Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFB] Quattrówka Adrian 226KM 310Nm Fotki


Adu454

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim.
Przedstawiam wam moją Audiczke

1.8T Quattro Zielony Avant 2003r.
Sprowadzona ze Szwajcarii, kupiona w komisie Luty 2015

Wyposażenie Fabryczne:

Wnętrze:
Welurowa tapicerka, fotele sporty grzane
4x elektryczne szyby
Elektryczny szyberdach
Elektrycznie składane lusterka
Pakiet oświetlenia
Kolorowy FIS
RNS-D
Dekory rybia łuska
HomeLink
Kierka 3 ramienna

Nadwozie:
Czujniki parkowania przód+tył
Spryskiwacze na lampy
Podgrzewane spryskiwacze szyby
Alu 16 + Continental zimowe
Hamulce przód 312mm
Zawieszenie 1BE

Moje modyfikacje:

Wnętrze:
Półskóry z alkantarą
Obszyta gałka + reczny, skórą perforowaną, czerwona nić (zajmujemy sie tapicerką)
Tuner DVB-T, głownie korzystałem z USB i muzyki ale zbyt długo trzeba było wybierac muzyke
Adapter TP-Link Bluetooth, akutalnie puszczam muzyke z telefonu
Oklejone dekory czarnym szczotkowanym aluminium
Wzmacniacz Crunch pod podłogą bagażnika
Subwoofer PowerBass 10" zabudowany w lewym boku (około 12litrów skrzynka)
Wskazniki Depo Doładowanie, Cisnienie oleju, Temperatura oleju

Nadwozie:
Koła 18" O.Z. 235/40
Sciągniete napisy z klapy
Zestaw zenon HID, przejęte od brata B5
Ramiona wycieraczek AERO

Silnik:
Gaz LPGtech reduktor turbo 220HP, ogolnie instalacja zrobiona na zapas mocy
Filtr grzybek Simota
Tip składany z rur i silikonow
FMIC 550x180, orurowanie skladane z elementów
Turbo K03 Hybryda, koło kompresji "max" regenerowałem jak pusciły simeringi i odrazu rozwiercanie, wejscie na Tip 50mm
Downpipe, owiniety bandażem
Filtr na odmę
Wywalony układ odpowietrzania zbiornika paliwa EVAP
Wywalona rurka TIP->Przepustnica

Większe wtryski

Pompa paliwa by Gregor10.pl

Soft by Gregor10.pl
Ogólnie troszkę poukładane pod maską

Naprawy od czasu kupna
Simering na lewej tylnej półosce
Regeneracja i rozwiercanie turbiny
Wymiana oleju
Uszczelka pod podstawką filtra oleju
Klocki tył

Ogarniecie nowej wiązki do cewek

Jak coś mi sie przypomni bede edytował

Czas na kilka fotek

Kilka komisowych
a0a72e2642a2.png 8a4ecb5c1ea6.png 4926e125ac92.png a59e91ca765f.png 7ca1d431321d.png

Kilka znalezionych na dysku, będzie autko umyte i wpadną nowe mody juz nie długo to ogarnę cos lustrzanką specjalnie na forum.
681fd74f83ca.jpg
ec67089c0132.jpg71e79c715b60.jpg

2ef4f90879c5.jpge01c6b0e8762.jpg
ecfa95abb3b4.jpged995d27b842.jpg7440e9b17f44.jpg6e488928bb0c.jpg
99a7afec0626.jpg
Moja i brata B5 kupiona od Cross z forum
7b759a352cb7.jpg

Prosze o opinie i ewentualne wskazówki
Pozdro :)



Edytowane przez Adu454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna sztuka. Koło większe by sie przydało ;)

Edytowane przez Binek1.8T
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18" to za mało? ;>

A 16" to urok zimy ;p zresztą nie będę zmieniał 16 z nowymi oponami ;) Szwajcar założył nówki Continentale i sprzedał auto,

Wieczorkiem będą zdjęcia nowych modów,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18" to za mało? ;>

A 16" to urok zimy ;p zresztą nie będę zmieniał 16 z nowymi oponami ;) Szwajcar założył nówki Continentale i sprzedał auto,

Wieczorkiem będą zdjęcia nowych modów,

Aa nie doczytałem ze to 18stki ;) jakos na zdjęciu małe mi sie wydawały :P wybacz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shamowałeś go . Jaki wynik ?

