala od 2.8, jutro przeprawa przez pół Polski po niego a za tydzień urlop zaczynam swapowaniem :D
Jakiś research się robi

604e6d8541156ef9477237524c40cb0d.jpg

A lista części pewnie się wydłuży jak obejrzę dokładnie skrzynię. No ale trzymam kciuki żeby nie było tragedii [emoji6]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawałek masz po tą skrzynię.. widziałem na FB..

Nie ukrywam że 400 w jedną to nie mało [emoji14]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia na miejscu [emoji2]

 

b9eb078a399f76717f24f7d108a9582c.jpg

 

8006374a63d485012877ee85f58e43cb.jpg

 

Wisła i droga do niej piękna, więc było przyjemne z pożytecznym [emoji6]

 

Skrzynia wydaje się być w dobrym stanie. Sprzęgło do wymiany, dwumas ma jakieś 1,5 cm luzu, więc już resztki, ale finanse zmuszają założyć [emoji17] przeguby ok. Przy okazji za grosze wyrwałem łapę wiskozy bo moja się pokruszyła i siedzi na słowo honoru.

Do tej pory zmieniłem olej w dyrze(Castrol) i skrzyni (Ravenol), uszczelniacze półosi w skrzyni i w dyfrze, uszczelniacz wału do dyfra...220 zł, brak zamienników, masakra, podobnie jak uszczelniacz wału korbowego ponad 400, więc za obydwa podziękowałem, no i nowy uszczelniacz wału w skrzyni. Trochę roboty było a czasu bardzo mało [emoji17] w sobotę ruszam że swapem, postaram się zrobić tutorial i rzucić na forum [emoji4] narazie research i planowanie, żeby przypadkiem nic mnie nie zaskoczyło [emoji6]

 

Olej w dyfrze zdecydowanie ciemniejszy niż w skrzyni

 

a04bf092207351dd394807192c36b1e6.jpg

 

Skrzynia wyczyszczona z pyłu sprzęgła

 

aeaf0b861b1fe20d089bde5679b5cfee.jpg

 

Pierdoły [emoji6]

 

8a314b113d548002b59cf874627a4c36.jpg

 

Tym razem dla odmiany dyfer robiłem na balkonie a skrzynię...w zsypie na 5m²[emoji1][emoji1][emoji1]

 

83ea6d33bd9eab00de32988a20ed5e71.jpg

 

Da się? [emoji2]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian tak z czystej ciekawości zapytam.. nie myślałeś żeby sobie gdzieś garaż kupić lub wynająć i działać na spokojnie pod dachem itp? Teraz tylko życzyć bezawaryjnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian tak z czystej ciekawości zapytam.. nie myślałeś żeby sobie gdzieś garaż kupić lub wynająć i działać na spokojnie pod dachem itp? Teraz tylko życzyć bezawaryjnej jazdy.

Owszem myślałem, ale zazwyczaj to są spore koszta - 300+/msc.
Najpierw życz bezniespodziankowego swapa, a potem dopiero jazdy [emoji2]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są aż takie koszty to rozumiem... To życzę bezproblemowego swapa .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez, mam ten problem . wszystko robione w domu albo pod domem,ale dla chcącego nic trudnego.

 

Ps. Bezawaryjności. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestę manualę

 

Tak, stało się. Automat wyleciał i mam mieszane uczucia.

Sama wymiana zajęła nieco ponad dwa dni ale w dużym stopniu przez serwo i ułożenie skrzyni i silnika na sankach. Auto zyskało na dynamice, mniej pali, zwiększył się vmax no ale spadł komfort, a raczej wygoda. Skrzynia którą kupiłem hmmm...w dużym stopniu śmieć i może to ma ogromny wpływ na moje mieszane uczucia. Przeguby strzelają nawet przy jeździe na wprost, jeden z nich wysypał kulki na drogę gdy dałem mocniej gazu na skręconych...dwumas wali że ciężko zmienić bieg bez stuknięcia no i skrzynia jest zdecydowanie głośniejsza na pierwszym biegu niż na reszcie, czyli też coś się dzieje. Narazie zostawiam wszystko jak jest bo spłukałem się kompletnie i trzeba się powoli i spokojnie toczyć.

