kordziuk Opublikowano 10 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2018 Taki dzisiaj komunikat skasowalem i nie wiem czy to poważna sprawa Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turborzeznik Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 W dniu 16.02.2018 o 20:26, nusiek napisał: Co do CALA jeszcze tego nie robiłem ale myślę że układ rozrządu jest podobny a więc robocizna taka sama pytanie tylko jak z cenami części ale myślę że nie będzie sporej różnicy.kordziuk co do tego że kazali ci jeździć to nic dziwnego mojemu klientowi też ASO powiedziało że rozrząd jest wieczny, takie mają wytyczne. Olej w automacie też jest "wieczny" tylko że ten olej po przebiegu 200tyś+ wygląda jak smoła a filtr jest tak zabity że ciężko to sobie wyobrazić. Serwis wiele mówi a prawda jest inna ale takie mają wytyczne od producenta... Ale w razie co, podjął byś się tego? Z jakich okolic jestes? Bo moze sie okazac ze bede mial rozrzad do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown Opublikowano 12 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2018 (edytowane) Silnik 3.2FSI CALA to nie tylko większa moc (max. 265KM) ale ma też jeszcze lepiej rozłożoną krzywą momentu obrotowego (max. 330Nm) podobną do tej, jakie charakteryzują silniki doładowane - jest płaska jak stół w zakresie 3000-5000rpm, przy czym 300Nm jest już dostępne przy ok. 1800rpm. A co do zmian konstrukcyjnych wzgl. 3.2FSI AUK, to cytując dokument VAG SSP411: Cytat Audi poszerza swoją rodzinę silników widlastych o kolejnego przedstawiciela. Nowy silnik 2,8 l FSI można umieścić pomiędzy silnikiem, 2,4 l MPI (który będzie jeszcze produkowany do połowy roku 2008) a silnikiem 3,2 l FSI. Wprowadza on do rodziny silników Audi nowe rozwiązania techniczne. Te nowe rozwiązania techniczne to: ● system Audi valvelift, ● pompa oleju o regulowanej wydajności i dwustopniowej regulacji ciśnienia, ● trójowalne koła łańcuchowe. Najważniejszym celem konstrukcyjnym było zmniejszenie tarcia i zużycia paliwa. Zmniejszenie tarcia wewnętrznego silnika osiągnięto przez: ● zmniejszenie nacisku 2. i 3. pierścienia tłokowego na gładź, ● wprowadzenie systemu Audi valvelift (mniejszy skok zaworów dolotowych przy obciążeniu częściowym), ● zmniejszenie skoku zaworów wylotowych (10 mm -> 9 mm), ● zmiana szklankowego popychacza pompy wysokociśnieniowej na popychacz rolkowy, ● zastosowanie łańcuchów rolkowych w przekładniach A, B i C, ● wprowadzenie trójowalnych kół łańcuchowych i zmniejszenie tarcia napinaczy łańcuchów, ● zmniejszenie pompy oleju, ● wprowadzenie regulacji wydajności pompy oleju wraz z dwustopniową regulacją ciśnienia, ● zmniejszenie pompy wody i podniesienie temperatury, regulowanej przez termostat. Nowe rozwiązania techniczne zostaną również wprowadzone w kolejnych wersjach innych silników. Pierwszym będzie silnik 3,2 l FSI. Ze względu na duże podobieństwo silników 2,8 l FSI i 3,2 l FSI w tym zeszycie omówiono oba te silniki. Edytowane 12 Czerwca 2018 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordziuk Opublikowano 26 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2018 Po kilku dniach przestoju dzisiaj jadąc na spota odpalam i 2 sekundy poraz pierwszy usłyszałem metaliczny zgrzyt i to wprawilo mnie w zadume czy to juz czas na łańcuch auto ma w tej chwili 192 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamianXF Opublikowano 3 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2019 W dniu 26.06.2018 o 23:16, kordziuk napisał: Po kilku dniach przestoju dzisiaj jadąc na spota odpalam i 2 sekundy poraz pierwszy usłyszałem metaliczny zgrzyt i to wprawilo mnie w zadume czy to juz czas na łańcuch auto ma w tej chwili 192 tys km. Witam. Kolego zrobiłeś rozrząd? Mam ochotę na to 3.2 FSi, ponieważ dociera do mnie, że nie ominie nas Polaków "nowa era" niemieckich samochodów. Mam smaki na A4 B6/B7 lub A6 C6. Kolega Nusiek dalej robi te rozrządy? Lub jest ktoś z Podkarpacia co dobrze robię te rozrządy? No i jeszcze jedna sprawa: czy to jedyny największy ból tego silnika? Z nagarem można sobie poradzić - wodorowaniem silnika? ? Pomocy, bo mam smaki, heh ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się