Fajna fura.✌☺

Jak ogarnę wstępny program to pewnie się wybiorę :) dupo hamownia stwierdza jakieś 180kucy :P

A więc są nowe zdjęcia w dobrej jakosci :)

Dzisiejszy mod

Było:

f5e523c0b1d36cb7med.jpg

W trakcie prac:

Zdejmowanie starej dokładki

63f850cc5c7007b4med.jpg

Dopasowanie do coolera

41327eaa2a0fe598med.jpg

Przed rzeźbą

75ec19e8a16d0ea4med.jpg

Po rzeźbie

8e85de4d8fde84e0med.jpg

I na aucie

752f2fea7cbb364fmed.jpg

Więcej zdjęć w albumie na fotosik.pl

Jutro chce złożyć żeby można było jeździć, nie składałem dziś bo chce jeszcze opuścić cooler 1-1,5cm, teraz zrobiło się deczko miejsca a od góry silikony nie zawadzały by o belkę i halogeny, siatki wyrezam w stylu tych z audizine

Dokładka to zamiennik, ale dla mnie najważniejsze ze nie jest to laminat

W wolnym czasie pomaluje ją z zastosowaniem podkładu na plastik wiec nic się nie będzie łuszczyć

Bez lamp z czarnymi wnękami wygląda bosko więc i lampy w środku się kiedyś omaluje

Czekam na opinie i hejty, 3-2-1 START :)

Edytowane przez Adu454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem pod zdjęciami, pomalowana będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolor auta bardzo mi się podoba :)

Masz może Kolego jakieś lepsze/inne foto auta z tą dokładką w podkładzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;) nie wiem czy zaglądałes w album na fotosiku?

Póki co więcej nie robiłem, ale na dniach chce założyć letnie kalesa i ją wypucowac to napewno coś zrobię i wstawię na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobre mody , dobry kolorek i silnik :wink: fajnie że sie sam zabrałeś za dopasowanie dokładki s-line , kazdy przeważnie szuka gotowca :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z natury jestem oszczędny i wole coś sam wyrezać :) a na dodatek nie znalazł bym góry s line pod spryski i PDC, a jak bym znalazł to bym wolał dać na coś innego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) ile dałeś za zamiennik dokładki i gdzie kupiłeś? :) Dzięki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam :) ile dałeś za zamiennik dokładki i gdzie kupiłeś? :) Dzięki za odp

Odpowiem na priv

Mam dobre wieści, jest termin na strojenie u gregora ^^ trochę trzeba poczekać ale za to będzie profi :)

Modzi się,

Wygłuszanie przednich drzwi cz1.

Długo zastanawiałem się jak zaślepić dwa duze fabryczne otwory montażowe w drzwiach bo jak wiadomo jest to wnęka pod łokieć i klamkę drzwi, wymyśliłem że zrobię tak:

Fotki z pracy

d003f0628d19363fmed.jpg

733c26104331d206med.jpg

624696acdaf33aa1med.jpg

b8cec6c14c971f37med.jpg

014a8430389ba57fmed.jpg

Narazie są zaślepki na lewe drzwi, poszła mi puszka 250g zestawu naprawczego firmy NOVOL,

potem wykleję te zaślepki matą butylową i będzie szczelnie :)

Zaślepki są dość sztywne więc na pewno lepiej jak by samą matą zakleić te dziury :)

Coś tam się działa po trochu

4241cf403a988b6bmed.jpg

Stan na dzień dzisiejszy, wiem długo mi schodzi, niestety to przez prace u siebie gdzie nie robię od-do, tylko ile trzeba,

061ad484476d68d3med.jpg

Jutro po robocie chce skonczyc te drzwi i brać się za b5 brata, będzie wymiana oleju, płukanka LM'a, zdzieranie michy i czyszczenie od dołu, olej 5w40 Motula :) wsio od Dzika z prochoice

Pozdro

O i tak, w poniedzialek bedzie kombinacja niestety, drzwi nie zlozylem bo zaczelismy b5 robić ;/ pierwsze co to śruby imbusowe wymyślił ktoś kto chciał zrobić na złość mechanikom ;/ imbus od miski ten centralnie nad sankami się obrobił, jeden przy przedniej podporze ledwo puścił, też zaczął się obrabiać, odrazu mówię że bit był dobrze nabity we łbie ;/

A druga sprawa to nie wiem jak odkrecic przednią podporę pod kołem pasowym, nie ma wogóle dostępu do dwóch srub ;/

Może ktos ma jakies rady jak się wyciaga miske w AEB ?