Miałem robić tutorial z milionem zdjęć i dokładnym opisem co i jak, ale skończyło się na kilku fotach i wniosku że taka zabawa wydłużyła by wszystko o parę ładnych godzin, więc odpuściłem.

Z mniej miłych obserwacji to zauważyłem że ładowanie mi spadło do nieco ponad 12v wg zegarów. Wnętrze alternatora rok temu regenerowałem, przewodu aż nadmiar, więc obstawiam że regulator napięcia.

Dziś udało mi się w końcu odebrać felgi. Dwa miesiące opóźnienia.....

 

e05ccb5474b84632c11687ea209e8f75.jpg

 

Kolor prezentuje się ciekawie, rant - spodziewałem się większego lustra, ale podobno więcej nie udało się wyciągnąć z chińczyka. Po dostawie do domu od razu zabrałem się za śruby. Wcześniej były imitacje spline'ów, ale postanowiłem że wrzucę prawdziwe śruby. Wiertarka w dłoń, gwintownik gotowy i jedziemy. I co? Gówno!

 

2bf881a9d747bedfa410957a184c5bda.jpg

 

A powinno wyjść tu

 

7adb11d24e4b6d0632c9ff02dee05024.jpg

 

Po przemyśleniu wielu za i przeciw podjąłem decyzję że tnę śruby na pół

 

f6b187fa2b2a071aa400211e3809f510.jpg

 

I wwiercam się tak aby nie przebić się na drugą stronę. W kilku przypadkach delikatnie przeszło na wylot, ale to dosłownie 2mm², więc bez tragedii, bo tragedia jest gdzie indziej. W 4 miejscach przebiłem się ale z drugiej strony - tam gdzie będzie wdmuchanych kilka atmosfer... Niestety nie starczyło czasu ogarnąć wszystkiego, więc dalej będę działał w piątek z ogromną nadzieją że uda się to w ogóle wyważyć...

Jedynym w pełni pozytywnym akcentem jest przesyłka z usa od ECS tuning[emoji2] piękne gumowe dywaniki [emoji2][emoji2] narazie byle jakie foto na szybko robione, więcej wrzucę jak znajdę wolną chwilę

 

d2c9044f7d2b3a6f6d19c1e26e94f419.jpg

 

9eef3e02f0ec222fe940661247fce6b6.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Houdini napisał:

Jestę manualę

 

Tak, stało się. Automat wyleciał i mam mieszane uczucia.

Sama wymiana zajęła nieco ponad dwa dni ale w dużym stopniu przez serwo i ułożenie skrzyni i silnika na sankach. Auto zyskało na dynamice, mniej pali, zwiększył się vmax no ale spadł komfort, a raczej wygoda. Skrzynia którą kupiłem hmmm...w dużym stopniu śmieć i może to ma ogromny wpływ na moje mieszane uczucia. Przeguby strzelają nawet przy jeździe na wprost, jeden z nich wysypał kulki na drogę gdy dałem mocniej gazu na skręconych...dwumas wali że ciężko zmienić bieg bez stuknięcia no i skrzynia jest zdecydowanie głośniejsza na pierwszym biegu niż na reszcie, czyli też coś się dzieje. Narazie zostawiam wszystko jak jest bo spłukałem się kompletnie i trzeba się powoli i spokojnie toczyć.

Miałem robić tutorial z milionem zdjęć i dokładnym opisem co i jak, ale skończyło się na kilku fotach i wniosku że taka zabawa wydłużyła by wszystko o parę ładnych godzin, więc odpuściłem.

Z mniej miłych obserwacji to zauważyłem że ładowanie mi spadło do nieco ponad 12v wg zegarów. Wnętrze alternatora rok temu regenerowałem, przewodu aż nadmiar, więc obstawiam że regulator napięcia.

Dziś udało mi się w końcu odebrać felgi. Dwa miesiące opóźnienia.....

