robert2844 Opublikowano 21 Marca 2016 Opublikowano 21 Marca 2016 nie wymazujesz starych danych ze sterownika ,tylko wgrywasz ten pliczek co Ci podesłałem z nagłowkiem dpf_out
SotoM Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) Dpf musisz też udronić fizycznie bo inaczej ci się to zapcha auto straci moc a nawet może dojść stopnia ze odpali na minutę i zdechnie bo spalinami się zdlawi... Był Dpf na wierzchu czemu cegły nie rezełes? Ogólnie ludzie tak robią co w mechanice sobie radzą -jadą w pl do dobrego tunera, on Dpf wywala softowo,gość wraca do chaty i sobie na spokojnie reza wydech... Edytowane 22 Marca 2016 przez SotoM
bubson22 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 nie wymazujesz starych danych ze sterownika ,tylko wgrywasz ten pliczek co Ci podesłałem z nagłowkiem dpf_out czyli ten soft do dpf jest Uniwersalny? te softy nie sa indywidualnie pisane do kazdego auta.? Dpf musisz też udronić fizycznie bo inaczej ci się to zapcha auto straci moc a nawet może dojść stopnia ze odpali na minutę i zdechnie bo spalinami się zdlawi... Był Dpf na wierzchu czemu cegły nie rezełes? Ogólnie ludzie tak robią co w mechanice sobie radzą -jadą w pl do dobrego tunera, on Dpf wywala softowo,gość wraca do chaty i sobie na spokojnie reza wydech... cegielka juz wycharatana, wytuklem prentem elegancko poszlo. a czy soft do usuniecia dpf-a jest kazdy inny czy jeden uniwersalny?
robert2844 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Witam raz jeszcze ten wsad co Ci wysłałem to jest tylko do silnika BPW Sam mam wyrezany dpf i po uszkodzeniu silnika Bpw wymieniłem go na Bke i od roku jestem happy Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
bubson22 Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Opublikowano 22 Marca 2016 i wszystko jest juz jasne.tak zrobie.
piotrsob1 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Ja na Twoim miejscu bym nie kombinował, tylko pojechał do dobrego tunera, zestroi Ci wszystko do aktualnego setupu , a DPF-out dostaniesz gratis nie wymazujesz starych danych ze sterownika ,tylko wgrywasz ten pliczek co Ci podesłałem z nagłowkiem dpf_out Nie jestem żadnym autorytetem jeżeli chodzi o modyfikowanie programów sterujących silników , ale z tego co wiem, to nie da się nic "dograć" do kodu programu w sterowniku silnika Żeby coś z nim zrobić , to trzeba go zrzucić na kompa, rozpakować w odpowiednim programie , zmodyfikować mapy i ustawienia , ponownie spakować i zapisać z powrotem w pamięci sterownika To co opisujesz to mi wygląda na wrzucenie gotowca, bez zrobienia nawet kopii zapasowej ori oprogramowania na wszelki wypadek Jak to się ma do profilu sprzętu , który ma on w konkretnie tym przypadku obsługiwać pozostawiam bez komentarza
SotoM Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Skąd pewność że kolega który podarował ci gotowca ma zachowana tabele błędów... Ok BPW vs BPW a skąd pewność że macie sterowniki o takim samym numerze...? Jeśli macie inne sterowniki to tego gotowca możesz sobie zostawić ale na pamiątkę bo nie podejdzie do innego sterownika. Do tego dobre serce tunera który się zgodzi na taką opcję wgrania gotowca.
robert2844 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Czesc tak sie sklada ze tuner który mi ogarniał wywalenie dpf zrobił mi zrzut sterownika do kompa ,nastepnie pozmieniał w mapie i jeszcze raz wrzucił do sterownika .tak to wygladało
piotrsob1 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Czesc tak sie sklada ze tuner który mi ogarniał wywalenie dpf zrobił mi zrzut sterownika do kompa ,nastepnie pozmieniał w mapie i jeszcze raz wrzucił do sterownika .tak to wygladało Czyli z grubsza tak jak to powinno wyglądać Pytanie tylko czy aby na pewno Wasze motory po swapie nie różnią się osprzętem ( wałek , pompki , turbina ) bo wtedy może się okazać że po wgraniu wsadu z obcego motoru będzie gorzej niż przed
robert2844 Opublikowano 22 Marca 2016 Opublikowano 22 Marca 2016 Cały osprzęt został z silnika Bpw wtryski, turbawka, tylko został włożony silnik 1.9 tdi Wysłane z mojego E6633 przy użyciu Tapatalka
icemerc Opublikowano 23 Marca 2016 Opublikowano 23 Marca 2016 czyli taki swap mozna dokonac tylko w przypadku 2.0 TDI 8v, w przypadku 16V sprawa mocno sie komplikuje? czyli pompki od 2.0, turbi egr, kolektory ssacy i wydechowy tez od 2.0 i sterownik silnika normlanie to ogarnia? pytam przyszłościowo :-)
bubson22 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 dzis byla pierwsze jazda. co prawda 200m w jedna i 200m w druga. co moge powiedziec? nie ma tego zerwania na 1 biegu jak w avf czy awx ze zrywa przyczepnosc. natomiast 2/3 przyspiesza dobrze. rowno nie szarpie nie przerywa. wyskajuje jeden blad. cos ze swieca zarowa. odpala na strzal, pracuje rowno zero kolysania, bujania. to tak na szybko.