Zaraz wyjeżdżamy z domciu na chipa do gregora ^^

Przedtem audiczka wróciła z Jasła

Wynik chipu to 226KM i 310Nm

Kreski bedą jak dostanę je na maila

Ogólnie było troche problemów i troche wiekszy wydatek niż sie nastawiałem ale bez tego koni by nie było

Grzesiek wymienił wtryski z BEX'a które sam włożyłem na jeszcze większe jakieś BOSCHE i dodatkowo jakąś "tajemniczą" pompę paliwa bo fabryczna nie mogła uciągnąć 180-200KM a taki wynik już całkiem by mnie nie zadowalał, po wymianie tych dwóch rzeczy miało być nie mniej niż 230kucy ale niestety turbina hybryda nie dawała rady ze względu na to ze wirnik wydechowy pozostał fabryczny a tylko po stronie zimnej został powiększony przy regeneracji

Teraz musze wymienic reduktor gazu na inny mocniejszy bo ten niby do 220HP a nie trzyma cisnienia gazu ;/ także pocisnąć mozna tylko na benzynie na razie,

No i martwi mnie cisnienie oleju bo kiedys było 0.8bar na mocno rozgrzanym oleju a teraz po powrocie od Gregora i zostawieniu auta zeby turbo ostygło, ciśnienie oleju na wskaźniku depo spadło totalnie do zera ;/ moze byc uszkodzony czujnik a moze faktycznie nie ma cisnienia na wolnych obrotach ;/ podczas jazdy cisnienie pokazuje

Ja sobie dziś z nudów umyłem audiczke a żonka bawiła się aparatem, oto efekty:

e6c758b05271ace4med.jpg

437869a824d82ebfmed.jpg

033b947623c5afc0med.jpg

ef5408692abb1af7med.jpg

1b10a2e504d356a2med.jpg

7f028237e81bc6c3med.jpg

Jak oceniacie ? może jakieś komentarze w końcu zobaczę :)

Edytowane przez Adu454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pozorna ta twoja a4 :) powiem Ci ze kawał niezłej to roboty ;) w jaka moc będziesz celował? Wizyta u Gregora bedzie ta finalną wydobyta mocą?

Wizualnie bym ja troszke podpicowal. Listwy s4, lotka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak jak w tytule, moc jaka na razie jest uzyskana to 226KM i 310Nm to tyle co mi Gregor powiedział przez telefon jak dzwonił że auto do odbioru ale wykresu jeszcze nie dostałem ;/
Narazie moc zostaje jak jest, ale zadatek na więcej jest bo Gregor włożył jakąś pompę, nie wiem co to jest ale ją troche słychać i nowe wtryski Boscha, jeszcze większe niż te od BEXa które włożyłem bo tamte niby były słabe, teraz jedyne co mnie blokuje na więcej koniów to turbina bo zrobili mi hybrydę w Przyłęku, jest duży wirnik strony zimnej a został fabryczny strony gorącej i nie daje rady wypchnąć wszystkich spalin przez co silnik przy większym doładowaniu się dusił spalinami, także jak ta turbinka kiedyś padnie to wlatuje większa bo jestem pewien ze mocy mi bedzie mało za jakiś czas :P

Właśnie teraz chcę ją troche wizualnie porobić, kupic lakier na dokładkę sline, będe chciał kupic zamienniki listw sline na drzwi i lotkę na klape, myślę że wezmę od TFB-tuning a także tylną listwę na zderzak od B7 na dwie rurki, wtedy wszystko razem wymaluję i będzie cacy
Myslę nad obnizeniem tylko nie wiem czy bedzie mnie stać na gwint AP i nie wiem czy bym był z niego zadowolony bo nie chcę mega twardo albo nad samymi talerzykami na przednie amortyzatory od B5.
Miałem gwinta ale mts technik w poprzedniej vectrze b i jeździłem na nim tylko dwa tygodnie i sprzedałem dlatego się teraz waham kupować gwint


UP
W końcu dostałem kreski :)
8d4a10b41ed91bd3med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy kolor, taka "inna" zieleń. Miła odmiana od czarnych i srebrnych. :)

Nie żałujesz, że nie oddałeś auta od razu żeby Ci wszystko kompleksowo wymieniono i dobrano odpowiednie i sprawdzone części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, wszyscy własnie mówią że nie spotykany kolor :)
Wszystko co zrobiłem żeby mieć tą moc to miałem rozłożone w czasie i dokładałem stopniowo, pierw była robota turbiny bo lała olej na wydech więc od tego się zaczeło ze zrobili hybrydę, także koszty rozłożone, po trochu wydawałem kasę, na raz by mi było szkoda tyle wydać :) i satysfakcja że to co mogłem zrobiłem sam :) lubię robić coś samemu zamiast komuś płacić lub kupić gotowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

e6c758b05271ace4med.jpg

Fajnie te dekory wyszły. Daj więcej fotek wnętrza

Edytowane przez Jarek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...