 

e05ccb5474b84632c11687ea209e8f75.jpg

 

Kolor prezentuje się ciekawie, rant - spodziewałem się większego lustra, ale podobno więcej nie udało się wyciągnąć z chińczyka. Po dostawie do domu od razu zabrałem się za śruby. Wcześniej były imitacje spline'ów, ale postanowiłem że wrzucę prawdziwe śruby. Wiertarka w dłoń, gwintownik gotowy i jedziemy. I co? Gówno!

 

2bf881a9d747bedfa410957a184c5bda.jpg

 

A powinno wyjść tu

 

7adb11d24e4b6d0632c9ff02dee05024.jpg

 

Po przemyśleniu wielu za i przeciw podjąłem decyzję że tnę śruby na pół

 

f6b187fa2b2a071aa400211e3809f510.jpg

 

I wwiercam się tak aby nie przebić się na drugą stronę. W kilku przypadkach delikatnie przeszło na wylot, ale to dosłownie 2mm², więc bez tragedii, bo tragedia jest gdzie indziej. W 4 miejscach przebiłem się ale z drugiej strony - tam gdzie będzie wdmuchanych kilka atmosfer... Niestety nie starczyło czasu ogarnąć wszystkiego, więc dalej będę działał w piątek z ogromną nadzieją że uda się to w ogóle wyważyć...

Jedynym w pełni pozytywnym akcentem jest przesyłka z usa od ECS tuningemoji2.png piękne gumowe dywaniki emoji2.pngemoji2.png narazie byle jakie foto na szybko robione, więcej wrzucę jak znajdę wolną chwilę

 

d2c9044f7d2b3a6f6d19c1e26e94f419.jpg

 

9eef3e02f0ec222fe940661247fce6b6.jpg

 

 

 

kolego skad takie piekne dywany

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ECS tuning, sklep z USA jako jedyni je mają w ofercie [emoji6]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to 18" ?? 

no dywaniki fajne,mało spotykane..będą na zimę czy na cały sezon ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to 18" ?? 
no dywaniki fajne,mało spotykane..będą na zimę czy na cały sezon ??

Tak 18, a dywany narazie je wrzucę i będę myślał co dalej, bo szkoda mi trochę niszczyć welurowych f&c i chyba będą tylko zlotowe [emoji6]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc nie robiłeś remontu skrzyni przed jej założeniem? Osiągi rekompensują wygode automatu? Bo mnie chodzi jedynie o to... kasa jest pewnie podobna co za regeneracje tipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem remontu, jedynie nowe uszczelniacze i olej. Osiągi zdecydowanie się poprawiły, aczkolwiek jeszcze nie dostał ostro ode mnie, bo pierwsza i ostatnia próba skończyła się urwaniem przegubu, więc łomot dostanie po zakupie nowych [emoji6] ale zdecydowanie czuć że ma więcej siły, zarówno na niskich jak i wysokich biegach. Spalanie również na plus.
Czy tyle samo? Mnie wszystko wyniosło 2500, więc nie wiem czy za tyle bym tipa zrobił. Wydaje mi się że tip to koszt od 3 w górę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zrobiłem za właśnie tyle :D ale podkreślam - regeneracja

no i robiłem to nie  w serwisie tylko prywatnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale regenerację czego? Konwertera czy coś w skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hudi podaj namiar na ta gumowa podloge:wink:

Jakies przeguby mam kupilem nowki lobbro i nir pojezdzily dlugo bo swapa hebli zrobilem.

Jaki potrzebujesz ten przegub??

Ja mam duzy od strony wew a maly od zew taki jak jest w ajmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Houdini napisał:

Ale regenerację czego? Konwertera czy coś w skrzyni?

regeneracja konwertera w jakiejs firmie, wymiana pompy i plyty sterujacej oraz tarczek sprzegiel

pompe koles mial uzywana, tak samo sciagnal uzywana plyte sterujaca bo tamta puszczala cisnienie

2600 za calosc

za wymiane wszystkiego na nowe stwierdzil ze 5-6tys

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...