aaron92 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Witam, zwracam się z prośbą o analizę logów, które dzisiaj zrobiłem (są to moje pierwsze logi, także proszę o wyrozumiałość). Otóż, mam problem taki, że samochód słabo jedzie, nie zbiera się tak jak rok, dwa lata temu, zauważyłem zwiększone spalanie, a przy temp. ok 0-5 stopni gorzej odpala (kąt wtrysku raczej, bo cuda wyszły po podpięciu pod lapka, zresztą zobaczycie poniżej). Nie wiem dokładnie w czym rzecz stąd zrobiłem logi i proszę o podpowiedzenie mi co do wymiany, turbo, czy coś z egr robić, przepływka? Na moje oko turbo już ciężko chodzi i coś może być z przepływką. Może coś jeszcze znajdziecie i dokładnie mi powiecie. I tak przy okazji, sprawdzałem temperatury na zimnym silniku w 01>08>007 (po kolei: temp. paliwa ok. 9 stopni (po rozgrzaniu silnika - 30-32 stopnie), temp. pow. 9 stopni, a temp. płynu chłodniczego na początku 4 stopnie później ok 86), a w Intruments > 003 temp. płynu na początku 30 stopni a później ciągle się zmieniała szybko od 76-86 stopni jakoś tak i w trakcie postoju i przeprowadzania logów na budziku wskazówka spadła do ok. 70 stopni i po 3-4 min wróciła do 90). Także nie wiem chyba czujniki do wymiany, co myślicie? Poniżej logi: http://vaglog.pl/log_250809.html 000 statyczne http://vaglog.pl/log_250810.html 001 statyczne http://vaglog.pl/log_250811.html 003 statyczne http://vaglog.pl/log_250812.html 004 statyczne http://vaglog.pl/log_250817.html 013 statyczne http://vaglog.pl/log_250818.html 023 statyczne http://vaglog.pl/log_250813.html 000 bs http://vaglog.pl/log_250815.html 004 bs http://vaglog.pl/log_250814.html 003 bs + dynamiczne http://vaglog.pl/log_250819.html 011 bs + dynamiczne Dodam tak, jutro jadę wymienić olej na motul 6100 synergie 10w40 z castrola 10w40, i filtr oleju na Knechta, przy okazji mechanik mi ustawi kąt wtrysku na taki jaki ma być i zrobię ponownie logi i też wkleję, zastanawiam się czy czujnik G2 czy tam G62 nie wymienić, jeśli wskazówka na budziku zmienia pozycje to chyba czujnik g2 z tego co się orientuję. I tak na moje oko jak patrzyłem na te moje logi 003 i 011 i porównywałem z innymi i komentarzami to turbo trochę za późno wstaje, a przepływka do wymiany, co wy na to? Edytowane 18 Lutego 2016 przez aaron92
goldi Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Wygląda na to że czujnik pada natomiast spróbować ustawić kąt wtrysku bo jest pO za regulacja a następnie dawke paliwa na 3 mg później wakuometr i zmierzyć podciśnienie na vacupompie i n75 podstawową rzeczą jest doprowadzenie doładowania turbiny do normy a później reszta. Jesli nie uda sie ustawić kąta wtrysku to do spradzenia pompa i rozrzad klin na wale
aaron92 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 (edytowane) Chodzi Ci o czujnik G2? A z ustawieniem dawki paliwa przez Vag oczywiście? Czy jakoś mechanicznie? Edytowane 18 Lutego 2016 przez aaron92
samekgsx550 Opublikowano 18 Lutego 2016 Opublikowano 18 Lutego 2016 Mechanicznie dawkę i kąt wtrysku. Ale ja bym dał na 3,6- 4 mg. 3 mg może ci turbinę szybko zasyfić. Chyba że masz dobre wtryski to możesz i na 2.4 mg. Będzie miał większego kopa ale puści też większego bąka.
aaron92 Opublikowano 18 Lutego 2016 Autor Opublikowano 18 Lutego 2016 Mechanicznie dawkę i kąt wtrysku. Ale ja bym dał na 3,6- 4 mg. 3 mg może ci turbinę szybko zasyfić. Chyba że masz dobre wtryski to możesz i na 2.4 mg. Będzie miał większego kopa ale puści też większego bąka. No ja myślę, że jednak zostanę przy aktualnej dawce 3,8-4,0 tak się waha jakoś, a najważniejszy dla mnie to teraz jest kąt wtrysku, mam nadzieje, że to tylko wystarczy ustawić kąt i pompa będzie ok. Sprawdzę ponadto te ciśnienia na vacum i n75 jak to kolega wyżej napisał i wtedy zobaczymy. Jeszcze ktoś ma jakieś propozycje, spostrzeżenia itp? Gdzieś czytałem, że różnica między ciśnieniami przy EGR włączonym i włączonym musi być minimum 80, a u mnie jest 40, także jak to jest i co w związku z tym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się