lukasz2107 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 (edytowane) Jeżeli odepniesz czujnik to bardzo ciężko bedzie go odpalić ;p i będzie nierówno chodził.Może kupić tani zamiennik na sprawdzenie,Ja kupiłem zamiennik za 12 zł chyba i pochodził pół roku dopuki temperatura nie szalała na zegarze .Teraz kupiłem oryginalny.Przetarty przewód podciśnienia powoduje nierówna prace i telepanie silnikiem.Wiadomo łapie lewe powietrze.Uszczelki kolektora to samo. Oryginalny czujnki kupiłem za 69 zł wiec niewiem skad magiczna cena 150zł a wymiana to na spokojnie 10min Edytowane 17 Lutego 2016 przez lukasz2107
lukasz51237 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 oryginalny czujnik w aso kosztuje właśnie 150 zł
dawid332 Opublikowano 17 Lutego 2016 Autor Opublikowano 17 Lutego 2016 mechanik skasowal, 150zl bo jeszcze sprawdzal wszystko i twierdzil ze jest ok chyba ze chodzi o czujnik ktory jest w chodnicy ? bo ten nie byl wymieniany
neoxpl Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Moze kolego jezdziles audi z klapkami w dolocie a twoje nie ma ich i dlatego taka roznica? Chociaz powiem ci ze moj ma takie przeblyski ze od dolu dobrze przyspiesza ze az czasami na zrywach ruszam, ale przewaznie go muli i myslalem ze tak ma byc. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
dawid332 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 watpie ze ma klapki , starsza od mojej 94 r , dzis czyscilem przepustnice , ale zaczely falowac obroty i podczas zmiany biegu same rosna do gory , na biegu jakowym 1 tys obrotow a przedtem bylo 800-900 tak jak powinno byc , mozliwe ze musze zrobic adaptacje adaptacja musi byc przeprowadzona wylaczenie vagiem ?
neoxpl Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Nie musi z kluczyka wystarczy, tez tak mam po adaptacji ale wystarczy troche pojezdzic i przechodzi samo tylko u mnie nie trzyma 1tys obr na jalowym chyba ze jest zimny. Dodam jeszcze ze u siebie uslyszalem dzwiek tak jakby graly zawory przy 3800obr i wtedy dziek ten znika i zaczyna przyspieszac slychac to przy wyl. radiu. I najlepiej jazda pod gore. Edytowane 18 Lutego 2016 przez neoxpl
dawid332 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 doadam rowniez podczas jazdy i zmiany biegu , obroty po wcisnieciu sprzegla delikatnie rosna , przed czyszczeniem tego nie bylo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się