piotrsob1 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 Świeczki powinieneś przełożyć z BPW, AVF ma świeczki na wyższe napięcie . Program sterujący BPW ma ograniczony moment obrotowy do 2k RPM ze względu na dymienie ( ochrona DPF-a przed szybkim zapełnianiem ). Jak go już nie masz , to tuner na pewno może to poprawić Ciekawe jak będzie wyglądało zużycie paliwa i osiągi bez korekty programu . Nie wywala żadnych błędów po wytłuczeniu cegiełki ? czyli taki swap mozna dokonac tylko w przypadku 2.0 TDI 8v, w przypadku 16V sprawa mocno sie komplikuje? czyli pompki od 2.0, turbi egr, kolektory ssacy i wydechowy tez od 2.0 i sterownik silnika normlanie to ogarnia? pytam przyszłościowo :-) 16V to nowszy silnik, inne typy i rozmieszczenie czujników , osprzętu , inny typ pompowtrysków , czyli kupa roboty z elektryką
bubson22 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) co do swieczek jutro zapytam mechanika które zalozyl.. jak poskładamy auto to zrobie filmik jak się zbiera. zadnych bledow po wywaleniu cegly nie wywala.zastanawiam się nad dobrym tuneram co by to zetelnie ogarnol, i na ile można liczyc po korekcie żeby to miało rece i nogi.. i będziemy testować wynalazek.chwilowe spalanie na fis to 0,6/7 wiec komp chyba chodzi dobrze. Edytowane 24 Marca 2016 przez bubson22
piotrsob1 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Wałek rozrządu masz profilem krzywek pompowtrysków do silników bez DPF-a , a pompki z BPW. W takim układzie pompują one większe dawki paliwa niż na ori wałku, bo tam część skoku krzywki była zarezerwowana na wykonanie dotrysku regeneracyjnego cegły Czyli na dobrą sprawę motor już powinien mieć na moje oko ze 140 - 150 koników Edytowane 24 Marca 2016 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Opublikowano 24 Marca 2016 jutro jak będzie chwila czasu to zobaczę ile potrzebuje od 0-100km/h. ta wcześniej co miałem to do 100tki miała na kolach 18 +-11sec. ciekawe ile ta osiągnie.
piotrsob1 Opublikowano 24 Marca 2016 Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) A w ogóle ta Twoja to quattro czy ośka , bo jak pamiętam zdjęcia to miała wydech podwójny ?? Edytowane 31 Marca 2016 przez piotrsob1
bubson22 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2016 A w ogóle ta Twoja to quattro czy ośka , bo jak pamiętam zdjęcia to miała wydech podwójny ?? oczywiscie oska;) a tak ogolnie dzis bylo czyszczenie egr byl poprostu zalepiony sadza (skorupa) to juz po wstepnym drapaniu;) ogolnie glina. mam jeszcze taki problem ze turbina zaczyna dmuchac gdzies od okolo 2300 / 2400obr/min. i na 3 biegu jak przekroczy 3tys.obr to zapala sie kontrolka siwc zarowych i auto traci moc, po zgaszeniu i odpaleniu ponownym blad gasnie i jest ok.
piotrsob1 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Wyglądem EGR-a zdziwiony nie jestem , ten typ tak ma po większym przebiegu Co do niemocy to przydały by się do luknięcia logi dynamiczne grup 003 i 011
Rabbi Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Opublikowano 4 Kwietnia 2016 (edytowane) mam jeszcze taki problem ze turbina zaczyna dmuchac gdzies od okolo 2300 / 2400obr/min. i na 3 biegu jak przekroczy 3tys.obr to zapala sie kontrolka siwc zarowych i auto traci moc, po zgaszeniu i odpaleniu ponownym blad gasnie i jest ok. najpewniej turbo do czyszczenia Edytowane 4 Kwietnia 2016 przez Rabbi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się