cypek80 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Witam. Mam problem z działaniem tempomatu. Nie mogę wyłączyć tempomatu manetką. Vag pokazuje jakby manetka cały czas była włączona. Wymieniłem manetkę na drugą i jest to samo. Czujnik sprzęgła ok, czujnik hamulca ok, manetką mogę tylko zakodować prędkość, dodawać i odejmować. Tempomat muszę wyłączać hamulcem lub sprzęgłem. Czy zdarzyło się komuś że padł moduł kierownicy ? Gdzieś czytałem że robiąc program zdarzają się krzaki przy działaniu tempomatu. Pytanie jak sprawdzić czy ktoś grzebał przy ecu ?
Jakub_electronic Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 a w blokach widzisz przyciski?
cypek80 Opublikowano 16 Lutego 2016 Autor Opublikowano 16 Lutego 2016 Tak a manetka cały czas włączona
Jakub_electronic Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 ostatnio robiłem coś podobnego w golfie 5 i był uszkodzony moduł pod kierownicą. tylko że tam nie szło włączyć tempomatu.
Tomeczek1403 Opublikowano 16 Lutego 2016 Opublikowano 16 Lutego 2016 Podepnę się do rozmowy, bo u mnie właśnie jest coś takiego jak pisze Jakub. Wszystko wygląda na sprawne( czujniki sprzęgła i hamulca, w bolkach manetka pokazuje działanie wszystkich opcji włączenia) a nie mogę włączyć tempomatu. W silniku 01 oczywiście jest aktywowany tempomat. Pisałem już wcześniej na forum, ale nie otrzymałem żadnej sensownej podpowiedzi gdzie szukać. Sprawdziłem co tylko przyszło mi do głowy, ale nadal stoję w miejscu. Możesz kolego rozszerzyć jak poradziłeś sobie w golfie?
Jakub_electronic Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Podepnę się do rozmowy, bo u mnie właśnie jest coś takiego jak pisze Jakub. Wszystko wygląda na sprawne( czujniki sprzęgła i hamulca, w bolkach manetka pokazuje działanie wszystkich opcji włączenia) a nie mogę włączyć tempomatu. W silniku 01 oczywiście jest aktywowany tempomat. Pisałem już wcześniej na forum, ale nie otrzymałem żadnej sensownej podpowiedzi gdzie szukać. Sprawdziłem co tylko przyszło mi do głowy, ale nadal stoję w miejscu. Możesz kolego rozszerzyć jak poradziłeś sobie w golfie? spróbuj przelutować cały moduł pod kierownicą, w golfie miałem tak, że któryś lut nie łączył.
Tomeczek1403 Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Wyjmowałem ten moduł, przeglądałem go nawet pod szkłem powiększającym i nic nie wzbudziło mojej uwadze a przeglądałem właśnie pod kątem zimnych lutów.
iwadrian Opublikowano 17 Lutego 2016 Opublikowano 17 Lutego 2016 Wyjmowałem ten moduł, przeglądałem go nawet pod szkłem powiększającym i nic nie wzbudziło mojej uwadze a przeglądałem właśnie pod kątem zimnych lutów. Pozostaje chyba tylko podmianka modułu.
cypek80 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2016 Wyjmowałem ten moduł, przeglądałem go nawet pod szkłem powiększającym i nic nie wzbudziło mojej uwadze a przeglądałem właśnie pod kątem zimnych lutów. Pozostaje chyba tylko podmianka modułu. Wymieniłem moduł tempomatu. Teraz działa wszystko jak należy.
Tomeczek1403 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 W moim przypadku, okazał się wgrany niewłaściwy program (od manualnej klimy i bez tempomatu), co skutkowało brakiem tempomatu oraz włączaniem się wentylatora klimy na drugi bieg po włączeniu zapłonu. Obecnie po wgraniu odpowiedniego programu wszystko działa jak należy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się