patryk2293 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 WItam, zmieniłem całe koła z aluminiowych na aluminiowe w mojej a4 b5. Śruby zostawiłem te co były. Auto sie prowadzi dobrze po zmianie lecz po przejechaniu ok 15 km wydaje mi się, że śruby troszkę się poluzowały. Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką. Stąd moje pytanie: czy śruby muszą się jakoś ułożyć? Czy jest to możliwe że minimalnie popuszczają do pewnego momentu? Nie wszystkie śruby według mnie się poluzowały. Pozdrawiam
Makale Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 U każdego wulkanizatora masz napisane nawet, że po przejchaniu kilku kilometrów sprawdzić dokręcenie śrub.
patryk2293 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 Czyli w takim wypadku pojezdzic i zobaczyć za 100 km przykładowo śruby od jednych alumów są odpowiednie do innych felg aluminiowych w tym samym aucie? U każdego wulkanizatora masz napisane nawet, że po przejchaniu kilku kilometrów sprawdzić dokręcenie śrub.
MAT1000 Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Śruby nie są takie same. Jeżeli miałeś ori alu i założyłeś ori to powinieneś mieć śruby kulowe. Są jeszcze stożkowe, ale to już musisz sprawdzić jakie masz śruby i jakie jest miejsce w felgach.Dokręcaj kluczem dynamometrycznym śruby.
patryk2293 Opublikowano 12 Lutego 2016 Autor Opublikowano 12 Lutego 2016 felgi oryginalne tylko te nowe z a6 c6, gniazda wyglądają podobnie a nawet tak samo. Boje się że się będą odkręcać Śruby nie są takie same. Jeżeli miałeś ori alu i założyłeś ori to powinieneś mieć śruby kulowe. Są jeszcze stożkowe, ale to już musisz sprawdzić jakie masz śruby i jakie jest miejsce w felgach.Dokręcaj kluczem dynamometrycznym śruby.
Fido Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką. Długą rurką ??? Powodzenia w odkręcaniu. Ja zakręcając nigdy w życiu nie używałem przedłużki. A już sporo się nazmieniałem kół w życiu. gniazda wyglądają podobnie a nawet tak samo. Sprawdź dokładnie a nie na oko bo o wypadek nie trudno.
lukaszooo Opublikowano 12 Lutego 2016 Opublikowano 12 Lutego 2016 Najwyzej moga zniszczyc sie gniazda, zeby odkrecila sie sruba jest malo mozliwe. Sam na zime mam dystans 25mm i do tego sruba na stozku a ori felga jest kulowa. Jezdze tak 5 rok zawsze dokrecam reka.
Rychoo0 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Dokręcałem fabrycznym kluczem przedłużonym dosyć długą rurką. Długą rurką ??? Powodzenia w odkręcaniu. Ja zakręcając nigdy w życiu nie używałem przedłużki. A już sporo się nazmieniałem kół w życiu. Zależy też od zakręcającego te felgi, może jest niewysoki i ma mniej niż 50 kg wagi. Mi nie raz udało się przypadkiem ukręcić śrubę zwykłym kluczem (waga prawie 100 kg)
Fido Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Na jego wagę wystarczy sam klucz bez żadnej przedłużki.
Enduro Grybów Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 waga wadą, znam mniejszych ode mnie co maja parę w rekach. producenci mowią ze kolo należy dokrecac kluczem z samochodu bez przedłużki. co do osobowek powinno być ale w ciężarowce wiże rure☺
lukaszooo Opublikowano 21 Lutego 2016 Opublikowano 21 Lutego 2016 Śruby powinno dokręcać sie dynamometrem siłą 120 NM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się